TD5 - chcípnutí za jízdy + následně alarm
Moderátor: Miky_CZ
Re: TD5 - chcípnutí za jízdy + následně alarm
Ten alarm se spouští asi kvůli odpojení baterky, po připojení baterky a vyresetování (resp. stačí vyčtení chyb) diagnostikou normálně funguje do dalšího odpojení baterky. Ale ty dráty od čidla převrácení jsou taky dobrej tip. Dík. Včera ujeto 260 km bez závad, tak nevím...
-
- Příspěvky: 15262
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: TD5 - chcípnutí za jízdy + následně alarm
Když to čidlo "převrácení" zabere, tak nejenom vypne čerpadlo v nádrži, ale podle nastavení umí začít blikat všema čtyřma blinkrama. To se dá považovat za alarm, ale alarm to není.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: TD5 - chcípnutí za jízdy + následně alarm
Jasný. Ale tohle je alarm, protože spustí při každém otevření dveří, haubny i při vložení klíčku do spínačky. Zajímavý je, jak čtečka při čtení některých systémů vypne a zapne přístrojovku (asi se resetuje nějaká ŘJ) a pak je od alarmu klid do dalšího odpojení baterky...
-
- Příspěvky: 15262
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: TD5 - chcípnutí za jízdy + následně alarm
Jestli čtečkou myslíš čtečku chybových kódů, tak Nanocom jako dospělejší diagnostika funguje trošku jinak - palubku "vypne", jenom ve chvíli, kdy se připojuje do řídící jednotky BCU, jinak do ní nesahá. A při tom k žádnému resetu nedochází, pouze je to přepnuté do diagnostického režimu, aby se daly vyčítat hodnoty a nastavovat parametry. BCU řeší věci okolo auta jako takového - tedy dveře, světla, centrální zamykání, alarm,....
Univerzální čtečka chybových kódů postupně prochází všechny řídící jednotky a vyčítá z nich chyby, takže je možné, že v určité chvíli si sáhne i do BCU a to se potom jeví jako vypnutí palubky. A jenom někdy proto, protože přechody mezi jednotkama nefunguji 100% - někdy se autu musí vypnout klíček, aby jedna jednotka pustila diagnostické rozhraní a mohla na něj druhá jednotka. A třeba jednotka BCU potřebuje, na rozdíl od ostatních jednotek i vypnuté zapalování. D2 je ještě auto z doby, kdy to takto prostě dělali a splnění nějakých standardů se jim vždy nepovedlo.
Univerzální čtečka chybových kódů postupně prochází všechny řídící jednotky a vyčítá z nich chyby, takže je možné, že v určité chvíli si sáhne i do BCU a to se potom jeví jako vypnutí palubky. A jenom někdy proto, protože přechody mezi jednotkama nefunguji 100% - někdy se autu musí vypnout klíček, aby jedna jednotka pustila diagnostické rozhraní a mohla na něj druhá jednotka. A třeba jednotka BCU potřebuje, na rozdíl od ostatních jednotek i vypnuté zapalování. D2 je ještě auto z doby, kdy to takto prostě dělali a splnění nějakých standardů se jim vždy nepovedlo.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo