RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Paczqo
Příspěvky: 231
Registrován: 24 srp 2015 09:33
tel.: HTC U Ultra
auto: Discovery 3 4.4 V8
Bydliště: Hradec Králové

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#261 Příspěvek od Paczqo » 22 říj 2015 10:59

Ahoj já už tu straším dlouho a nasávám informace :-D No cena je velmi hezká sice mě trochu zarazilo že od doby co tam to auto je cca 3 dny cena spadla o 20tis protože na začátku byla 369tis. Hledání je naročné před 14ti dny mi utekl nádhernej RR 2007 4.2S/C už s novou palubkou v super stavu s komplet historií a teď nějak nemohu pořádně nic najít chvilkama jsem přemýšlel i o Sportu ten co jsi inzeroval je fakt krásnej.
exJeepař s chutí zkusit angličana :-D
LR Discovery 3 4,4 V8 HSE

Uživatelský avatar
Lukasino
Příspěvky: 3983
Registrován: 18 úno 2012 22:05
tel.: 6034sedmsedm854
auto: LR
Bydliště: Kutná Hora

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#262 Příspěvek od Lukasino » 22 říj 2015 11:10

Musíš být rychlej :) Jo, ten RRS S/C co jsem inzeroval byl v super stavu, ale už je taky fuč :wink:
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322

Uživatelský avatar
Paczqo
Příspěvky: 231
Registrován: 24 srp 2015 09:33
tel.: HTC U Ultra
auto: Discovery 3 4.4 V8
Bydliště: Hradec Králové

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#263 Příspěvek od Paczqo » 22 říj 2015 11:26

Jj chce to být hodně rychlej, docela jsem překvapenej že se tyhle auta moc v inzerci neohřejí. Škoda že se tu nejezdí vlevo, byl jsem před měsicem 10dni u segry v anglii a tam jsem viděl hodně pěkných kusů :grin:

To nevadi že je pryč, byl jsem v pace v Jase podívat se na toho oranžového sporta co tam maj a opět mě to přesvědčilo že L322 je celkově větší a pohodlnější.
exJeepař s chutí zkusit angličana :-D
LR Discovery 3 4,4 V8 HSE

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4467
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#264 Příspěvek od Kokesek » 22 říj 2015 14:01

Paczqo píše:Jj chce to být hodně rychlej, docela jsem překvapenej že se tyhle auta moc v inzerci neohřejí. Škoda že se tu nejezdí vlevo, byl jsem před měsicem 10dni u segry v anglii a tam jsem viděl hodně pěkných kusů :grin:

To nevadi že je pryč, byl jsem v pace v Jase podívat se na toho oranžového sporta co tam maj a opět mě to přesvědčilo že L322 je celkově větší a pohodlnější.
A podle me taky lepsi na servis proti ramoveho auta...
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Uživatelský avatar
Paczqo
Příspěvky: 231
Registrován: 24 srp 2015 09:33
tel.: HTC U Ultra
auto: Discovery 3 4.4 V8
Bydliště: Hradec Králové

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#265 Příspěvek od Paczqo » 22 říj 2015 14:15

To už je bonus navíc, ale tak mam zasebou servisování Jeepů což byl často očistec díky rozmanitosti závad nebo shánění šikovných lidí takže jsem zvyklej na hodně věcí a po pročtení fora bych si snad s tímhle autem mohl užívat víc ježdění než servisu :-D
exJeepař s chutí zkusit angličana :-D
LR Discovery 3 4,4 V8 HSE

Uživatelský avatar
Paczqo
Příspěvky: 231
Registrován: 24 srp 2015 09:33
tel.: HTC U Ultra
auto: Discovery 3 4.4 V8
Bydliště: Hradec Králové

