Tak tak, Patrik má pravdu... Bohužel jsem s motorem jezdil do servisu k Pupíkovi v Praze, kde dělají výhradně BMW a tam mi bylo řečeno, že se tenhle motor nepotká, takže není potřeba to dělat preventivně.
Teď už jsem chytřejší, vodítka se rozpadly, řetěz skočil, výsledek - potkáno, takže hlavy v čudu a je otázka, jak je na tom spodek, protože co jsem se zase dozvěděl, tak motor rád bordel z vany vytáhne a pak to proletí válcema...
Takže jsem ustoupil od opravy a sháněl celý motor, sehnat tuhle poslední M62 není žádná sranda a už vůbec nejde sehnat něco v dobrém stavu za rozumné peníze (tzn. do 50ti tisíc.Kč bez dalších investic). Já čekal 4 měsíce na vhodného dárce orgánů, takže půjde-li všechno jak na drátku, budu do konce měsíce jezdit
Takže vybírat pečlivě, to je opravdu dobrá rada a počítat s investicemi. A samozřejmě nedívat se na tachometr, ale zkontrolovat nájezd celkově, pokud to jde. Já mám auto, co mělo najeto 280tis., ale bylo v pořádku, kilometrový nájezd byl postupný a kompletní. V inzerci bylo hodně aut, co měli kolem 150-200tis., ale když to potom člověk zpětně zkontroloval, málo kdy to sedělo...