Kontrolka rezervy paliva

Freelander I, II

Moderátor: Safraporte

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
vladob8
Příspěvky: 817
Registrován: 19 kvě 2008 00:24
tel.: +421905582959
auto: D2 Td5
Bydliště: Bratislava

Kontrolka rezervy paliva

#1 Příspěvek od vladob8 » 15 čer 2008 16:50

Caute vsetci.
Mam Freelandera len 3. tyzden a zatial som nezistil ci ma kontrolku rezervy paliva. Prosim dajte vediet ci sa mam riadit len podla rucicky, alebo sa nieco aj rozsvieti? Nechcel som riskovat vyjazdenie nadrze...Inak jazdi perfektne zatial max. spokojnost.
Diki.
Zdravim Vlado.
Discovery II Td5, r.2000, manual, SLS, ACE, 2" lift, winch, At2 265/75R16
Sharan 2011 2,0TDi 4motion

Uživatelský avatar
jarmik
Příspěvky: 203
Registrován: 18 čer 2007 23:18
auto: Free 1.8 - 1999
Bydliště: Luby u Chebu

kontrolka

#2 Příspěvek od jarmik » 15 čer 2008 22:32

Free r.v. 99 / 1.8i bez kontrolky jen podle ručky ( už se to psalo - hledej ) :lol:

Uživatelský avatar
vladob8
Příspěvky: 817
Registrován: 19 kvě 2008 00:24
tel.: +421905582959
auto: D2 Td5
Bydliště: Bratislava

#3 Příspěvek od vladob8 » 15 čer 2008 23:41

Dik. Tusil som to...skoda :? , ale nevadi tie jazdne vlastnosti - teren - dialnica to nema chybu, plave to ako lod, skoda ze to nema redukciu, ale aj to odpustim, spojka sa da zohnat relativne lacno... :) . Uz som vydrazil na Ebay bikini top tak leto moze vypuknut... :D.
Zdravim Vlado.
Discovery II Td5, r.2000, manual, SLS, ACE, 2" lift, winch, At2 265/75R16
Sharan 2011 2,0TDi 4motion

Uživatelský avatar
Oldman
Příspěvky: 486
Registrován: 12 led 2008 17:12
Bydliště: Most
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od Oldman » 16 čer 2008 09:17

jestli myslíš, že je dvacet tisíc za viskozní spojku málo... ;)

Uživatelský avatar
karel
Příspěvky: 1806
Registrován: 16 říj 2006 10:55
Bydliště: kousek od Přerova

#5 Příspěvek od karel » 16 čer 2008 09:26

Oldman píše:jestli myslíš, že je dvacet tisíc za viskozní spojku málo... ;)
Mám za to, že myslel klasickou spojku mezi motorem a převodovkou , ikdyž ani ta není zadarmo jak jsem koukal 5-6 tisíc, podle typu :wink:
Už tu nejsem, tak mě s fórem neotravujte!

Uživatelský avatar
Hunter
Příspěvky: 1497
Registrován: 22 bře 2007 01:04
auto: Free I Td4 AT
Bydliště: Jičínsko
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od Hunter » 16 čer 2008 13:37

Proste ta redukcka tam chybi :( To je jasna vec.
Free Td4 2004 HSE automat

Uživatelský avatar
vladob8
Příspěvky: 817
Registrován: 19 kvě 2008 00:24
tel.: +421905582959
auto: D2 Td5
Bydliště: Bratislava

#7 Příspěvek od vladob8 » 17 čer 2008 13:25

Caute.
Jasne ze som myslel klasicku spojku, ta si to odnesie ked sa hodne cvici v terene. Ozaj, ked spominate viskospojku skusal som ten test potocit jednym kolom (aj tu na fore sa to spominalo) a po vynalozeni znacnej sily sa kolo pomalicky pretacalo. To ze sa to zakusuje v plnom rejde je normalna vlastnost 4x4 aut co maju viskospojku, mam druhe auto renault Espace 4x4 ma tiez visko a robi to to iste. Dolezite je ci sa ta spojka pretaca alebo ci je zakusnuta, lebo v tom druhom pripade odide IRD.
Dokonca na Rave som nasiel aj hodnoty tociveho momentu na visko
VISCOUS COUPLING
Rating:
Max 440 Nm (325 lbf.ft) @75 rpm .....................................
Min 360 Nm (265 lbf.ft) @75 rpm ......................................
Ale to je uz na ine tema... :wink:
Zdravim Vlado.
Discovery II Td5, r.2000, manual, SLS, ACE, 2" lift, winch, At2 265/75R16
Sharan 2011 2,0TDi 4motion

Uživatelský avatar
Oldman
Příspěvky: 486
Registrován: 12 led 2008 17:12
Bydliště: Most
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od Oldman » 17 čer 2008 16:33

to je fakt, normálně nepoznám, jestli mám v rukou 440 Nm :) Taky se mi otáčí hrozně pomalu a se značnou silou, ale otáčí :) hurá, tak to nebude v pr..li. to mi budou hučet ložiska

Uživatelský avatar
Hunter
Příspěvky: 1497
Registrován: 22 bře 2007 01:04
auto: Free I Td4 AT
Bydliště: Jičínsko
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od Hunter » 17 čer 2008 16:59

Tady psal Danda pekny zpusob, jak to vyzkouset
http://www.landroverforum.cz/forum/viewtopic.php?t=3999
cituji:
Dá se udělat testík jestli je visko spojka zatuhlá. Na kardanu před a za visko spojkou se udělají (bílou) barvou ve stejné úrovni značky. Pak se projedeš třeba po mokré trávě (doporučuje se golfové hřiště Very Happy ) a proženeš auto v plných rejdech tak aby si hráblo. Pak jukneš na značky na kardanu. Jestli vůči sobě změnily polohu, než byla ta jak byly původně nakresleny, je visko OK. Pokud ne, je visko spojka zatuhlá a čím dřív jí vyměníš tím líp pro IRD, jinak bude k opravě (výměně) brzy zralá (to platí pro IRD vyrobené před rokem 2002).
Free Td4 2004 HSE automat

Uživatelský avatar
Marie
Příspěvky: 16
Registrován: 15 srp 2007 20:44
Bydliště: Praha

#10 Příspěvek od Marie » 24 čer 2008 09:53

Kluci a taky se vám tak strašně přelívá palivo. Rozdíl z kopce do kopce je kolikrát půlka nádrže. Taky když tankuji plnou tak mi na rovině ručička ukazuje maximálne třičtvrtě nádrže což mě neuvěřitelně vytáčí. Zřejmě by to asi chtělo vyměnit plovák že? Nebo něco jiného?
Freelander 1,8i 3-dv. 1999

Uživatelský avatar
Hunter
Příspěvky: 1497
Registrován: 22 bře 2007 01:04
auto: Free I Td4 AT
Bydliště: Jičínsko
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od Hunter » 24 čer 2008 17:39

Rozdil pri stani z kopce nebo do kopce je opravdu znat, ale kdyz na rovine natankuju plnou, tak mi to taky plnou ukazuje :wink:
Free Td4 2004 HSE automat

Odpovědět