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#266 Příspěvek od Paczqo » 05 lis 2015 15:47

jelikož mám víceméně rozhodnuto o konkretním kusu a motoru chci se zeptat na rozvody u 4.2 S/C co to všechno obnáší i finančně ?
Bude to u mě první auto s přeplňovaným motorem tak se radějí ptám, do ted jsem byl zvyklej na velké atmosfery které toho nějak moc nechtěli no ani moc nedávali :-D
exJeepař s chutí zkusit angličana :-D
LR Discovery 3 4,4 V8 HSE

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4467
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#267 Příspěvek od Kokesek » 05 lis 2015 21:44

Ja bych ty retezy asi nemenil jen tak preventivne. Predpokladam ze to musi takovych min 300tis udelat bez zasahu. A navic sem ani nenasel servisni interval na vymenu rozvodu...
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Uživatelský avatar
Dobrák
Příspěvky: 424
Registrován: 23 pro 2009 22:21
auto: L322
Bydliště: Olomouc

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#268 Příspěvek od Dobrák » 25 lis 2015 20:52

přemejšlím o výměně baterky v 4,4i je potřeba tam tu baterku po výměně (když dam jinou kapacitu) nakodovat nebo nějak pořešit pres diagnostiku ? Nebo prostě dám silnější baterku a jedu ?

mám tam tedka 90Ah 800A (neoriginalni baterka co tam byla kdyz sem to koupil) ale v konfiguratoru varta mi to našlo min 95Ah 800A , pokazím něco když tam dám třeba 110Ah 920A :)

díky
dobrák

Uživatelský avatar
Lukasino
Příspěvky: 3983
Registrován: 18 úno 2012 22:05
tel.: 6034sedmsedm854
auto: LR
Bydliště: Kutná Hora

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#269 Příspěvek od Lukasino » 25 lis 2015 20:58

Já tam měl originál 110Ah, určitě nic nepokazíš, naopak.

Diagnostika není potřeba, jen ideálně auto nechat uspat, než odpojíš baterii a po výměně bude svítit Air susp. inactive, stačí dát plný rejd doprava a doleva :wink:
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322

Uživatelský avatar
Dobrák
Příspěvky: 424
Registrován: 23 pro 2009 22:21
auto: L322
Bydliště: Olomouc

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#270 Příspěvek od Dobrák » 25 lis 2015 21:07

super . díky za rychlou odpověď. V případě že tam mám neorigo baterku co jsem psal, může to mít nějakej negativní vliv na cokoliv ? Od startu počínaje přes něco jineho konče ?

Díky
Dobrák

Uživatelský avatar
Lukasino
Příspěvky: 3983
Registrován: 18 úno 2012 22:05
tel.: 6034sedmsedm854
auto: LR
Bydliště: Kutná Hora

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#271 Příspěvek od Lukasino » 25 lis 2015 21:12

Podle mě nemůže, pokud je OK
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322

Uživatelský avatar
mipr
Příspěvky: 674
Registrován: 11 črc 2014 11:34
tel.: +421907431767
auto: Diskosky mam rad :-)
Bydliště: Horska 30, Bratislava

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#272 Příspěvek od mipr » 25 lis 2015 22:14

Dobraku, v klidu to vymen. nic nepokazis. Je to OK. Poradim ti pred montazi baterky ocistit kontakty jak svorek, tak baterky. Pokud chces, tak velmi jemne namazat vazelinou (nebude oxidovat)...

:hmm: A pozor: Pred odpojenim min 2 min klidu - nic nezapinat. To jiste po pripojeni = 2 min klidu, nic nespoustet...

A pak :beer
LRservis.sk Bratislava
specializovany servis pre znacku Land Rover
byvaly autorizovany distributor Bearmach (skoncili...)

Uživatelský avatar
Dobrák
Příspěvky: 424
Registrován: 23 pro 2009 22:21
auto: L322
Bydliště: Olomouc

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#273 Příspěvek od Dobrák » 27 lis 2015 15:15

díky za všechny informace pánové :)

Další problém,
byl jsem na seřízení LPG a ejhle najednou mám problém ráno nastartovat (studenej start) jakoby to jelo na "3" válce... co já vím nebo třeba na 6 válců.. ? :lol: :lol: i tak je to pořád málo. :rock Nemůže být problém v tom seřízení LPG že by to nějak rozhasilo benzín ? Neměl někdo podobnej prolbém ? Jinak je v autě všeho dost a po tom co naskočí na všecky válce tak jede jak má. Svíčky jsou relativně nové. a příjde mi že když večer dojedu na benzín a nevypnu motor na LPG tak to ráno nastatuje líp. To ještě vyzkouším dneska.

