XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS

Discovery I, II, III

Moderátor: Miky_CZ

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
richo.70
Příspěvky: 466
Registrován: 17 led 2013 22:19
tel.: 723083731
auto: LR 3, LR 4
Bydliště: PV a RpR
Kontaktovat uživatele:

Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS

#421 Příspěvek od richo.70 » 28 srp 2017 15:38

Já o víkendu niveloval na LR srazu ve Slovenském Pravnu a Kokešek naměřil 1 až 2° nerovnost, ale mě to vyhovovalo, jelikož jsem se alespoň víc tulil k manželce. :clap
"Je lepší riskovat, že se při chůzi trochu ušpiníš, než zemřít vsedě."

Uživatelský avatar
HST
Příspěvky: 1043
Registrován: 14 črc 2012 09:02
auto: Disco 3
Bydliště: Praha 4

Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS

#422 Příspěvek od HST » 29 srp 2017 10:57

Tak ja o vikendu niveloval decentne v posteli, takze psani instalacniho navodu je ted tak v pulce...

Ale kabelaz pro tyhle 4 zbyle kousky mam slibenou na patek, pak to rozposilam.

Jinak vsichni (vyrobci) me vysvetluji, ze dalsi serii bych mel udelat aspon 100ks abych vyladil vyrobni postupy.
Takze krome premysleni o manualech taky premyslim o ekonomicke realnosti tohoto pocinu. Ale asi do toho pujdu. Obrázek

Odesláno z mého SM-G950F pomocí Tapatalk

Vyrábím XLifter (https://www.xlifter.com) = ovladač vzduchového pérovaní pro D3,4,RRS. (a také http://landroverforum.cz/forum/viewtopi ... =6&t=28825).
Diskoška 3 ve verzi "HST" - předělaná na výletování (a reinkarnovaná Hubertem :D )

Uživatelský avatar
Mirko
Příspěvky: 2870
Registrován: 18 lis 2008 08:35
auto: RRC´s
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS

#423 Příspěvek od Mirko » 29 srp 2017 12:53

Nevím jestli to už tady bylo opraveno, a jelikož nemám D3 apod. tak nebudu schopen další nápomoci, ale když jsem teď viděl fotky v prvním příspěvku, tak správně je to "at your own risk" nikoliv "on"

Uživatelský avatar
HST
Příspěvky: 1043
Registrován: 14 črc 2012 09:02
auto: Disco 3
Bydliště: Praha 4

Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS

#424 Příspěvek od HST » 30 srp 2017 19:43

Tvl vtipna scena, xlifter mi zachranil prdel v arkadach. Jedu na schuzku ohledne lifterich krabicek, nestiham, zabocim do nakupaku Arkady a rozrazim listu u vjezdu do garazi - vyska 1.9 metru. Za mnou rada aut. Chaos, troubeni, srazim podvozek do Acess, lifterem -40mm, jeden suspension fault, restart auta, pak uz ok a... projel jsem, o centimetr ale projel. Vcetne Frontrunner zahradky a na 32". Dobry jako :)

Skoda ze jsem nevyfotil ten vjezd.


Mirko: diky za upozorneni, opravim, mas pravdu!ObrázekObrázek

Odesláno z mého SM-G950F pomocí Tapatalk

Vyrábím XLifter (https://www.xlifter.com) = ovladač vzduchového pérovaní pro D3,4,RRS. (a také http://landroverforum.cz/forum/viewtopi ... =6&t=28825).
Diskoška 3 ve verzi "HST" - předělaná na výletování (a reinkarnovaná Hubertem :D )

Uživatelský avatar
HST
Příspěvky: 1043
Registrován: 14 črc 2012 09:02
auto: Disco 3
Bydliště: Praha 4

Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS

#425 Příspěvek od HST » 31 srp 2017 21:57

Hurá.

První verze instalační přírucky je hotová.
V google drive adresáři.
Komentáře, zlepšovací návrhy, nejasnosti při instalaci, vše vítáno, bude zapracováno.

Takže všichni, komu šel XLIFTER poštou (Maxsel, ThomasSK, Mečoun) - je to ready.

Uživatelská příručka bude následovat (tu ale stejně nepotřebujete :) ).

Zlumíkovy díky za napsání částí !
Vyrábím XLifter (https://www.xlifter.com) = ovladač vzduchového pérovaní pro D3,4,RRS. (a také http://landroverforum.cz/forum/viewtopi ... =6&t=28825).
Diskoška 3 ve verzi "HST" - předělaná na výletování (a reinkarnovaná Hubertem :D )

Uživatelský avatar
HST
Příspěvky: 1043
Registrován: 14 črc 2012 09:02
auto: Disco 3
Bydliště: Praha 4

Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS

#426 Příspěvek od HST » 01 zář 2017 01:32

Tak. A je hotová i
První verze uživatelského manuálu.
Prosím všichni, kdo už XLIFTER máte, přesto že jste profíci a návody se zásadne nečtou, tak si to přečtěte.
Nedělám si iluze, že jsem Vám při instalacích řekl vše.
A do toho manálu jsem to snad vše napsal.
H.
Naposledy upravil(a) HST dne 01 zář 2017 13:16, celkem upraveno 1 x.
Vyrábím XLifter (https://www.xlifter.com) = ovladač vzduchového pérovaní pro D3,4,RRS. (a také http://landroverforum.cz/forum/viewtopi ... =6&t=28825).
Diskoška 3 ve verzi "HST" - předělaná na výletování (a reinkarnovaná Hubertem :D )

Uživatelský avatar
NOTIX
Příspěvky: 737
Registrován: 25 zář 2009 20:45
tel.: 601322634
auto: Def 90 Puma, RRE
Bydliště: Náchod

Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS

#427 Příspěvek od NOTIX » 01 zář 2017 12:45

mám přečteno náčelníku :Pohoda:
vše je jasné
Defender 90 Puma - táta do lesa a na chalupu
Karoq - to mi zbylo pro posun do rachoty

MOLON LABE !!! M.A.R.A.

Rennie
Příspěvky: 2709
Registrován: 21 led 2017 10:46
tel.: 776179179
auto: LR D3 V8 4,4 HSE
Bydliště: Ostrava

Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS

#428 Příspěvek od Rennie » 01 zář 2017 12:49

Já mám stazeno do telefonu a čekám na zásilku abych mohl namontit a testovat.
LR Discovery 3, 4,4 V8, 2006, sporák pohon, ARB atd

Uživatelský avatar
NOTIX
Příspěvky: 737
Registrován: 25 zář 2009 20:45
tel.: 601322634
auto: Def 90 Puma, RRE
Bydliště: Náchod

Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS

#429 Příspěvek od NOTIX » 01 zář 2017 13:20

Rendo , bacha ty máš kratší táhla a tím pádem máš jiné limity
Defender 90 Puma - táta do lesa a na chalupu
Karoq - to mi zbylo pro posun do rachoty

MOLON LABE !!! M.A.R.A.

Rennie
Příspěvky: 2709
Registrován: 21 led 2017 10:46
tel.: 776179179
auto: LR D3 V8 4,4 HSE
Bydliště: Ostrava

Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS

#430 Příspěvek od Rennie » 01 zář 2017 13:33

Vím proto mám původní táhla nachystaný a při montáži Xlifteru je dám zpět a Lubosovo liftove ulozim do skříně [emoji23]
LR Discovery 3, 4,4 V8, 2006, sporák pohon, ARB atd

Rennie
Příspěvky: 2709
Registrován: 21 led 2017 10:46
tel.: 776179179
auto: LR D3 V8 4,4 HSE
Bydliště: Ostrava

Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS

#431 Příspěvek od Rennie » 01 zář 2017 13:35

Jsem zvědav když nastavím +50 zda to bude stejný jako kratší táhla nebo budu muset na geometrii. A ještě mě napadá pac mi přední kola v rejdu trošičku skrtaj zda je možno nastavit trvale +75 nebo to je jakási krajní mez při případném uvíznutí na pupku
LR Discovery 3, 4,4 V8, 2006, sporák pohon, ARB atd

Uživatelský avatar
NOTIX
Příspěvky: 737
Registrován: 25 zář 2009 20:45
tel.: 601322634
auto: Def 90 Puma, RRE
Bydliště: Náchod

Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS

#432 Příspěvek od NOTIX » 01 zář 2017 13:38

přečti si návod, dle příkazu náčelníka :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Defender 90 Puma - táta do lesa a na chalupu
Karoq - to mi zbylo pro posun do rachoty

MOLON LABE !!! M.A.R.A.

