XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
Moderátor: Miky_CZ
- Limi
- Příspěvky: 93
- Registrován: 26 led 2010 17:50
- tel.: 608833032
- auto: D3
- Bydliště: Jaromer
- Kontaktovat uživatele:
Re: DiscoLifter - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
Už se nemůžu dočkat,stihnem to do srpna?
- NOTIX
- Příspěvky: 737
- Registrován: 25 zář 2009 20:45
- tel.: 601322634
- auto: Def 90 Puma, RRE
- Bydliště: Náchod
Re: DiscoLifter - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
také se těším
Defender 90 Puma - táta do lesa a na chalupu
Karoq - to mi zbylo pro posun do rachoty
MOLON LABE !!! M.A.R.A.
Karoq - to mi zbylo pro posun do rachoty
MOLON LABE !!! M.A.R.A.
Re: DiscoLifter - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
Krasa, krasa, pustina sedlecka, hned bych jel. Mam uz zase abstak. Hezky fotky. A vyvolani hezkych vzpominek.
Radost, ze to Badusovi jede jak ma, dela co ma.
Nekolik komentaru:
"Self levelling: jedem z tech detailu, co dela na cestach pohodicku" - jo, to podepisuju, je to takova "blbost" ale fakt to dela radost.
"Ovladani... jednoduche a zcela intuitivni." = dekujeme Honzovi http://www.tippman.cz/, za jeho kritiku a nasledne vymysleni a namalovani noveho ovladani. Stastnej ten, kdo nevidel tu puvodni verzi.
"snizeni podvozku na dalnicni presuny" ... prekvapive se prislo na to, ze 15 - 25 mm dolu "nezanedbatelne" pritvrdi podvozek a pak se s Diskoskou daji docela dobre "rezat" zatacky. I na 32" kolech
"Snad ty svazky budpu ostatni v poradku!!!!"
... No, nic moc. Vypada to zatim na "quality issues" s kabelazi. Pri predchozich montazich jsem pojal podezreni, ze nektere kabely nemuseji byt uplne 100%. Je potreba je poradne testovat. Verim, ze kdyby to delala profi firma na zakazku, tak je strojove otestuje a za kvalitu ruci. Ale to se nebavime o desitkove serii.
Rucne merit kabel ze skoro 100 kontakty (vlastne presne 106) je fakt naprd, to proste nejde.
Takze jsem nakonec skoncil u postaveni "testovaciho pripravku", ktery kabelaz testuje pekne dratek po dratku. Na spoj i na zkrat. Vcera v noci jsem to dodelal a napsal do toho soft.. Zase me to zdrzelo, ale bez toho to nejde. (Madtom mi ted prida mozna o par % navic ) )
Takze ted otestuju kabelaz a pripravim zas par krabicek. Prioritne by se ted hodilo namontovat jednu do nove D3 nebo D4, ktera ma infodisplej (na tom hned pozname, ze vse maka), protoze Badus ma "starou" D3, takze novy soft pro "reverzni" senzory zatim neni overen. Jsem ted ca 14 dni v Praze, tak jestli nekdo pojede kolem, dejte vedet.
Jinak je na tom stale jeste mrak prace.
Treba montazni navod. Uzivatelsky navod. Par dodelavek na SW. Tester i na Xlifter a ovladani. A mnoho dalsiho. Neverending story A to jsme stale v testovaci serii. Uz me vomejou
Tak zatim. Honza.
Radost, ze to Badusovi jede jak ma, dela co ma.
Nekolik komentaru:
"Self levelling: jedem z tech detailu, co dela na cestach pohodicku" - jo, to podepisuju, je to takova "blbost" ale fakt to dela radost.
"Ovladani... jednoduche a zcela intuitivni." = dekujeme Honzovi http://www.tippman.cz/, za jeho kritiku a nasledne vymysleni a namalovani noveho ovladani. Stastnej ten, kdo nevidel tu puvodni verzi.
