Prodávám vůz, jehož jsem majitel od 3.11.2014. Vozidlo jsem zakoupil skrz inzerát zde na fóru za 175.000Kč. V té době mělo najeto cca 198.000km. Dnes Má vozidlo 223.468km. Vozidlo prodávám se zcela odkrytými vadami a mouchami (viz. níže) a doufám, že to někdo ocení i když mě to asi moc nepřidá

Takže já jsem s autem jezdil do lesa, jelikož se živim jako dřevař. Neměl jsem nikdy moc radost z toho, že jsem jezdil domu s drnama na střeše, tak opravdu jsem jezdil pianko na redukci a raději jsi s pilkou v baťohu tech pár metrů došel. Občas tahalo i vlek s koněm (cca 1800kg). Snažil jsem se do auta investovat a udržovat ho, veškeré opravy jsem řešil převážně sám a to pouze z OEM nebo GEN dílů. Tkže dost příběhů a k autu:
Datum první registrace 23.6.1999
Motor Td5 10P
Naviják 5,5t s dálk. i kabel. ovl. nejspiš čína ale vždy když bylo potřeba tak vytáh
Pevnostní nárazník s integrovanými mlhovkami s optikou
Vozidlo jsem přeďál na pružiny, ale kompresor a rozvody vzd. zůstaly
Lift 2" pružinami + 2" podložkami ale ty zůstaly jen v předu, ze zadu jsem odstranil kvuli hardy spojce, plánoval jsem dvojkříž
Šnorchl + KN filtr
Údajně nějaký čip-nevím, kupoval jsem již tak
Rozšiřovací podložky
Pneu na voze BF Goodrich Mud-Terrain 265/75 R 16 na alu cca 8mm - BOHUŽEL NEJSOU V TP
K vozu sadu na plechách BF Goodrich Winterslalom 235/75 R 16 i s matkama najeto pouze cca 1000km
K vozu mám záběrové řetězy pewag (1pár) použité pouze 2x
Závěs 3,5 tuny
V TP 7míst, avšak třetí řadu nemám.
Difflock do kabiny elektronicky
Tak teď co jsem na vozidle já dělal:
Měnil hlavu za repasovanou (od eliotta)-motor házel vodu ven je při větší zátěži, po rozdělání nebylo na těsnění nic patrného, tak jsem preventivně měnil celé. Starou makovici k tomu přidám. Se vším co se s hlavou dělalo (šrouby, těsnění, napínáky a ližiny rozvodů,...) 30.000Kč
Hardi spojka, startér (původní k repasi Denso přidám), Aku bosch 110 Ah, 4erpadlo paliva, silentbloky ramen, zadní pružiny za měchy,...
Kupoval jsem k autu ty plech disky se zimákama 16.000Kč
Olej Castrol EDGE Turbodiesel 5W40 po 10.000km.
Rám zdravej, jen povrchově liška.
A teď mouchy a závady od těch nejhorších
Mezináprava-nejde řadit a ve velkym rejdu v tom lupe- a to dost.
Převodovka -synchron 1-2.Zvykl jsem si už na meziplyn.
Nutno nejspiš udělat brzdy, jelikož já jsem je ještě nedělal, ale auto brzdí, ručka drží supr
Převodovky značkujou
Něco na ABS, nejspiš čidlo, já mám celej modul odpojenej
Zatéká předním šíbrem.
Sem tam nějaká oděrka od větve nebo lehounce odlouplej lak
Snad jsem na nic nezapomněl, dyžtak si vzpomenu.
Jo STK končí 29.9.2017
Auto jsem jen tak oplách studenou wapkou a nijak to na prodej neleštim, ani vevnitř.
A cena se všim jak jsem psal tak 97.000Kč
nebo bez tech plechu se zimakama 89.000Kč.
Budu rád, když se k té ceně i vyjádříte vy znalí, ale pod tuto cenu to moc prodávat nechci.
Jo a důvod prodeje je ten že už to nevyužiju, jezdil sem dělat cca 40km denně a teď už rok dělám lesy "nad barákem" dojíždění do 4km tak sem si pořídil na to Nivku. A s koněm dojdu ten kousek po kopytě. Když se neprodá tak si to dám do kupy na ježdění s rodinkou na maličké expedice po ČR, ale teď musím dodělat barák, tak by auto minimálně rok stálo. Veškeré dotazy rád zodpovím telefonicky: 734324309. Na SMS a mejl nereaguju. Mám asi 17 fotek ale nevim jak je jsem hodit, s počítačem moc nekamošim. Kdyby byl někdo ochotny a vložil je sem k tomu-pošlu mejlem. Děkuji S pozdravem J. Jetmar.