Uživatelský avatar
richo.70
Příspěvky: 466
Registrován: 17 led 2013 22:19
tel.: 723083731
auto: LR 3, LR 4
Bydliště: PV a RpR
Kontaktovat uživatele:

Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS

#433 Příspěvek od richo.70 » 01 zář 2017 13:42

V extrémních zvednutích (programu “Sky rocket” (+75mm) od páčkové polohy normal, nebo jakékoliv zvednutí od páčkové polohy Off-Road buďte velmi opatrní s plynem máte-li zařazenou redukci (Low Range). Poloosy jsou vůči homokiketickým kloubům v extémním úhlu. Homokinetické klouby lze snadno zničit.

Cituji návod. :nod
"Je lepší riskovat, že se při chůzi trochu ušpiníš, než zemřít vsedě."

Rennie
Příspěvky: 2709
Registrován: 21 led 2017 10:46
tel.: 776179179
auto: LR D3 V8 4,4 HSE
Bydliště: Ostrava

Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS

#434 Příspěvek od Rennie » 01 zář 2017 13:46

Dobře chlapci už jdu studovat. Ale už chápu proč Amíci Lucky8 mají podvazany ramena vůči vyvěšení. I když stále nemohu přít na to jak do origo blatníku dostali 35 pneu což by se mi tuze líbilo [emoji23]
LR Discovery 3, 4,4 V8, 2006, sporák pohon, ARB atd

Uživatelský avatar
HST
Příspěvky: 1043
Registrován: 14 črc 2012 09:02
auto: Disco 3
Bydliště: Praha 4

Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS

#435 Příspěvek od HST » 01 zář 2017 15:24

richo.70 píše: 01 zář 2017 13:42 V extrémních zvednutích (programu “Sky rocket” (+75mm) od páčkové polohy normal, nebo jakékoliv zvednutí od páčkové polohy Off-Road buďte velmi opatrní s plynem máte-li zařazenou redukci (Low Range). Poloosy jsou vůči homokiketickým kloubům v extémním úhlu. Homokinetické klouby lze snadno zničit.

Cituji návod. :nod
:D mno... Vlastní zkušenosti. Viz moje rumunská příhoda.
Pravda, bylo to na redukci, zpatecku, hodne vytoceny kola, pul metr mokryho hlubocaku a plnej kotlik. Offoad + Lifter+25mm.
Vyrábím XLifter (https://www.xlifter.com) = ovladač vzduchového pérovaní pro D3,4,RRS. (a také http://landroverforum.cz/forum/viewtopi ... =6&t=28825).
Diskoška 3 ve verzi "HST" - předělaná na výletování (a reinkarnovaná Hubertem :D )

Rennie
Příspěvky: 2709
Registrován: 21 led 2017 10:46
tel.: 776179179
auto: LR D3 V8 4,4 HSE
Bydliště: Ostrava

Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS

#436 Příspěvek od Rennie » 01 zář 2017 15:31

HST píše: 01 zář 2017 15:24
richo.70 píše: 01 zář 2017 13:42 V extrémních zvednutích (programu “Sky rocket” (+75mm) od páčkové polohy normal, nebo jakékoliv zvednutí od páčkové polohy Off-Road buďte velmi opatrní s plynem máte-li zařazenou redukci (Low Range). Poloosy jsou vůči homokiketickým kloubům v extémním úhlu. Homokinetické klouby lze snadno zničit.

