#1207
Příspěvek
od macejky1 » 11 led 2017 17:22
Ja je daval vzdy do horni diry. Myslim ze tak byla lepsi paka a vetsi vychyleni. Sroubem dopredu kvuli bordelu na zavit ale to je jedno to neni nutne. Na hlave sroubu je tecka ktera ukazuje polohu vacky na sroubu. Nastavit na maximalni vychyleni. Po sundani auta z heveru se to hned nejal moc neprojevi. Je potreba s autem pohnout dopredi dozadu zatocit aby si to vsechno posedalo. No a potom hned opatrne dojet na geometrii a nechat seridit. Nejen odklony ale i sbihavost se zvednutim dost rozhodi. Sptavny odllon je myslim 0 plus minus 0,5 st. Ale to si na geometrii borci najdou v pc.
EX-FREELANDER 2.0Di - lift 2", zátěž. pruž., 29" AT/MT, polybush, CB, webasto, zahrada, HELLA, šnorchl
RRC 3.5V8 EFI MY1986 - Barnabáš ve fázi vývoje
Harley Davidson Street 750 MY2018 - custom