"snizeni podvozku na dalnicni presuny" ... prekvapive se prislo na to, ze 15 - 25 mm dolu "nezanedbatelne" pritvrdi podvozek a pak se s Diskoskou daji docela dobre "rezat" zatacky. I na 32" kolech
"Snad ty svazky budpu ostatni v poradku!!!!"
... No, nic moc. Vypada to zatim na "quality issues" s kabelazi. Pri predchozich montazich jsem pojal podezreni, ze nektere kabely nemuseji byt uplne 100%. Je potreba je poradne testovat. Verim, ze kdyby to delala profi firma na zakazku, tak je strojove otestuje a za kvalitu ruci. Ale to se nebavime o desitkove serii.
Rucne merit kabel ze skoro 100 kontakty (vlastne presne 106) je fakt naprd, to proste nejde.
Takze jsem nakonec skoncil u postaveni "testovaciho pripravku", ktery kabelaz testuje pekne dratek po dratku. Na spoj i na zkrat. Vcera v noci jsem to dodelal a napsal do toho soft.. Zase me to zdrzelo, ale bez toho to nejde. (Madtom mi ted prida mozna o par % navic ) )
Takze ted otestuju kabelaz a pripravim zas par krabicek. Prioritne by se ted hodilo namontovat jednu do nove D3 nebo D4, ktera ma infodisplej (na tom hned pozname, ze vse maka), protoze Badus ma "starou" D3, takze novy soft pro "reverzni" senzory zatim neni overen. Jsem ted ca 14 dni v Praze, tak jestli nekdo pojede kolem, dejte vedet.
Jinak je na tom stale jeste mrak prace.
Treba montazni navod. Uzivatelsky navod. Par dodelavek na SW. Tester i na Xlifter a ovladani. A mnoho dalsiho. Neverending story A to jsme stale v testovaci serii. Uz me vomejou
Tak zatim. Honza.
- Přílohy
-
- Tester kabelaze
- 20170711_232252_resize.jpg (58.74 KiB) Zobrazeno 7525 x
-
- Tester kabelaze
- 20170711_232800_resize.jpg (86 KiB) Zobrazeno 7525 x
Vyrábím XLifter (https://www.xlifter.com) = ovladač vzduchového pérovaní pro D3,4,RRS. (a také http://landroverforum.cz/forum/viewtopi ... =6&t=28825).
Diskoška 3 ve verzi "HST" - předělaná na výletování (a reinkarnovaná Hubertem :D )
Diskoška 3 ve verzi "HST" - předělaná na výletování (a reinkarnovaná Hubertem :D )
Re: DiscoLifter - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
V te test serii je porad ca 5 mist "volnych", takze pohoda. A dekuju. H.vizos píše: ↑10 črc 2017 17:37 Dlouho sem se přesvědčoval a bojoval sám ze sebou při čtení tohohle vlákna že kouzelná krabička od LIams stačí a tuhle nepotřebuju .
Ale po přečtení zkušeností od Baduse bych se taky zařadil do fronty o jednu krabičku, jestli je to možné . Vážně klobouk dolů před všemi co umí něco nového vytvořit .
Vyrábím XLifter (https://www.xlifter.com) = ovladač vzduchového pérovaní pro D3,4,RRS. (a také http://landroverforum.cz/forum/viewtopi ... =6&t=28825).
Diskoška 3 ve verzi "HST" - předělaná na výletování (a reinkarnovaná Hubertem :D )
Diskoška 3 ve verzi "HST" - předělaná na výletování (a reinkarnovaná Hubertem :D )
- Lukasino
- Příspěvky: 3889
- Registrován: 18 úno 2012 22:05
- tel.: 6034sedmsedm854
- auto: LR
- Bydliště: Kutná Hora
Re: DiscoLifter - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
Wow, pecka, fakt dobrý!
Máš nějak ošetřený možný update SW? Aby to šlo ideálně i uživatelsky?
Máš nějak ošetřený možný update SW? Aby to šlo ideálně i uživatelsky?
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Re: DiscoLifter - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
... právě tohle jsou přesně věci, proč je "bastl" verze je hotová hned a vyžere zlomek práce na "finálním produktu"
U kontroleru (ovladací krabičky s displejem) mam a je to dokonce uživatelsky velmi přívětivé. Držením tlačítka při zapnutím klíčku zajdeš do servisního menu a tam je SW update. Xlifter vytvoří Wifi access point, na ten se připojíš (mobilem třeba), a přes www prohlížeč tam nahraješ nový firmware. Jednoduché.
U zastavěné "EAS" jednotky bude, ale zatím není. Resp jsem to vymyslel blbě, složitě - ale už mám vymyšlené jak i tohle udělat jednoduše v duchu předchozího. Jen se zase musím na 3 dny zavřít a nevycházet. A opět je to jen software, takže na hardware se už sahat nebude.
Nicméně 90% změn se odehrává u kontroléru, nikoliv u EAS jednotky, která je účelově v zásadě "co nejblbější" - aby nebyla náchylná k chybám atd.
Vlastně na mém listu "A" priorit k dodělání jsou v zásadě už pouze 2: Tohle a "podměřující" levelling.
Vyrábím XLifter (https://www.xlifter.com) = ovladač vzduchového pérovaní pro D3,4,RRS. (a také http://landroverforum.cz/forum/viewtopi ... =6&t=28825).
Diskoška 3 ve verzi "HST" - předělaná na výletování (a reinkarnovaná Hubertem :D )
Diskoška 3 ve verzi "HST" - předělaná na výletování (a reinkarnovaná Hubertem :D )
Re: DiscoLifter - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
Jinak dneska jdem odpoledne montovat se Zlumikem (nová D3), tak se pomodlim a snad bude vše ok.
Dám pak vědět jak co dál.
Dám pak vědět jak co dál.
Vyrábím XLifter (https://www.xlifter.com) = ovladač vzduchového pérovaní pro D3,4,RRS. (a také http://landroverforum.cz/forum/viewtopi ... =6&t=28825).
Diskoška 3 ve verzi "HST" - předělaná na výletování (a reinkarnovaná Hubertem :D )
Diskoška 3 ve verzi "HST" - předělaná na výletování (a reinkarnovaná Hubertem :D )
- NOTIX
- Příspěvky: 737
- Registrován: 25 zář 2009 20:45
- tel.: 601322634
- auto: Def 90 Puma, RRE
- Bydliště: Náchod
Re: DiscoLifter - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
sic ateista, modlím se s Vámi
Defender 90 Puma - táta do lesa a na chalupu
Karoq - to mi zbylo pro posun do rachoty
MOLON LABE !!! M.A.R.A.
Karoq - to mi zbylo pro posun do rachoty
MOLON LABE !!! M.A.R.A.
- Zlumik74
- Příspěvky: 117
- Registrován: 28 úno 2017 07:35
- auto: Discovery 3
- Bydliště: Kladruby nad Labem
Re: DiscoLifter - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
Potvrzuji namontovani do D3 2008....Honzovyma rukama. Vlastni montaz cca 15-20 min, nezbytna diskuse cca 50 min
Na prvni pokus se zdalo, ze to opet nechodi, pak Honza prehodil EAS ze sveho auta a vse bylo v pohode. Tudiz doslo k prekvapivemu poznani, ze v me "nove" D3 je to stejne jako ve stare proti puvodnimu predpokladu a servisnimu manualu LR
Nicmene otestovany zakladni funkce na parkovisti a to vcetne levellingu po najeti na obrubnik. Dale otestovano snizeni za jizdy v dalnicnim provozu a vse super.
Skvela prace Honzo!!
Jedine, co bude treba jeste doladit, jsou extremni polohy -40 a + 75 v kombinaci se snizenim/zvysenim pomoci origo packy, kdy mi auto padalo do extended modu, coz ale muze byt zpusobeno i krive namontovanym senzorem na PZ kole (senzor posilal o cca 0,5 nizsi hodnoty nez ostatni 3 )
Fotky dodam.
