#5
Příspěvek
od Land Jirka » 30 říj 2017 20:42
Kardan a jeho sestavení, vývody z diferenciálů atd je trošku složitější téma...
Jak je to popsáno v příručce platí na 100% jen u seriového auta.
Pří liftu pružinami se mění i úhly výstupů hlavně na předním unašeči diferenciálu.
Při zvednutí auta o víc než tři palce už většinou používám tříkřížový přední kardan. Jinak to vetšinou vibruje.
Někdy se problém kardanu u zvednutého auta komplikuje i korekčníma ramenama, které sice vrací záklon rejdového čepu přední nápravy do sériového stavu, ale zvětšují zalomení předního kardanu u diferenciálu a může s tím být problém.
Land Rover 4x4 SERVIS, PRODEJ DÍLŮ LAND ROVER, DIAGNOSTIKA, OPRAVY A ÚPRAVY LAND ROVER, RENOVACE VETERÁNŮ
Tel: 731913431