Nějakej nápad. Případně nevíte někdo o dobrým servisu LPG na moravě (mam system tartarini) s FEDOR v prostějově mam akorat špatné zkušenosti, ale nevím kam jinam jezdit. .. :Ja blb:

Díky
Dobrák

Uživatelský avatar
Lukasino
Příspěvky: 3983
Registrován: 18 úno 2012 22:05
tel.: 6034sedmsedm854
auto: LR
Bydliště: Kutná Hora

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#274 Příspěvek od Lukasino » 27 lis 2015 21:05

Já mám podobný problém, lpg funguje super, jen studené starty jsou občas peklo, jednou je to naprosto v pohodě, podruhé se to sbírá po jednotlivých válcích a má to snahu chcípat... Nikdy to nedělalo, až jednou od zásahu v servise :?

U mě to dělají rozhozené adaptace, stačí je smazat a startuje to na brnk na všechny válce (smazat adaptace můžeš buď přes diagnostiku, nebo odpojením baterie třeba přes noc)...

Byl jsem na seřízení lpg 2x, tak nějak to trochu pomohlo, ale občas to stále dělá. Ještě mám KO jednu lambdu, uvidím až se vymění zda se to srovná.

Diagnostika píše nějaké závady? Na diagnostiku motoru nepotřebuješ nic spešl, stačí koupit OBD BT adaptér za kilo a nainstalovat do smartphonu aplikaci :) Nebo jakákoliv uni diagnostika ;)
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322

Uživatelský avatar
Dobrák
Příspěvky: 424
Registrován: 23 pro 2009 22:21
auto: L322
Bydliště: Olomouc

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#275 Příspěvek od Dobrák » 27 lis 2015 22:14

:hmm: super . tak to jsem moc "rád" že v tom nejsem sám. Mohl bys mi prosimtě dát nějakej odkaz na ten adapter , kerej přesně koupit ? K čemu všemu je to dobrý? (jsem v tomhle docela jelito tak kdyžtak stačí polopatě :clap ) Zkusím ještě odpojit tu baterku a dám určitě vědět jak jsem dopadl.

Je zajimavé, že do návštěvy servisu, kde proběhla celkova revize LPG a seřízení, všechno šlapalo jak má a startoval jsem na drbnutí.

Další věc, které jsem si všiml už dřív, ale asi o nic nepujde. Když vytahnu klíček a sedím v autě tak je slyšet takove bzučení (vrčení) nekde z přístrojovky a tak po 10 minutach to přestane a v aute uz je pak hrobove ticho . Pokud dam kliček nahodim elektriku, vytahnu kliček...tak to jede cele znova. Je to normální ?

Tak a ještě jedna věc když jsem v tom, ale ta mě bude zjaimat až na jaře.

Dá se nějak "oblbnout" nastavení podvozku při zapojení vozíku, jde mi o to že když tam ( na tažný) přidělám držák na kola tak mi auto nejde snížit na dálníční výšku. Asi vroce 2004 angliční gentlemani nejezdili na kole :cool . Je to taková blbost ale zajimalo by mě jeslti to třeba nějak nejde.

Uživatelský avatar
Lukasino
Příspěvky: 3983
Registrován: 18 úno 2012 22:05
tel.: 6034sedmsedm854
auto: LR
Bydliště: Kutná Hora

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#276 Příspěvek od Lukasino » 28 lis 2015 09:00

No hele já to mám stejně, do té doby, než jsem to dal do servisu, tak s tím problém nebyl...
Tak držím palce, já musím vyměnit lambdu a pak pojedu opět na seřízení.