Na prvni pokus se zdalo, ze to opet nechodi, pak Honza prehodil EAS ze sveho auta a vse bylo v pohode. Tudiz doslo k prekvapivemu poznani, ze v me "nove" D3 je to stejne jako ve stare proti puvodnimu predpokladu a servisnimu manualu LR
Nicmene otestovany zakladni funkce na parkovisti a to vcetne levellingu po najeti na obrubnik. Dale otestovano snizeni za jizdy v dalnicnim provozu a vse super.
Skvela prace Honzo!!
Jedine, co bude treba jeste doladit, jsou extremni polohy -40 a + 75 v kombinaci se snizenim/zvysenim pomoci origo packy, kdy mi auto padalo do extended modu, coz ale muze byt zpusobeno i krive namontovanym senzorem na PZ kole (senzor posilal o cca 0,5 nizsi hodnoty nez ostatni 3 )
Fotky dodam.
Naposledy upravil(a) Zlumik74 dne 18 črc 2017 14:39, celkem upraveno 2 x.
You think you're good? Try fixing these door locks!
2016 Discovery 4 - na takové to domácí ježdění a Tesco offroad
2008 Discovery 3 - expediční
2014 Chevy Camaro SS 6,2 V8
1976 Chevy Camaro 5,7 V8
2016 Discovery 4 - na takové to domácí ježdění a Tesco offroad
2008 Discovery 3 - expediční
2014 Chevy Camaro SS 6,2 V8
1976 Chevy Camaro 5,7 V8
- NOTIX
- Příspěvky: 737
- Registrován: 25 zář 2009 20:45
- tel.: 601322634
- auto: Def 90 Puma, RRE
- Bydliště: Náchod
Re: DiscoLifter - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
Defender 90 Puma - táta do lesa a na chalupu
Karoq - to mi zbylo pro posun do rachoty
MOLON LABE !!! M.A.R.A.
Karoq - to mi zbylo pro posun do rachoty
MOLON LABE !!! M.A.R.A.
Re: DiscoLifter - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
Jako musim rict, ze nekdy self levelling prinasi dost bizardni pohled na to auto. Nicmene takhle vypada vyrovnani o cca. 4 stupne...
Discovery II, III, IV KTM 990 Adv, EXC400
Re: DiscoLifter - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
Ahoj,
(1) Zlumik jedeeee,
Radost. D3 2008 "stary" senzory - kokesek mi o vikendu rikal ze zmena stary/novy senzory nutne neni definovana rokem vyroby, nekde "kolem 2007" se to lame, ale to neznamena, ze 2008 nemuze mit stary a naopak. Takze zatim no prob, jen prejmenuji tu polozku v servisnim menu na neco typu "normalni senzory" a "krizove senzory".
U montaze jsem teda mirne zazmatkoval, jiz vedic, ze jsou normalni senzory, snazili jsme se to rozchodit s krabickou nastavenou na krizove, proto to zaclo pochopitelne chodit pro vymene za kus z meho auta, ktery jsem si nasledne prehodil jak bylo potreba.
(2) Extremni polohy
"Jedine, co bude treba jeste doladit, jsou extremni polohy -40 a + 75 v kombinaci se snizenim/zvysenim pomoci origo packy, kdy mi auto padalo do extended modu"
... ano. Ano ( zel bohu to uplne jedine to neni ). Fakt je to tedka "na extrem", proste "no limits" software, ktery predpoklada, ze se uzivatel bude chovat slusne. Je tam interni limitace, odmerena z meho auta, ktera se ale nemusi vejit do limitu jineho auta.
Pak po skonceni testovani to rozumne omezim ( idealne detekce, v jake poloze je "packa" a podle toho zmizi polohy jiz za limity). "No limits" verzi asi necham jako moznost zapnout ze servisniho menu... To jsou ale uz takove tresinky.
(3) Šetrete kompresor a setrete mechy.
Setrete Badusi, teda ty fotky na prvni pohled nevypadaji, ale na druhy koukam, ze ta cesta od chodniku vede slusne dolu. Tak doufam, ze jsi aspon v aute spal ))
(4) Zlumik se nabidl, ze napise kostru navodu na montaz! - super. diky
(5) Reseni update firmware do EAS jednotky
Pred vikend jsem napsal zaklad, resp adaptoval z dostupnych zdroju. Pro techhies - jedna se o upraveny Arduino bootloader od adafruitu, ktery jsem zcasti prepsal/upravil pro sve potreby. Ted to testuju a jdu s tim do auta.
Necekam ale zadne drama, bootloadery v arudinech jsou lety provereny a jinak nezasahuji do vlastni Xlifter aplikace.
Toto je ta cast, ktera umozni vzdalenou aktualizaci firmware v zamontovane EAS jednotce.
Jeste k tomu musim udelat "protikus" v kontroleru (displej), ale to me ted netrapi, protoze kontroler se jiz aktualizovat umi.
H.
(1) Zlumik jedeeee,
Radost. D3 2008 "stary" senzory - kokesek mi o vikendu rikal ze zmena stary/novy senzory nutne neni definovana rokem vyroby, nekde "kolem 2007" se to lame, ale to neznamena, ze 2008 nemuze mit stary a naopak. Takze zatim no prob, jen prejmenuji tu polozku v servisnim menu na neco typu "normalni senzory" a "krizove senzory".
U montaze jsem teda mirne zazmatkoval, jiz vedic, ze jsou normalni senzory, snazili jsme se to rozchodit s krabickou nastavenou na krizove, proto to zaclo pochopitelne chodit pro vymene za kus z meho auta, ktery jsem si nasledne prehodil jak bylo potreba.
(2) Extremni polohy
"Jedine, co bude treba jeste doladit, jsou extremni polohy -40 a + 75 v kombinaci se snizenim/zvysenim pomoci origo packy, kdy mi auto padalo do extended modu"
... ano. Ano ( zel bohu to uplne jedine to neni ). Fakt je to tedka "na extrem", proste "no limits" software, ktery predpoklada, ze se uzivatel bude chovat slusne. Je tam interni limitace, odmerena z meho auta, ktera se ale nemusi vejit do limitu jineho auta.
Pak po skonceni testovani to rozumne omezim ( idealne detekce, v jake poloze je "packa" a podle toho zmizi polohy jiz za limity). "No limits" verzi asi necham jako moznost zapnout ze servisniho menu... To jsou ale uz takove tresinky.
(3) Šetrete kompresor a setrete mechy.
Setrete Badusi, teda ty fotky na prvni pohled nevypadaji, ale na druhy koukam, ze ta cesta od chodniku vede slusne dolu. Tak doufam, ze jsi aspon v aute spal ))
(4) Zlumik se nabidl, ze napise kostru navodu na montaz! - super. diky
(5) Reseni update firmware do EAS jednotky
Pred vikend jsem napsal zaklad, resp adaptoval z dostupnych zdroju. Pro techhies - jedna se o upraveny Arduino bootloader od adafruitu, ktery jsem zcasti prepsal/upravil pro sve potreby. Ted to testuju a jdu s tim do auta.
Necekam ale zadne drama, bootloadery v arudinech jsou lety provereny a jinak nezasahuji do vlastni Xlifter aplikace.
Toto je ta cast, ktera umozni vzdalenou aktualizaci firmware v zamontovane EAS jednotce.
Jeste k tomu musim udelat "protikus" v kontroleru (displej), ale to me ted netrapi, protoze kontroler se jiz aktualizovat umi.
H.
Naposledy upravil(a) HST dne 17 črc 2017 15:24, celkem upraveno 1 x.
Vyrábím XLifter (https://www.xlifter.com) = ovladač vzduchového pérovaní pro D3,4,RRS. (a také http://landroverforum.cz/forum/viewtopi ... =6&t=28825).
Diskoška 3 ve verzi "HST" - předělaná na výletování (a reinkarnovaná Hubertem :D )
Diskoška 3 ve verzi "HST" - předělaná na výletování (a reinkarnovaná Hubertem :D )
Re: DiscoLifter - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
Jinak mam tu celkem rychle pripraveny dalsi +- 4 kusy.
Vzhledem k aktualnimu stavu si je ale netroufam poslat nekam postou, chci to namontovat a overit sam.
Tedy prosim ozvete se mi, kdo by mel zajem tento tyden (od pondeli) o montaz, idealni vecery, a mohl by se stavit. Praha, kobylisy, nebo dle moznosti. Pak tu zase tyden nebudu, takze se pokusim udelat maximum aby se to stihlo tento tyden.
Diky!
Vzhledem k aktualnimu stavu si je ale netroufam poslat nekam postou, chci to namontovat a overit sam.
Tedy prosim ozvete se mi, kdo by mel zajem tento tyden (od pondeli) o montaz, idealni vecery, a mohl by se stavit. Praha, kobylisy, nebo dle moznosti. Pak tu zase tyden nebudu, takze se pokusim udelat maximum aby se to stihlo tento tyden.
Diky!
Vyrábím XLifter (https://www.xlifter.com) = ovladač vzduchového pérovaní pro D3,4,RRS. (a také http://landroverforum.cz/forum/viewtopi ... =6&t=28825).
Diskoška 3 ve verzi "HST" - předělaná na výletování (a reinkarnovaná Hubertem :D )
Diskoška 3 ve verzi "HST" - předělaná na výletování (a reinkarnovaná Hubertem :D )
- NOTIX
- Příspěvky: 737
- Registrován: 25 zář 2009 20:45
- tel.: 601322634
- auto: Def 90 Puma, RRE
- Bydliště: Náchod
Re: DiscoLifter - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
To je skoda, rano odjizdim na dovcu a pristi tyden jsi zas pryc ty. Jinak az to pujde tak se hlasim
Defender 90 Puma - táta do lesa a na chalupu
Karoq - to mi zbylo pro posun do rachoty
MOLON LABE !!! M.A.R.A.
Karoq - to mi zbylo pro posun do rachoty
MOLON LABE !!! M.A.R.A.
- Maxsel
- Příspěvky: 3654
- Registrován: 23 zář 2007 19:49
- auto: Land Rover
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: DiscoLifter - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
Co verze pro RRS? Asi bych mohl na testování nabídnout svého, ale minimálně hodnoty výšky od středu kola po lem blatníku má při kalibraci přes origo diagnostiku RRS jiné než D3.
- Limi
- Příspěvky: 93
- Registrován: 26 led 2010 17:50
- tel.: 608833032
- auto: D3
- Bydliště: Jaromer
- Kontaktovat uživatele:
Re: DiscoLifter - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
Ahoj tak já jsem schopen někdy navečír přijet,cinkni a domluvíme to.
Díky Limosh
Díky Limosh
Re: DiscoLifter - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
... dneska montaz Zdenale a repete Benjamin. Tak co chlapi, dojeli jste?
Tady v Praze v kobylisich to vypadalo velmi dobre, ba az skoro divne dobre - vse korektni.
Zdenale - "stara" D3 bez displeje - Manualni prevodovka. Pri montazi jsem malem umrel, jestli jsem pred tim klel, ze je EAS jednotka na tom nejhur pristupnem miste, tak u manualu spojkovy pedal pridava jeste level obtiznosti navic. Povedlo se, ale je fakt peklo se tam dostat. Stale se ucime, stale.
Benjamin - D4, displejova. Nebudu predbihat, ale software upraveny pro reverzni senzory vypada dobre, chovalo se to zcela mravne a delalo, co melo delat. Leveluje - coz je dobry, D4 mohla byt napr. "prisnejsi" na odlisnosti pohol kol pri levellingu atd.
