
Při přejezdu nerovného kanálu v kopci, mi najednou přestal ukazovat otáčkoměr, zhasla kontrolka rezervy a motor vyletěl na 4000 ot/min a nešel vypnout a v tento moment se začalo kouřit od ruční brzdy.
Tak jsem motor chcípnul na jedničku přes klíček a to už mi plasty kolem ručky chytly plamínkem a celé auto bylo zakouřeno šedým kouřem.

Pak se začalo kouřit pod celým autem a z pod auta začala padat hořící izolace lanka ruční, mezi tím už přijel kamarád a s vodou z PET láhve jsme polili plasty a celou ruční brzdu a kouř ustával, pak dojeli kluci z HZS a jenom odpojili baterky a provedli kontrolu auta, zda ještě nehoří.
Auto jsem odtáhl na parkoviště a musel jsem do práce, takže nevím co se stalo, ale zřejmě došlo k prošlehnutí plusového kabelu na lanko ruční brzd. Víc zjistím až to zítra rozeberu..........
Jak jsem se snažil dostat k „ohni“ tak jsem vytrhal schránku s opěrkou atd…. takže škody už jsou ……
Teď mám obavu, že došlo ke zničení ještě jiných věcí, jak zkratem tak zastavením motoru, no snad to nebude velká pohroma..
Má někdo taky takovou zkušenost, nebo neslyšel o tom , že by to byla vada těchto modelů…
Tak pánové, chyba byla v autobaterii na levé straně při pohledu na motor , která má plusový kontakt směrem k chladiči, ne k motoru a přeskočil oblouk z plusového kontaktu na držák chladiče (snad je to ono) a gtím se rozžhavilo lanko ruční brzdy. Zároveň je chyba i v mé neznaloosti, že to tak být asi nemá, protože gumový proužek oddělující kontakt baterie od držáku chladiče (dáváno někde v Itálii) se roztekl .