Bzučení bych neřešil, to může být cokoliv, hlavně že se to uspí :mrgreen:

Oblbnout nastavení podvozku? Podle mě by teoreticky stačilo odpojit "diagnostický" kabel v konektoru, který autu říká, že je něco připojeného, ale to hádám z vody :mrgreen:


Já se rovnou taky zeptám zkušenějších, poslední dobou se mi rozsvěcí HDC inactiv nebo co to je, spojené s air.susp.inactiv, ale vždy to jen problikne, v historii chyb nic není. Už asi třikrát mi to vyhodilo chybu podvozku, kterou jsem musel smazat diagnostikou a byla tam chybná komunikace s canbusem.

Takže předpokládám kontakt, ale kde?

Díky :mrgreen:
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322

Uživatelský avatar
Lukasino
Příspěvky: 3983
Registrován: 18 úno 2012 22:05
tel.: 6034sedmsedm854
auto: LR
Bydliště: Kutná Hora

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#277 Příspěvek od Lukasino » 28 lis 2015 11:05

K té diagnostice, mělo by stačit tohle:
http://www.ebay.com/itm/NEW-Mini-ELM327 ... 58&vxp=mtr

Objednával jsem to kamarádovi, ale co jsem to zkoušel, tak mi to ukázalo méně chyb než LR diagnostika. Ale už jsem to předal, tak nemám možnost víc vyzkoušet. Mám objednaný kus i pro sebe, tak potom můžu poreferovat :wink:

Plnohodnotnou diagnostiku to nezastoupí, ale je to fajn blbost za stovku, která vypíše chyby a ukáže live data z motoru u všech aut s OBD.
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322

Uživatelský avatar
Dobrák
Příspěvky: 424
Registrován: 23 pro 2009 22:21
auto: L322
Bydliště: Olomouc

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#278 Příspěvek od Dobrák » 28 lis 2015 23:34

opět díky za cenné rady ! Zejtra objednám ten BT bazmek a bude , už se na něj teším..akorát mám obavu abych pak víc nekoukal na teplotu motoru a jiny udaje než na cestu :)

Uživatelský avatar
Dobrák
Příspěvky: 424
Registrován: 23 pro 2009 22:21
auto: L322
Bydliště: Olomouc

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#279 Příspěvek od Dobrák » 01 pro 2015 17:27

Tak su zase tu :Ja blb:

otázka: co když mám na expanzce jiný víčko než bych měl mít ? všude mi to na netu píše podle typu motoru (M62) že by tam měla být 140 a co tam mám já je napsáno 200 - tu mi to najde u stejnyho motoru když je v X5ce.. Může toto způsobovat něco negativního ? taky se mi zdá, že mám vyboulený víčko, trochu. je možný že by bylo nějak poškozený (dřív bylo auto přehřáno) .

Díky
Dobrák


PS:pozítří by měla dorazit ta "diagnostika do mobilu" :) tak pak napišu jestli to funguje :sun

Uživatelský avatar
strycek2
Příspěvky: 43
Registrován: 10 lis 2014 20:59
auto: L322 2012 4,4 TDV8
Bydliště: Senica, Slovakia

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#280 Příspěvek od strycek2 » 05 pro 2015 12:18

Servus pánové,
vedel by mi niekto poskytnúť výpis rozmerov pneu ktoré možno použiť na 4,4TDV8 r.v.2012?
Auto som kúpil v nemecku, obuté má 255/50 R20 ale do TP mi zapísali len 255/55 R19 :wring

Otázka číslo 2
Dá sa pridať na auto LED denné svietenie? Bude sa s tým vedieť elektronika zmieriť za predpokladu, že by do denné bolo paralelne k parkovačkám?
Dík
2012 Range Rover L322 4,4 TDV8
2007 Land Rover Defender 130 2,4 TD4
2011 Land Rover Defender 110 2,4 TD4 Versalift

Odpovědět