Reverzni senzory tedy jedou (ale nechci to teda zakriknout)
oops Benja ma vypodlozkovany kola takze mu pri prilisnem snizeni budou drhnout o lemy blatniku
Tady v Praze v kobylisich to vypadalo velmi dobre, ba az skoro divne dobre - vse korektni.
Zdenale - "stara" D3 bez displeje - Manualni prevodovka. Pri montazi jsem malem umrel, jestli jsem pred tim klel, ze je EAS jednotka na tom nejhur pristupnem miste, tak u manualu spojkovy pedal pridava jeste level obtiznosti navic. Povedlo se, ale je fakt peklo se tam dostat. Stale se ucime, stale.
Benjamin - D4, displejova. Nebudu predbihat, ale software upraveny pro reverzni senzory vypada dobre, chovalo se to zcela mravne a delalo, co melo delat. Leveluje - coz je dobry, D4 mohla byt napr. "prisnejsi" na odlisnosti pohol kol pri levellingu atd.
Reverzni senzory tedy jedou (ale nechci to teda zakriknout)
oops Benja ma vypodlozkovany kola takze mu pri prilisnem snizeni budou drhnout o lemy blatniku
- Přílohy
-
- Spojka madness u Zdenale
- 20170718_191721_resize.jpg (45.41 KiB) Zobrazeno 7174 x
-
- Ovladani si hovi u Benji v kastliku misto klicu
- 20170718_203741_resize.jpg (79.95 KiB) Zobrazeno 7174 x
Vyrábím XLifter (https://www.xlifter.com) = ovladač vzduchového pérovaní pro D3,4,RRS. (a také http://landroverforum.cz/forum/viewtopi ... =6&t=28825).
Diskoška 3 ve verzi "HST" - předělaná na výletování (a reinkarnovaná Hubertem :D )
Diskoška 3 ve verzi "HST" - předělaná na výletování (a reinkarnovaná Hubertem :D )
Re: DiscoLifter - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
Ahoj Maxseli, musime se videt. Brnknu. Mrknem jak je to v RRS a bude-li to stejne jako v Diskarnach, namontujeme. Potrebujem si na to udelat tak 2 hodky casu.
Jsou-li jinak vysky, tak to v zasade nevadi, jen "ujede" limitace. Takze auto bude "pouze" nachylnejsi k padani do chyb v extremitach. Ktere ovsem nenastanou, paklize je sam nenacvakas.
A pak - a to se da udelat i pozdeji - odmerime vysky kol za ruznych scenaru (mam na to excel) a dle toho se uvidi, jak dal. Treba bude potreba upravit firmware, treba ne, uvidime.
H.
Vyrábím XLifter (https://www.xlifter.com) = ovladač vzduchového pérovaní pro D3,4,RRS. (a také http://landroverforum.cz/forum/viewtopi ... =6&t=28825).
Diskoška 3 ve verzi "HST" - předělaná na výletování (a reinkarnovaná Hubertem :D )
Diskoška 3 ve verzi "HST" - předělaná na výletování (a reinkarnovaná Hubertem :D )
- Maxsel
- Příspěvky: 3654
- Registrován: 23 zář 2007 19:49
- auto: Land Rover
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: DiscoLifter - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
Jsem teď po práci pořád v luftě (doslova), ale rád bych to otestoval. V RRS je jednotka vlevo vedle pedálů, což je myslím stejně jako u D3 a konektor by měl být identický. Samotná jednotka má jiné označení, ale říkal, že u něj už někdo bral jednotky z D3 do RRS a jen si v nich přehrál firmware. Osobní zkušenost s tím nemám. S výškou auta si umím pohrát přes diagnostiku tak, že při kalibraci podvozku jednotce nalžu jiné hodnoty. Funguje to jen v určitém rozmezí, ale při ladění by to mohlo pomoct.