Dnes ráno pokus o štart: prvý neúspešný (cca.20sec.) druhý úspešný bol a auto chytilo na 3 žhaviče pri teplote -23.
Máme úplne novú baterku
![Ano :yes](./images/smilies/Skypesmilies/smile_yes.gif)
Moderátor: Miky_CZ
Že jo?krtko píše:...milujem ten benzin a zvuk
ja som o nej tiež rozmýšlal vyhrala síce td5 ,ale v8 je veru návyková ,u mňa odvtedy ako som mal T805Rover píše:Že jo?krtko píše:...milujem ten benzin a zvukV8 je prudce návyková...
Miky_CZ píše:L322 sem startoval asi dve minuty, priskokama doskakal do podzemek kde rozmrzla nafta, fridex a radio
ale podvozek stale nerozmrznul nastesti zustal nahore tak zatim pohoda
p38 v8 nema zimaky a ani ji nechci brat do soli.. jenom at si to odslouzi l322Franta D1 píše:Miky_CZ píše:L322 sem startoval asi dve minuty, priskokama doskakal do podzemek kde rozmrzla nafta, fridex a radio
ale podvozek stale nerozmrznul nastesti zustal nahore tak zatim pohoda![]()
![]()
Diskárna chytá na cuknutí za jakýkoliv teploty, naftu nemám, podvozku je taky fuk, že je kosa a místo rádia mám 8 hrnců. Takže samý výhody.
Na ten tu nemrzku před zimou mrknu.
U mna to vyzeralo presne rovnako aj chladiaca cervena aj olej bud zo serva alebo z ACE pod autom kazde rano za tieto tri dni. Jedina vyhoda ze mechy nemam takze to startuje ako pan. Tie opravy mam tiez podobne, stale cosi, nervy a cas ktory pritom stravim ale staci sa ist riadne odviest a zase to cloveka zacne bavitPetro píše:Tak auto (D2) par dni -dva na mraze a kaluz chladiacej kvapaliny pod autom (tesnenie chladic nafty), vedla kaluz od prevodovky riadenia a zadny mech prazdny ako bonus kompresor pri snahe dofukat mech nacal aj baterku.
Kurva nechapem co za inteligenta naprogramovalo ecu tak aby este hodinu a pol po vypnuti zapalovania a zavretia auta udrziavala auto v nastavenom mode (opravte ma ak sa pletiem) a pomohla baterke. Zacinam si mysliet ze to auto je ko..tsky vrak, neni stvrt roka aby som na nom nieco neriesil a to uz zacinam riesit 2.kolo veci co som sam uz raz opravovalAuto pritom jazdi 3 roky asfalt a teren na urovni polnych ciest. Kedysi som mal stary megan s podobnym najazdom jedine co som riesil bol benzin, olej a na zaver tlmice, u DII to nema cenu ani rozpisovat co vsetko uz bolo menene. Obe auta maju, mali cez 300tis nagulane a to megan mal povest toho znaku co ma na kapote. DII je ale asi ina kategoria...