A celý by odvézt nešel ?juango píše:U nás na ocelárně ještě jezdí T55
Žhavení 2,25 diesel a start 2,25 petrol klikou
Moderátor: Rover
- eliott
- Příspěvky: 11492
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Žhavení 2,25 diesel a start 2,25 petrol klikou
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
- 1960SeriesII
- Příspěvky: 3226
- Registrován: 04 kvě 2007 07:45
- tel.: 774747556
- Bydliště: Přes kopec od Hořovic
- Kontaktovat uživatele:
Re: Žhavení 2,25 diesel a start 2,25 petrol klikou
Když chvíli počkáme, tak sem Putin naveze spoustu náhradních dílů
SII 88" (r. v. 1960) "Bernie" -- SIIA FC 109" (r. v. 1964) "Obluda"
Re: Žhavení 2,25 diesel a start 2,25 petrol klikou
Kdysi tam stávaly řady t34,54,55 i úplně nových na náhradní díly a přestavby na tankozery. Tankozery se používaly na hrnutí na haldách a dodnes se využívají na vyhrnování žhavé strusky z pod ocelářských pecí. Za komunistů tam šlo sehnat cokoliv i celý motor. Kradly se upálené hlavně na sloupy - má je i můj soused. Všude po fabrice se válely zbytky pásů a sundané věže - to by měli naši nepřizpůsobiví občané radost. Dnes je všechno jinak, ale zkusím se poptat. Jednou ujel tank s dílny, projel zdí a zastavil se až o vagóny v kolejišti, protože mu začaly prokluzovat pásy na kolejích. Díra se zazdila, vagóny nakolejily a nikdo z toho nedělal estrádu. Nespravedlivé je, že se bojová technika musí kupovat přes překupníky, kteří mají licenci a nejde to přímo od armády (oni si pak přirazí několik set procent navíc) a tak tu žijeme a bojujeme.
- eliott
- Příspěvky: 11492
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Žhavení 2,25 diesel a start 2,25 petrol klikou
No, to koneckonců právě vyplouvá na povrch, jak ty obchody probíhají. A jak se všichni tváří hrozně překvapeně .
No nic. Kdybys narazil na jakýkoli přebytečný díl tanku, dej vědět, určitě ho budu potřebovat
No nic. Kdybys narazil na jakýkoli přebytečný díl tanku, dej vědět, určitě ho budu potřebovat
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
- Tazik1992
- Příspěvky: 1405
- Registrován: 10 čer 2014 22:59
- tel.: 602875958
- auto: Defík
- Bydliště: Holýšov,Kaznějov
Re: Žhavení 2,25 diesel a start 2,25 petrol klikou
Koukam, že u Vás na dílně musí bejt veselo. A v "poddílní" ještě vícjuango píše: Jednou ujel tank s dílny, projel zdí a zastavil se až o vagóny v kolejišti
Eliotte, Ty stavíš tank? Nebo jde o nějakou konverzi, něco jako RusRovereliott píše:dokázal be někdo sehnat něco z tohoto?
No na jih od jednoho města na Vysočině je opravárenský podnik naší army. Spíš je to vrakoviště. Tušim, že sem tam na ploše viděl i několik vyřazených VT-34. Třeba by se slitovali ...
Sloužim lidu! :-)
Land Rover Defender 110SW 300Tdi 1998
ex-služební Land Rover Defender 2,4TDCi Puma 2008
Land Rover Defender 110SW 300Tdi 1998
ex-služební Land Rover Defender 2,4TDCi Puma 2008
Re: Žhavení 2,25 diesel a start 2,25 petrol klikou
Štve mě za kolik se prodává např. BVP a v nákupu stojí cca 60.000,-Kč včetně DPH. P
- eliott
- Příspěvky: 11492
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Žhavení 2,25 diesel a start 2,25 petrol klikou
No jasně, obchodovat s armádními přebytky je zlatý důl, ale jen pro vyvolené. Ale když dojde k výměně vládních struktur, mění se i vyvoleníjuango píše:Štve mě za kolik se prodává např. BVP a v nákupu stojí cca 60.000,-Kč včetně DPH. P
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
Re: Žhavení 2,25 diesel a start 2,25 petrol klikou
Na T34 mám momentálně doma jen čepy pásů, které používám jako sekáče - nevím jak to ti soudruzi dělali, ale lepší materiál jsem na sekáč ještě neměl. P
- eliott
- Příspěvky: 11492
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Žhavení 2,25 diesel a start 2,25 petrol klikou
A nemáš jich zbytečně moc? Mám několik článků, ale nemám to čím spojit. Prodáš? Případně vyměníš za čepy do T55? Ty jsem viděl na Aukrujuango píše:Na T34 mám momentálně doma jen čepy pásů, které používám jako sekáče - nevím jak to ti soudruzi dělali, ale lepší materiál jsem na sekáč ještě neměl. P
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
- VencaZE
- Příspěvky: 3572
- Registrován: 17 kvě 2008 14:51
- tel.: 602 550 993
- auto: 110HT, S2A 88, G66
- Bydliště: Brod nad Tichou, okr. Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Žhavení 2,25 diesel a start 2,25 petrol klikou
Pardon za OT, ale co se týká startu klikou... No prostě mi to nedá:
https://www.youtube.com/watch?v=0TV2l6TOuGA
https://www.youtube.com/watch?v=0TV2l6TOuGA
Urbanovi Pneu&Cars- Servis Land Rover, diagnostika, autoelektro, pneuservis a jiné.. urbanovipneucars@email.cz
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
Re: Žhavení 2,25 diesel a start 2,25 petrol klikou
Kdyby byly nepoužité tak ti je daruji, ale bohužel jsem je nechal v práci překovat. Jinak u nás na Opavsku stojí docela dost T34rek volně v polích a u pevností ( to není návod aby jsi je rozebral). Například za Darkovičkama. Jak bude pěkně tak se tam protáhnu na kole a udělám pár fotek. Jinak krásné video!
Re: Žhavení 2,25 diesel a start 2,25 petrol klikou
Ještě k tomu startu klikou: na podzim jsme se snažili s kamarádem nastartovat stabilák Lorenz (dvoudobý jednoválec diesel) ketrý poháněl celý mlýn. Motor 50 let stál a neběžel. Klikou jsme to fakt nedokázali a nakonec jsme použily elektrický motor a řemen. Komprese byla obrovská, když to nejsilnější z nás roztočil co to šlo, zavřeli jsme dekompresor a klika se vrátila (jen vzduchem bez zážehu a hodila ho na zed.
Motor se rozběhl neskutečně tiše a hladce. No prostě 100 let stará poctivá kovářská práce.
https://www.youtube.com/watch?v=QQ_Ze0QNjSM
https://www.youtube.com/watch?v=uBf_WI2kRtA
Motor se rozběhl neskutečně tiše a hladce. No prostě 100 let stará poctivá kovářská práce.
https://www.youtube.com/watch?v=QQ_Ze0QNjSM
https://www.youtube.com/watch?v=uBf_WI2kRtA
- eliott
- Příspěvky: 11492
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Žhavení 2,25 diesel a start 2,25 petrol klikou
Neboj, vím o nich . A pokud vím, tak před 20ti lety byly některé k odvozu, nějaká SU85 nebo SU100 snad měla být i n nějaké rokli plné odpadků...juango píše:Kdyby byly nepoužité tak ti je daruji, ale bohužel jsem je nechal v práci překovat. Jinak u nás na Opavsku stojí docela dost T34rek volně v polích a u pevností ( to není návod aby jsi je rozebral). Například za Darkovičkama. Jak bude pěkně tak se tam protáhnu na kole a udělám pár fotek. Jinak krásné video!
