Tak mame 1 serioznejsi "hardware" bug.
Jak odjel Notix, s tim ze nova verze si "neozvezl" novou verzi firmware schopnou i RRS senzoru, protoze prestal fungovat levelling - uz jsem na to prisel.
Ackoliv to vypadalo na "jasnou" software chybu, tak ne. Vcera a dnes jsem ten fimware obratil vzhuru nohama a je ok.
Problem je v harware.
Za urcitych, velmi specifickych, okolnosti, dava xlifter nespravne napeti na vystupu.
Pro technicky zdatnejsi - pri razantnim skokovem snizeni vystupniho napeti se rozkmita vystup z digitalne-analogoveho prevodniku.
Na tom vystupu je ochranny LC článek, který tam sice krásně chrání, ale v tomto prípadě zaškodil. Musi se mirne upravit.
Náprava je snadná, staci 4 male kondenzatorky a je vyreseno, prace na par minut.
Znamena to ale, ze ty jednotky musim dostat eventualne do ruky.
Treba v jihlave oprava na miste, nebo nejak postou, to vymyslime.
Zavada se projevi v podstate pouze pri nivelaci, ve velkych naklonech (tak od 4 stupnu dal) a to pouze na tom rohu auta (=kole), ktere se ma zvedat - u D3, u D4 diky prohazeni senzoru kdekoliv. Plus mene obcasne i dle polohy slunce, tyhle vysokofrekvencni veci jsou nevyzpytatelne.
Kdyz se to stane, tak dane kolo jakoby "umre" ve stredni poloze a nehybe se, tj auto zacne hlasit suspension in extended mode. Do normalu se zresuscituje vyjetim do offroadu nebo do access polohy, proste se auto musi dostat mimo ten stred. V extremnim pripade pak vytahnout/zandat konektor z EAS krabicky.
Takze kdyby vam nivelace haprovala, tak je to timhle.
Jsem fakt rad, ze jsem to objevil uz ted, tohle je slusna ducharina a mohlo se na to prijit mnohem pozdeji (vsak vsichni rikate, jak to funguje
Badusi, tohle se dost dobre muze tykat tebe a byt pricinou tech "obcas" problemu.
Konec reportu...
H.