Cituji návod. :nod
:D mno... Vlastní zkušenosti. Viz moje rumunská příhoda.
Pravda, bylo to na redukci, zpatecku, hodne vytoceny kola, pul metr mokryho hlubocaku a plnej kotlik. Offoad + Lifter+25mm.
Hmm asi pořídím a budu vozit náhradní klouby :mrgreen:
LR Discovery 3, 4,4 V8, 2006, sporák pohon, ARB atd

Uživatelský avatar
HST
Příspěvky: 1043
Registrován: 14 črc 2012 09:02
auto: Disco 3
Bydliště: Praha 4

Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS

#437 Příspěvek od HST » 01 zář 2017 15:52

Rennie píše: 01 zář 2017 13:35 Jsem zvědav když nastavím +50 zda to bude stejný jako kratší táhla nebo budu muset na geometrii. A ještě mě napadá pac mi přední kola v rejdu trošičku skrtaj zda je možno nastavit trvale +75 nebo to je jakási krajní mez při případném uvíznutí na pupku
XLIFTER je v podstatě elektronický ekvivalent táhel. Mělo by to být stejné.

Ale fakt chces TVRALE +75? Jaký máš táhla? Mě to přijde dost extrém.
+75 je v podstatě ekvivanent orignálního extended mode, tj Offroad + další lift když držís páčku a brzdu. Já si to moc nedovedu představit, měchy budou permanentně nafoukaný, bude to strašně tvrdý, ramena dole, poloosy v uhlech za roh...
Proč si nedáš "trvale" třeba +25 a zvedání pouze když potřebujes - projet třeba kus obtížnýho terénu...

Jinak XLIFTER drží, co mu nastavíš. Vyjma:
- při odpojení baterky nebo výměně kabeláže jde na výchozí nastavení "disengaged" + 0
- stejně tak při zrušení levellingu.
... asi ano, mohl bych tam někdy dopsat něco jako "emulace táhel", tj že se nebude vracet do výchozího +0, ale do přednastaveného +xx, co si nastavíš.
H
Vyrábím XLifter (https://www.xlifter.com) = ovladač vzduchového pérovaní pro D3,4,RRS. (a také http://landroverforum.cz/forum/viewtopi ... =6&t=28825).
Diskoška 3 ve verzi "HST" - předělaná na výletování (a reinkarnovaná Hubertem :D )

Rennie
Příspěvky: 2709
Registrován: 21 led 2017 10:46
tel.: 776179179
auto: LR D3 V8 4,4 HSE
Bydliště: Ostrava

Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS

#438 Příspěvek od Rennie » 01 zář 2017 16:00

S mým ET a plnokrevnými 32 pneu drhnu a při křížení i v zadu. Jsem asi blázen ale chtěl bych časem ještě větší pneu. V Rakousku maj 33,5 a amíci dokonce 35. Teď mám táhla od Luboše což je + 50 a nemám problém ani při off jízdě. Minimálně + 50 tak budu mít nastaveno trvale
LR Discovery 3, 4,4 V8, 2006, sporák pohon, ARB atd

Uživatelský avatar
richo.70
Příspěvky: 466
Registrován: 17 led 2013 22:19
tel.: 723083731
auto: LR 3, LR 4
Bydliště: PV a RpR
Kontaktovat uživatele:

Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS

#439 Příspěvek od richo.70 » 01 zář 2017 16:07

Já mám 32" a trvale +25. Na víc bych potřeboval delší nohy. :chuckle
"Je lepší riskovat, že se při chůzi trochu ušpiníš, než zemřít vsedě."

Rennie
Příspěvky: 2709
Registrován: 21 led 2017 10:46
tel.: 776179179
auto: LR D3 V8 4,4 HSE
Bydliště: Ostrava

Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS

#440 Příspěvek od Rennie » 01 zář 2017 16:13

Mám 275/65/18 a disky et30 takže kola chodí po jiné kružnici a více nabíhají
Časem bych opravdu chtěl minimálně 33 pneu. Zalomení poloos a kloubů se dá vyřešit podvázáním limited straps a více zvednou jde podložkami nad mechy od Lucky8 ti maji sadu včetně limited strapsObrázek
LR Discovery 3, 4,4 V8, 2006, sporák pohon, ARB atd

Odpovědět