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
Re: Žhavení 2,25 diesel a start 2,25 petrol klikou
Jak se částečně likvidoval pomník v Hrabyni tak toho bylo k odvezení docela dost. Součástí pomníku byl i statek na druhé straně cesty a u něho na zahradě bylo museum vojenské techniky. Velmi rád jsem tam se synem chodil. Později tam byl bazar pneu a disků. P
Re: Žhavení 2,25 diesel a start 2,25 petrol klikou
Tak konečně jsem k původnímu tématu přidal slíbené video. Budu rád když se vám bude líbit.
https://www.youtube.com/watch?v=hT-i2Y21ej8
https://www.youtube.com/watch?v=hT-i2Y21ej8
Re: Žhavení 2,25 diesel a start 2,25 petrol klikou
Rád bych se zeptal, zda konverze jak je popsaná v tomto příspěvku přispěje k větší spolehlivosti žhavícího systému?
http://www.seriesdiesellandrover.com/Gl ... rsion.html
Pokud ano, dá se někde uvedený kit sehnat či je možno to udělat doma? Jde mně především o to, aby systém byl co nejjednodušší a nejspolehlivější.
Je tedy lepší ponechat starý systém zapojení do serie a jen ho zrenovovat, či zapojit svíčky paralerně? Budu nechávat dělat celou novou elektriku, tak bych to rád udělal při jednom.
Děkuji
http://www.seriesdiesellandrover.com/Gl ... rsion.html
Pokud ano, dá se někde uvedený kit sehnat či je možno to udělat doma? Jde mně především o to, aby systém byl co nejjednodušší a nejspolehlivější.
Je tedy lepší ponechat starý systém zapojení do serie a jen ho zrenovovat, či zapojit svíčky paralerně? Budu nechávat dělat celou novou elektriku, tak bych to rád udělal při jednom.
Děkuji
Re: Žhavení 2,25 diesel a start 2,25 petrol klikou
...
Naposledy upravil(a) Poly dne 28 lis 2016 21:20, celkem upraveno 1 x.
- Pama
- Příspěvky: 181
- Registrován: 10 led 2009 20:26
- tel.: 724365722
- auto: většina LR
- Bydliště: Vyškov
Re: Žhavení 2,25 diesel a start 2,25 petrol klikou
[quote="juango"]T 34 se dá údajně nastartovat stlačeným vzduchem z tlakové láhve vedle řidiče, ale v životě jsem neviděl tímto způsobem nastartovat studený motor. Tatra 111 12V má také kliku, ale nastartovat studený motor by nezvládl ani superman. V zimě se T 34 plnily horkou vodou, jakmile motor chytil většinou se ustřihla hřídelka olejového čerpadla. Startovali jsme je v zimě každý den jako tankozery na práci - i tak se dá využít nepotřebná bojová technika. S tím Tigrem bych tomu věřil pokud je motor ohřátý nějakým způsobem - nouzový start v boji pokud selže elektroinstalace. Dnešní tanky ani neví co to je. U T 34 myšlenka dobrá, protože je to vodou chlazený diesel a tudíž nepotřebuje ke svému chodu AKU. P[/quote]
I T55am2 ve sve przencce jsme startovali nekolika moznymi zpusoby, nejbezneji kombinovane, tedy elektrostarterem spolecne s roztacenim stlaceneho vzduchu.
Letos jsme s juniorem vyjizdeli s LR101 a byla slaba baterka, synovec se se synem prsili, ze to roztoci klikou, vysmal jsem se jim.
Oni chytli za kliku a Forward sel na drc.......
I T55am2 ve sve przencce jsme startovali nekolika moznymi zpusoby, nejbezneji kombinovane, tedy elektrostarterem spolecne s roztacenim stlaceneho vzduchu.
Letos jsme s juniorem vyjizdeli s LR101 a byla slaba baterka, synovec se se synem prsili, ze to roztoci klikou, vysmal jsem se jim.
Oni chytli za kliku a Forward sel na drc.......