#29
Příspěvek
od Mattyfu » 18 úno 2015 21:37
Souhlasím s tebou, jenže u VM- se musí povést kombinace funkční trubo, čerpadlo a sano po 200 tis někdy aj dřív, ten hliník v hlavě praskne mezi ventily a jako bonus se dokáže zkroutit celý blok, dá se říct, že na tomto motoru jsem všechny tyto závady prošel, těsnění pod jednotlivejma hlavama 4x . Takže ano, souhlasím že to umí jet, jen ne moc daleko. To se raději budu šourat s TDS. Navíc mi to tak hrozně pomalé nepřišlo, jsem to nevydržel a jel se s tím svést do jednoho Bazaru, jen v automatu, srovnání +- 2,9 terracan, holt to chce klídek a raději preventivně vyměnm součásti chladící soustavy. Každej motor má asi něco.
Je: Discovery III TDV6
Bylo:Range Rover L322 4,4 M62,Range Rover Classic TD5, Discovery II TD5, Range Rover Classic Princ Čárls, Range Rover Classic VM (VelkýMor)