
Jinak všem děkuji za odpovědi. Dejf
Moderátor: Safraporte
Hledej řešení pod heslem "three amigos"...dejf píše:Tak již to mam vše v kupě, nová visko namontovaná a kardany nasazený jak přišly pod ruku. Nic nevybruje, nic nehučí, prostě super. Akorat jedno ložisko bylo v kleci trochu vychýlené, takže to trošku píská, ale snad se to usadí. Akorát teť budu muset hledat v dalším tematech, pač jak jsem měl celé auto ve vzduchu, po montáží jsem nastartoval, zařadil 1, 2, 3 až 5 a zkoušel jsem ve vzduchu zda to nevybruje, nic nevybrovalo, ale po zabrždění se mi rozsvítíly kontrolky, TC, ABS a oranžovej sjezd
Jinak všem děkuji za odpovědi. Dejf
Mužeš bez kardanu jezdit i několik let a autu je to jedenoTOMAS83 píše:Takže fajne,ale raději pro jistotu.Chtěl bych si vyměnit kardany.Mužů tedy bez obav odmontovat celou sestavu od IRD a DIFF a v nouzi vyjet.Myšleno ti že mi určitě nepůjde vyndat kříž.. Takže si to chci udělat vše venku..popř odjezdit cestu do práce a zpět a znovu pokračovat.
Super,děkujiLand Jirka píše:Mužeš bez kardanu jezdit i několik let a autu je to jedenoTOMAS83 píše:Takže fajne,ale raději pro jistotu.Chtěl bych si vyměnit kardany.Mužů tedy bez obav odmontovat celou sestavu od IRD a DIFF a v nouzi vyjet.Myšleno ti že mi určitě nepůjde vyndat kříž.. Takže si to chci udělat vše venku..popř odjezdit cestu do práce a zpět a znovu pokračovat.
Kardan sem měl rozebraný několikrát,nikdy sem si nic neznačil a žádný problém nikdy nebyl. Z výroby jsou vyvážený.jobers píše:Ja som kúpil Free 1 už z kompletne demontovaným kardanom, vraj kvôli nižšej spotrebe ale myslím si, že visko spojka bude potrebovať repas, čítal som že je dobré si označiť ako bol kardan odmontovaný ale ja som nenašiel žiadne značenie takže ho dám späť ako mi príde do ruky a uvidíme... chodí v pohode aj bez neho ale už som sa raz v blate zahrabal a chodíme aj v zime "kudy-tudy" tak si ho chcem dať do poriadku. predošlý majiteľ mi dal k autu aj zadný diferenciál, kúpil ho lebo si myslel že je vadný ten, nevedel o repasií visko spojky tak počkám kým si kardan namontujem a keď bude všetko ako má byť ponúknem difík na predaj.
Byl by dobré sem napsat co,čím a jak vyřešeno..pomůže dalšímtomT píše:takže moc děkuji Fuginovi perfektní komunikace poradil a já následně problém snad vyřešil.
Čau, dělá to na visco spojce tlumič torzních kmitů je přišroubovaný třemi šrouby. Je to příruba a v ní je stabilizační guma, která vyrovnává vibrace z kardanky a ta bývá utržená a dělá tam neplechu. Stojí cca 3000kč, dá se odříznout abys nemusel sundavat ložisko, ale chce to dát potom co nejdříve do kupyTOMAS83 píše:Ahoj chlapaci,
Setkal jste se už někdo s bouhanim pod podlahou z předni části.Respektive boucha přední díl kardanu.Neda se stim absolutně jet.Je možnost že by to byl jen přední kardan nebo to z větší části odnese i IRD?
Zítra ráno pod to lehnu a sundám ho komplet celý.Demontaz v předu cca 6 šroubů(zdruhe strany mám torxy) u visco povolit ložiska a vzadu u diferaku?Nějaká finta?Když by to bylo náhodou pouze kardanem,nez to dám do kupy přijde k IRD nějaká záslepka?
Po demontáži jak zjistím že IRD je ok?nebo to zjistím pouze montáži nového kardanu?
Díky moc..pokud by to bylo IRD tak mám k prodeji TD4 02,zvednuty a rozprodam na díly,vse jinak komlet funkční.. udržováno