RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Lukasino
Příspěvky: 3983
Registrován: 18 úno 2012 22:05
tel.: 6034sedmsedm854
auto: LR
Bydliště: Kutná Hora

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#281 Příspěvek od Lukasino » 05 pro 2015 13:12

Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322

Uživatelský avatar
Dobrák
Příspěvky: 424
Registrován: 23 pro 2009 22:21
auto: L322
Bydliště: Olomouc

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#282 Příspěvek od Dobrák » 15 pro 2015 19:13

opět nějaká otázka pro chytré LR hlavy :grin:

4,4i mi docela dost kouří , venkovni tepolota 3 stupně voda na 90° a kouří to i po třeba 30 km na dalnici. Kouř má bilou barvu, srmdí jako kdyby to spíš špatně spalovalo (dost smrdí) ale chladičku v něm necejtim ani olej. Je možný to takhle po čichu vubec poznat ? :chuckle :chuckle Muže bejt problem v těch palivovejch mapách nebo jak se tomu říká ? měl jsem tam problem s lpg tak to pak v servisu nějak štelovali aby to dobře jelo na benzin. takže otázka zní, je normální že auto tak kouří ? případně dodám video. Ještě jedna věc . v autě pravepodobně nejsou katalizatory.. nebo sou proste rozpadnutý ..

Nějaký nápady nebo případně rady ?

A poslední věc. Dá se nějak zjistit jeslti auto tlakuje do vody nebo žere vodu ? Zjistit myslím spolehlivě ? zatím žádnej servis nebyl schopnej se vyžvejknout . jenom jeden mi natlakoval soustavu na 3bary a řekl že to musi teda bejt těsný, ale vypadá to že mi nekde teče voda na zadni straně motoru .. možná . Nemáte někdo nějakou radu ? Hlavy byli dělaný i se zabroušením bloku u Kokeška a zatím s tim teda byli vice či měně jenom problemy tak bych chtěl konečně zjisti kde je chyba. Třeba mi stím zejtra poraděj u pešlíka , ale i tak víc hlav víc ví a třeba se s tím nědo z vás už potkal.


Díky za cokoliv
Dobrák

Uživatelský avatar
libovka
Příspěvky: 2000
Registrován: 14 lis 2009 19:21
tel.: Jabko
auto: RR L322
Bydliště: praha-západ

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#283 Příspěvek od libovka » 15 pro 2015 21:36

Pokud to tlakuje do vody budou hadice jak beton.

Jestli ti uniká voda na zadní straně motoru tak ti na nejspíš netěsní hliníkovej dekl motoru kterej pod sáním.To je najčastější únik vody v zadní části motoru.

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4467
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#284 Příspěvek od Kokesek » 15 pro 2015 21:42

Dobrák píše:opět nějaká otázka pro chytré LR hlavy :grin:

4,4i mi docela dost kouří , venkovni tepolota 3 stupně voda na 90° a kouří to i po třeba 30 km na dalnici. Kouř má bilou barvu, srmdí jako kdyby to spíš špatně spalovalo (dost smrdí) ale chladičku v něm necejtim ani olej. Je možný to takhle po čichu vubec poznat ? :chuckle :chuckle Muže bejt problem v těch palivovejch mapách nebo jak se tomu říká ? měl jsem tam problem s lpg tak to pak v servisu nějak štelovali aby to dobře jelo na benzin. takže otázka zní, je normální že auto tak kouří ? případně dodám video. Ještě jedna věc . v autě pravepodobně nejsou katalizatory.. nebo sou proste rozpadnutý ..

Nějaký nápady nebo případně rady ?

A poslední věc. Dá se nějak zjistit jeslti auto tlakuje do vody nebo žere vodu ? Zjistit myslím spolehlivě ? zatím žádnej servis nebyl schopnej se vyžvejknout . jenom jeden mi natlakoval soustavu na 3bary a řekl že to musi teda bejt těsný, ale vypadá to že mi nekde teče voda na zadni straně motoru .. možná . Nemáte někdo nějakou radu ? Hlavy byli dělaný i se zabroušením bloku u Kokeška a zatím s tim teda byli vice či měně jenom problemy tak bych chtěl konečně zjisti kde je chyba. Třeba mi stím zejtra poraděj u pešlíka , ale i tak víc hlav víc ví a třeba se s tím nědo z vás už potkal.


Díky za cokoliv
Dobrák
Jestli to tlakuje tak to neni problem odmerit testerem, ale v hlavach a tesneni to urcite nebude. Jedine ze by si mel praskly blok...
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Uživatelský avatar
Dobrák
Příspěvky: 424
Registrován: 23 pro 2009 22:21
auto: L322
Bydliště: Olomouc

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#285 Příspěvek od Dobrák » 11 led 2016 09:16

Další dotaz :grin:

Opravdu hodně mi kouří RR 4.4i , na X 5ce 3.0 i mi to dělal separátor oleje (snad je to ten pravej název). Mám dojem, že to tu někdo už psal, že se doporučuje ho vyměnit spolu s hadicemi odvětrávání skříně. (to sou ty jak je na nich taková ta vyhřívaná dečka poti zamrzání - díky BMW.. super systém :Ja blb: ) Neřešil někdo stejný problém ? Kouří to na studeno , na teplo .. prostě pořád.
Může to vůbec být tím odvětráváním ? Jeden servisák říkal něco o vracení velkeho množství olejovejch "par" do sání . nebo tak něco.

Na lpg teď nejezdím (blbne i když se všechno zdá být v pořádku ) začalo blbnout ve stejnou chvili jak to začalo kouřit.

tady je video kde to vyměňujou

https://www.youtube.com/watch?v=cs3Y2JKAM70

Díky za jakejkoliv nápad .
Dobrák

Uživatelský avatar
libovka
Příspěvky: 2000
Registrován: 14 lis 2009 19:21
tel.: Jabko
auto: RR L322
Bydliště: praha-západ

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#286 Příspěvek od libovka » 11 led 2016 20:01

To je zadní víko sání s membránou.Nejčastěji tato membrána praskne a přes ní to pak přisává falešný vzduch.Což pak vede z důvodu chudé směsi k výpadkům zapalování na různých válcích a zkreslování hodnot lambdasond.Samozdřejmě pokud je menbrána prasklá tak se při zvýšeném podtlaku v sání neuzavře a pak dochází k nadměrnému vysávání olejových par z motoru a je motor může kouřit.
Řešil jsem to jednou a v sání se držela hladina oleje.

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4467
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#287 Příspěvek od Kokesek » 11 led 2016 21:59

libovka píše:To je zadní víko sání s membránou.Nejčastěji tato membrána praskne a přes ní to pak přisává falešný vzduch.Což pak vede z důvodu chudé směsi k výpadkům zapalování na různých válcích a zkreslování hodnot lambdasond.Samozdřejmě pokud je menbrána prasklá tak se při zvýšeném podtlaku v sání neuzavře a pak dochází k nadměrnému vysávání olejových par z motoru a je motor může kouřit.
Řešil jsem to jednou a v sání se držela hladina oleje.

presne jak pises mohu potvrdit... nekolikrat sem to resil na BMW 7 E38 M62TU
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4467
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#288 Příspěvek od Kokesek » 11 led 2016 22:02

Dobrák píše:Další dotaz :grin:

Opravdu hodně mi kouří RR 4.4i , na X 5ce 3.0 i mi to dělal separátor oleje (snad je to ten pravej název). Mám dojem, že to tu někdo už psal, že se doporučuje ho vyměnit spolu s hadicemi odvětrávání skříně. (to sou ty jak je na nich taková ta vyhřívaná dečka poti zamrzání - díky BMW.. super systém :Ja blb: ) Neřešil někdo stejný problém ? Kouří to na studeno , na teplo .. prostě pořád.
Může to vůbec být tím odvětráváním ? Jeden servisák říkal něco o vracení velkeho množství olejovejch "par" do sání . nebo tak něco.

Na lpg teď nejezdím (blbne i když se všechno zdá být v pořádku ) začalo blbnout ve stejnou chvili jak to začalo kouřit.

tady je video kde to vyměňujou

https://www.youtube.com/watch?v=cs3Y2JKAM70



Díky za jakejkoliv nápad .
Dobrák

jak sme delali hlavy tak sme sani kontrolovali a bylo to suche bez znamky oleje...
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Uživatelský avatar
Dobrák
Příspěvky: 424
Registrován: 23 pro 2009 22:21
auto: L322
Bydliště: Olomouc

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#289 Příspěvek od Dobrák » 11 led 2016 22:24

Kokesek píše:
Dobrák píše:Další dotaz :grin:

Opravdu hodně mi kouří RR 4.4i , na X 5ce 3.0 i mi to dělal separátor oleje (snad je to ten pravej název). Mám dojem, že to tu někdo už psal, že se doporučuje ho vyměnit spolu s hadicemi odvětrávání skříně. (to sou ty jak je na nich taková ta vyhřívaná dečka poti zamrzání - díky BMW.. super systém :Ja blb: ) Neřešil někdo stejný problém ? Kouří to na studeno , na teplo .. prostě pořád.
Může to vůbec být tím odvětráváním ? Jeden servisák říkal něco o vracení velkeho množství olejovejch "par" do sání . nebo tak něco.

Na lpg teď nejezdím (blbne i když se všechno zdá být v pořádku ) začalo blbnout ve stejnou chvili jak to začalo kouřit.

tady je video kde to vyměňujou

https://www.youtube.com/watch?v=cs3Y2JKAM70



Díky za jakejkoliv nápad .
Dobrák

jak sme delali hlavy tak sme sani kontrolovali a bylo to suche bez znamky oleje...


Jojo to veřím, ono to začalo nedávno, nemáte někdo nějakej typ kde nejrychleji sehnat ten díl a případně i hadice k němu ?

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4467
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#290 Příspěvek od Kokesek » 12 led 2016 16:04

Dobrák píše:
Kokesek píše:

jak sme delali hlavy tak sme sani kontrolovali a bylo to suche bez znamky oleje...


Jojo to veřím, ono to začalo nedávno, nemáte někdo nějakej typ kde nejrychleji sehnat ten díl a případně i hadice k němu ?

kupoval jsem to original v BMW
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Uživatelský avatar
Dobrák
Příspěvky: 424
Registrován: 23 pro 2009 22:21
auto: L322
Bydliště: Olomouc

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#291 Příspěvek od Dobrák » 18 led 2016 21:10

taaak hadice a chladič novej, ale hlási mi to "check coolant level" .... ale chladičky je tam dost . Je to nějaká indikace toho, že je třeba špatný čidlo nebo to může signalizovat i něco jiného ? .

Díky

Uživatelský avatar
libovka
Příspěvky: 2000
Registrován: 14 lis 2009 19:21
tel.: Jabko
auto: RR L322
Bydliště: praha-západ

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#292 Příspěvek od libovka » 18 led 2016 21:59

Propoj konektor co vede do čidla a mělo by to zmizet.Ty čidla občas umřou.

Uživatelský avatar
Dobrák
Příspěvky: 424
Registrován: 23 pro 2009 22:21
auto: L322
Bydliště: Olomouc

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#293 Příspěvek od Dobrák » 19 led 2016 11:46

dííky, už to zmizlo kdyby se to zase ukázalo tak to přepojím.


Další LPG problém :grin: :grin: :grin:

Po přepnutí na lpg ujedu od studena cca 20km na lpg a jak se LPG zahřeje začně mi cukat (jako by nejelo na všechny válce) a nejde na to pokračovat v jízdě. Na benzín jezdí v pořádku. Čím to může být ? Měl někdo stejnej problém ? Filtry vyměněný. Svíčky sou tam tam 15tis, a vstřiky maj najeto tak 30tis .. nebo víc .
V pondělí mám jet na vymontování vstřiků ( že to dají na stolici) tak abych případně neopravoval něco čím to není.


Díky za cokoliv.

Uživatelský avatar
Dobrák
Příspěvky: 424
Registrován: 23 pro 2009 22:21
auto: L322
Bydliště: Olomouc

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#294 Příspěvek od Dobrák » 20 led 2016 20:04

Takže i po výměně CCV ventilu (odvetrání klikové skříně) auto pořád kouří víc než je zdrávo.. .. Jaké jsou možnosti ?

1. může to být svíčkama ?

2.pístní kroužky ? (jak bych to přípdně mohl potvrdit? )

3. ?



Budu vdečný za jakoukoliv radu nebo nápad.

Otázka 2. Nevíte někdo jak spolehlivě a přesně zmeřit jestli motor tlakuje do vody ? (tím myslím ne pomačkat hadice a říct ... vypada že to tolakuje) Případně kdo tohle umí na moravě měřit ?


Díky moc.

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4467
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#295 Příspěvek od Kokesek » 21 led 2016 07:25

Zmerit tlaky...
zmerit obsah CO2 testerem...
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Uživatelský avatar
Dobrák
Příspěvky: 424
Registrován: 23 pro 2009 22:21
auto: L322
Bydliště: Olomouc

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#296 Příspěvek od Dobrák » 21 led 2016 08:53

Kokesek píše:Zmerit tlaky...
zmerit obsah CO2 testerem...

Super , a nevíš kdo to dělá na moravě ?

Díky

Uživatelský avatar
Lukasino
Příspěvky: 3983
Registrován: 18 úno 2012 22:05
tel.: 6034sedmsedm854
auto: LR
Bydliště: Kutná Hora

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#297 Příspěvek od Lukasino » 21 led 2016 08:58

Nestálo by za to navštívit Kokeška? Máš to vcelku blízko a měl by jsi problém vyřešen, nebo alespoň nalezen, než to takhle řešit na fóru :wink:
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322

Uživatelský avatar
Dobrák
Příspěvky: 424
Registrován: 23 pro 2009 22:21
auto: L322
Bydliště: Olomouc

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#298 Příspěvek od Dobrák » 21 led 2016 09:23

U kokeška se dělaly hlavy, řetězy, vanos a těsnění, atd. Ale tlaky nemeřil, asi to nedělá.

Uživatelský avatar
Dobrák
Příspěvky: 424
Registrován: 23 pro 2009 22:21
auto: L322
Bydliště: Olomouc

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#299 Příspěvek od Dobrák » 21 led 2016 15:46

Ať žije internet a soudruzi z USA, objednal jsem "sadu" na zjišťování spalin v chladící soustavě... Tak uvidíme, divím se že to nemá každej servis..



Nemáte někdo zkušenost s chemickou opravou těsnění pod hlavou ? Na US forech jsem se dočetl , že pokud se jedná o drobnou netěnost , tak že to může pomoct. Je o tom i par uživatelskejch videí na youtube.

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4467
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#300 Příspěvek od Kokesek » 21 led 2016 17:29

jak nedela :ty jeden...: ja tlaky meril a bylo to v poradku vsechny stejny -+0,5bar
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Odpovědět