#35
Příspěvek
od Miky_CZ » 26 led 2017 00:27
ahoj vsichni, poveril jsem kubrta at sem nahaze fotky a reportaze z fb, to je totiz to jedine co se da rozumne s mistnim internetem poslat.
Ti co maji fb uz vi, pajero rozsypane pri presunu z pristavu... Spanek ve tri rano do peti
Druhy den pajero rozsypane v etape spanek asi 5 hodin
Dnes jeste stale nekoncime. Wramgler rozlomena predni naprava, pajero zmackamy predek po skoku. Patrol utrhly tlumic, toyka problem s naftou....
Zitra budik na sestou a jeste makame
Kdyz to srovnam s icr pred tremi lety jsem ve vetsi pohode ale je to snad jeste narocnejsi z te strny doprovod/mechanik
A to jezdime s karlem na zavody kde se taky maka cele noci ale tady jsou k tomu ty brutalni prejezdy
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál