![Velký úsměv :D](./images/smilies/Skypesmilies/smile_bigsmile.gif)
![Velký úsměv :D](./images/smilies/Skypesmilies/smile_bigsmile.gif)
![Velký úsměv :D](./images/smilies/Skypesmilies/smile_bigsmile.gif)
Moderátor: Safraporte
Tak jsem se vrhnul na světla.MadTom píše: ↑28 říj 2017 19:57 K těm xenonům - dost často bývá u starších znečištěná čočka - vyčistit to většinou jde pouze po demontáži a rozborce světla. A rozdíl je docela velkej. Bývá na to taková jako mastná vrstva. Druhá věc je, že xenony mají z principu lepší i ohraničení tvaru, kam mají a kam nemají svítit, oproti žárovce. Je to kvůli jiné konstrukci světel a hlavně protože výbojka je prostě zdroj světla, který se více podobá bodovému, než žárovka. Proto kraje vypadají, že jsou tmavé a nenasvícené. A světelný výkon mají výbojky lepší než halogenky.
Já se na vyčištění lamp u Mondea chystám už několik let.![]()
Nejhorší možnost jsou přisleplé paraboly u xenonů, s tím se většinou nedá nic udělat. Tím že jsou menší než u halogenů, tak se to také více projeví.
Jo to já vím. Tet z novejma žhavičema nastartuju v pohodě ráno když je auto studený. Ale jak píšu jednou za čas ať je auto studený nebo teplý nerožne se kontrolka žhavéni a nemůžu nastartovat. Pak nakonec nastartuju ale třeba na 2hej pokus