Kontrolka rezervy paliva
Moderátor: Safraporte
- vladob8
- Příspěvky: 817
- Registrován: 19 kvě 2008 00:24
- tel.: +421905582959
- auto: D2 Td5
- Bydliště: Bratislava
Kontrolka rezervy paliva
Caute vsetci.
Mam Freelandera len 3. tyzden a zatial som nezistil ci ma kontrolku rezervy paliva. Prosim dajte vediet ci sa mam riadit len podla rucicky, alebo sa nieco aj rozsvieti? Nechcel som riskovat vyjazdenie nadrze...Inak jazdi perfektne zatial max. spokojnost.
Diki.
Mam Freelandera len 3. tyzden a zatial som nezistil ci ma kontrolku rezervy paliva. Prosim dajte vediet ci sa mam riadit len podla rucicky, alebo sa nieco aj rozsvieti? Nechcel som riskovat vyjazdenie nadrze...Inak jazdi perfektne zatial max. spokojnost.
Diki.
Zdravim Vlado.
Discovery II Td5, r.2000, manual, SLS, ACE, 2" lift, winch, At2 265/75R16
Sharan 2011 2,0TDi 4motion
Discovery II Td5, r.2000, manual, SLS, ACE, 2" lift, winch, At2 265/75R16
Sharan 2011 2,0TDi 4motion
- vladob8
- Příspěvky: 817
- Registrován: 19 kvě 2008 00:24
- tel.: +421905582959
- auto: D2 Td5
- Bydliště: Bratislava
Dik. Tusil som to...skoda
, ale nevadi tie jazdne vlastnosti - teren - dialnica to nema chybu, plave to ako lod, skoda ze to nema redukciu, ale aj to odpustim, spojka sa da zohnat relativne lacno...
. Uz som vydrazil na Ebay bikini top tak leto moze vypuknut...
.



Zdravim Vlado.
Discovery II Td5, r.2000, manual, SLS, ACE, 2" lift, winch, At2 265/75R16
Sharan 2011 2,0TDi 4motion
Discovery II Td5, r.2000, manual, SLS, ACE, 2" lift, winch, At2 265/75R16
Sharan 2011 2,0TDi 4motion
- vladob8
- Příspěvky: 817
- Registrován: 19 kvě 2008 00:24
- tel.: +421905582959
- auto: D2 Td5
- Bydliště: Bratislava
Caute.
Jasne ze som myslel klasicku spojku, ta si to odnesie ked sa hodne cvici v terene. Ozaj, ked spominate viskospojku skusal som ten test potocit jednym kolom (aj tu na fore sa to spominalo) a po vynalozeni znacnej sily sa kolo pomalicky pretacalo. To ze sa to zakusuje v plnom rejde je normalna vlastnost 4x4 aut co maju viskospojku, mam druhe auto renault Espace 4x4 ma tiez visko a robi to to iste. Dolezite je ci sa ta spojka pretaca alebo ci je zakusnuta, lebo v tom druhom pripade odide IRD.
Dokonca na Rave som nasiel aj hodnoty tociveho momentu na visko
VISCOUS COUPLING
Rating:
Max 440 Nm (325 lbf.ft) @75 rpm .....................................
Min 360 Nm (265 lbf.ft) @75 rpm ......................................
Ale to je uz na ine tema...
Jasne ze som myslel klasicku spojku, ta si to odnesie ked sa hodne cvici v terene. Ozaj, ked spominate viskospojku skusal som ten test potocit jednym kolom (aj tu na fore sa to spominalo) a po vynalozeni znacnej sily sa kolo pomalicky pretacalo. To ze sa to zakusuje v plnom rejde je normalna vlastnost 4x4 aut co maju viskospojku, mam druhe auto renault Espace 4x4 ma tiez visko a robi to to iste. Dolezite je ci sa ta spojka pretaca alebo ci je zakusnuta, lebo v tom druhom pripade odide IRD.
Dokonca na Rave som nasiel aj hodnoty tociveho momentu na visko
VISCOUS COUPLING
Rating:
Max 440 Nm (325 lbf.ft) @75 rpm .....................................
Min 360 Nm (265 lbf.ft) @75 rpm ......................................
Ale to je uz na ine tema...

Zdravim Vlado.
Discovery II Td5, r.2000, manual, SLS, ACE, 2" lift, winch, At2 265/75R16
Sharan 2011 2,0TDi 4motion
Discovery II Td5, r.2000, manual, SLS, ACE, 2" lift, winch, At2 265/75R16
Sharan 2011 2,0TDi 4motion
- Hunter
- Příspěvky: 1497
- Registrován: 22 bře 2007 01:04
- auto: Free I Td4 AT
- Bydliště: Jičínsko
- Kontaktovat uživatele:
Tady psal Danda pekny zpusob, jak to vyzkouset
http://www.landroverforum.cz/forum/viewtopic.php?t=3999
cituji:
Dá se udělat testík jestli je visko spojka zatuhlá. Na kardanu před a za visko spojkou se udělají (bílou) barvou ve stejné úrovni značky. Pak se projedeš třeba po mokré trávě (doporučuje se golfové hřiště Very Happy ) a proženeš auto v plných rejdech tak aby si hráblo. Pak jukneš na značky na kardanu. Jestli vůči sobě změnily polohu, než byla ta jak byly původně nakresleny, je visko OK. Pokud ne, je visko spojka zatuhlá a čím dřív jí vyměníš tím líp pro IRD, jinak bude k opravě (výměně) brzy zralá (to platí pro IRD vyrobené před rokem 2002).
http://www.landroverforum.cz/forum/viewtopic.php?t=3999
cituji:
Dá se udělat testík jestli je visko spojka zatuhlá. Na kardanu před a za visko spojkou se udělají (bílou) barvou ve stejné úrovni značky. Pak se projedeš třeba po mokré trávě (doporučuje se golfové hřiště Very Happy ) a proženeš auto v plných rejdech tak aby si hráblo. Pak jukneš na značky na kardanu. Jestli vůči sobě změnily polohu, než byla ta jak byly původně nakresleny, je visko OK. Pokud ne, je visko spojka zatuhlá a čím dřív jí vyměníš tím líp pro IRD, jinak bude k opravě (výměně) brzy zralá (to platí pro IRD vyrobené před rokem 2002).
Free Td4 2004 HSE automat