Mně odejdou pokaždý když povolím hadiciLukasino píše:Krestak, já bohužel nejsem tak zásoben, abych šáhnul do regálu, ale už jsem jeden O kroužek vyndal a někde se stavím pro trochu silnější, ale díky za reakci

Mně odejdou pokaždý když povolím hadiciLukasino píše:Krestak, já bohužel nejsem tak zásoben, abych šáhnul do regálu, ale už jsem jeden O kroužek vyndal a někde se stavím pro trochu silnější, ale díky za reakci
viewtopic.php?f=8&t=29035Don píše:Vedel by nekdo nejake info o tomto kousku?
http://www.sauto.cz/osobni/detail/land- ... oFrom=list
Je motor 4,2i spolehlivejsi nez BMW 4,4i?
dakujem, zajtra to skontrolujem.MadTom píše:Zkontrolovat, že ti někde neutíká vzduch - mezi turbem a vstupem motoru. Taková prasklá hadice dovede potrápit.
Miky_CZ píše:odpoj cely okruh lpg, to je nejjednodussi, nejlevnejsi a nejrychlejsi postup pri reseni problemu
Ahoj Marty,Maarty82 píše:Zdarec.nějak se mi povedlo si koupit postarší kousek L322 na pojíždění do práce na ryby a tak( druhé auto do rodiny).Není to žádná leštěnka tak mě přepadají myšlenky trošku ho poladit na offík. Samo žádný trial![]()
1. výměna měchů za pera ( jednou ta doba příde kdy to začne zlobit ),
2. přizvednutí ( decentně ,o kolik to pujde bez radikálních zásahů? ),
3.AT gumy a disky jaké rozměry?
4.pevnostní nárazníky dělal je někdo doma?
5.šnorchl ( spíš pro efekt )
díky
Oki. už přemýšlím o blbostechLukasino píše:Ahoj Marty,Maarty82 píše:Zdarec.nějak se mi povedlo si koupit postarší kousek L322 na pojíždění do práce na ryby a tak( druhé auto do rodiny).Není to žádná leštěnka tak mě přepadají myšlenky trošku ho poladit na offík. Samo žádný trial![]()
1. výměna měchů za pera ( jednou ta doba příde kdy to začne zlobit ),
2. přizvednutí ( decentně ,o kolik to pujde bez radikálních zásahů? ),
3.AT gumy a disky jaké rozměry?
4.pevnostní nárazníky dělal je někdo doma?
5.šnorchl ( spíš pro efekt )
díky
1) Blbost, nikdy neodejde celý systém, může se stát že rupne měch nebo odejde kompresor, případně budeš řešit prostě nějakou netěsnost, ale vše to jsou opravy v řádu max. tisíců a stojí to za to nechat originální koncepci
2) ad 1), takže volič na palubce, nebo IDD TOOL apod. kde Ti to dovolí klidně +2", případně jiná ramena k výškovým čidlům
3) Osobně jezdím AT o orig. rozměru 18", General Grabber a nemůžu si stěžovat, na TD6 se dají dát i 17" disky, ale nikdo je nezapíše do TP.
4) To neporadím, něco se objevuje, ale spíš na UK/US forech, dokonce se dělá i ARB na L322, ale to je fakt ošklivý
5) Opět, v ČR podle mě nikdo nemá, ale na UK/US foru jsem to viděl, pouze samodomo řešení, nikdo to nevyrábí
Osobně jezdím bez přídavného zvednutí, na originálním rozměru pneu a v normálním terénu nic nelimituje. Samozřejmě pokud se někdo vyžívá v tom, zahučet do metrového bahna, tak na to to auto není, ale na technický terén naprosto bez problému a nemusíš řešit závady spojené s větším namáháním náprav (větší kola) a jiným než uvažovaným úhlem kloubů atd (zvednutí).
Pro info pro ostatní, zatím jsem tam dal O kroužek 38 x 4 a drží to. 38 x 4,5 už se mi tam nechtělo čistě vejít.Lukasino píše:Ještě zkusím dotaz na zkušenější, řeším únik vody chladícího systému. Problém je v plastových spojkách hadic u chladiče. Jednu hadici (chladič - vodní pumpa) jsem měnil cca rok zpět, druhou stranu minulý měsíc a po její výměně začala opět téct ta dříve měněná mezi chladičem a vodní pumpou na straně u chladiče. Doufám, že bude stačit vyměnit jen O kroužek.
Poradíte jaký koupit, je něco vyzkoušeného, co by vydrželo (plácnu, o nějakou desetinu silnější, jiný materiál, ...)? Originál předpokládám bude pouze komplet s hadicí.
Moc děkuji
Super, vies asi cca, na ktory kút SK by si mal prist?Kokesek píše:Denni sviceni ti udelat muzu kdekoliv na pumpe...mozna pojedu na velikonoce na SK.