#4
Příspěvek
od MadTom » 16 lis 2016 08:58
A v čem je problém? Nestartuje? U TD5 motoru který je 5 válcový jsou pouze 4 žhaviče, na pátý jim tak nějak nezbylo místo. Takže pokud tento jeden žhavič máš nepřístupnej, tak vyměň ty ostatní, pokud jsou KO a jezdi. Já jsem u Discovery TD5 a u Focusu Tddi poctivě žhavil až přišlo před pár lety zhruba -25°C - D2 nastartovalo s drobným kuckáním, Focus až po druhém dlouhém točení motorem. Následně jsem startoval auta několika sousedům, kteří měli smůlu že oni nenastartovali vůbec. A to i benzínová auta.
Druhej den jsem vzal klešťovej ampérmetr a u Focusu jsem zjistil že nežhaví nic, vyměnil jsem žhaviče a dalších 5 let je klid. Po týdnu jsem vzal klešťový ampérmetr do D2 a taky nic - všechny žhaviče KO. Tak jsem je také vyměnil. Já bych to nedramatizoval, změřit, případně vyměnit to co je KO a hlavně jezdit. A jestli bude některý žhavič nefunkční, tak dokud auto startuje, tak to ničemu nevadí. Jinak řečeno, co není rozbité, do toho zbytečně nešťourat.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo