Problem s nastarovanim.

Freelander I, II

Moderátor: Safraporte

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Chiswick
Příspěvky: 35
Registrován: 18 bře 2011 01:03

Problem s nastarovanim.

#1 Příspěvek od Chiswick » 20 led 2015 12:54

Ahoj lidi, mam problem s nastartovanim motoru u Land Rover Freelander 2000 LN SUV 2.0 Di sviti cervene kontrolka motoru, starter motorem toci ale motor nenastartuje. Tusim ze by to mohlo byt v elektrice. Poradi nekdo?

Krasty
Příspěvky: 515
Registrován: 17 úno 2012 08:33
Bydliště: Vitorazsko

Re: Problem s nastarovanim.

#2 Příspěvek od Krasty » 20 led 2015 14:40

asi bych zajel nekam na diagnostiku.
Freelander 1 2,0 Tcie, 5 dv. rok 1998
Volvo XC90 2,5 T (LPG) rok 2005
Honda Civic 1,5i16V rok 1993

Honda CBR954 RR, Jawa 250, Parez (predrenovacni stav bohuzel bez TP)

Ryba je nejslusnejsi tvor na zemi....NEBERE A NEBERE :-)

Uživatelský avatar
Chiswick
Příspěvky: 35
Registrován: 18 bře 2011 01:03

Re: Problem s nastarovanim.

#3 Příspěvek od Chiswick » 20 led 2015 14:50

Krasty píše:asi bych zajel nekam na diagnostiku.
Jsem mel na mysli spis nejakou osobni zkusenost, tezko POJEDU nekam na diagnostiku s autem ktere nejde NASTARTOVAT.

astero
Příspěvky: 209
Registrován: 25 dub 2013 09:53
auto: Ex Free, Evoque

Re: Problem s nastarovanim.

#4 Příspěvek od astero » 20 led 2015 20:46

Ja som dnes zažil niečo podobné, ale stačilo podrbať nízkotlaké čerpadlo 19kľúčom a už podáva a štartuje. Asi tam hnije komutátor. Ale to je motor TD4, i keď aj DI by asi malo mať nejaké podávacie čerpadielko. Tým by som začal.

Uživatelský avatar
Chiswick
Příspěvky: 35
Registrován: 18 bře 2011 01:03

Re: Problem s nastarovanim.

#5 Příspěvek od Chiswick » 20 led 2015 21:19

astero píše:Ja som dnes zažil niečo podobné, ale stačilo podrbať nízkotlaké čerpadlo 19kľúčom a už podáva a štartuje. Asi tam hnije komutátor. Ale to je motor TD4, i keď aj DI by asi malo mať nejaké podávacie čerpadielko. Tým by som začal.
A take ti svitila cervene kontrolka motoru?

astero
Příspěvky: 209
Registrován: 25 dub 2013 09:53
auto: Ex Free, Evoque

Re: Problem s nastarovanim.

#6 Příspěvek od astero » 20 led 2015 23:41

Aká presne? Pokiaľ nebeží motor, musí svietiť dobíjanie, ak máš dobrý štartér a točí rýchlo tak mazanie po pár sekundách zhasne.

Uživatelský avatar
Chiswick
Příspěvky: 35
Registrován: 18 bře 2011 01:03

Re: Problem s nastarovanim.

#7 Příspěvek od Chiswick » 20 led 2015 23:45

astero píše:Aká presne? Pokiaľ nebeží motor, musí svietiť dobíjanie, ak máš dobrý štartér a točí rýchlo tak mazanie po pár sekundách zhasne.
Ja uz jsem pak radeji nezkousel startovat. Zitra se podivam na tu pumpu a uvidim. Ale bojim se aby to nebylo nekde v elektrice.

Uživatelský avatar
Chiswick
Příspěvky: 35
Registrován: 18 bře 2011 01:03

Re: Problem s nastarovanim.

#8 Příspěvek od Chiswick » 20 led 2015 23:46

astero píše:Aká presne? Pokiaľ nebeží motor, musí svietiť dobíjanie, ak máš dobrý štartér a točí rýchlo tak mazanie po pár sekundách zhasne.
Kdyz zapnes zapalovani, je ta pumpa slyset ze bezi?

Krasty
Příspěvky: 515
Registrován: 17 úno 2012 08:33
Bydliště: Vitorazsko

Re: Problem s nastarovanim.

#9 Příspěvek od Krasty » 21 led 2015 07:25

Chiswick píše:
Krasty píše:asi bych zajel nekam na diagnostiku.
Jsem mel na mysli spis nejakou osobni zkusenost, tezko POJEDU nekam na diagnostiku s autem ktere nejde NASTARTOVAT.
Toz to mas pravdu, ze tam nedojedes s tim autem. Pokud uz si zkontroloval zakladni veci, tak ti stejne nic jineho nezbyde, nez nekoho s diagnostikou sehnat nebo se tam nechat dotahnout na podvalu...

Zakladni pricina, proc motor nenastartuje je, ze tam nejde palivo. Mel jsem za to, ze to uz mas zkontrolovane. Svym zpusobem to muze delat i palivovy filtr (ze by se treba z niceho nic zanesl tim, ze si vyjel nadrz a natahl se tam bordel apod.) Ja mam za to, ze kdyz zapnu klicky, ze mi sviti vsechno - mysleno, mazani, dobijeni, alarm motoru, ABS, TC, zhaveni a kdyz auto naskoci, ze vse az na ABS zhasne a ABS zhasne az kdyz se rozjedu.

Pri zapnutem zapalovani je cerpadlo slyset jak bzuci.
Freelander 1 2,0 Tcie, 5 dv. rok 1998
Volvo XC90 2,5 T (LPG) rok 2005
Honda Civic 1,5i16V rok 1993

Honda CBR954 RR, Jawa 250, Parez (predrenovacni stav bohuzel bez TP)

Ryba je nejslusnejsi tvor na zemi....NEBERE A NEBERE :-)

Uživatelský avatar
Chiswick
Příspěvky: 35
Registrován: 18 bře 2011 01:03

Re: Problem s nastarovanim.

#10 Příspěvek od Chiswick » 21 led 2015 09:34

Diky, dnes se na to podivam, cerpadlo jsem neslysel tak by to mohlo byt nejakym kabelem co ho napaji.

Uživatelský avatar
cesta
Příspěvky: 546
Registrován: 01 črc 2009 10:08
auto: Freelander I TD4
Bydliště: Koňakov-Český Těšín

Re: Problem s nastarovanim.

#11 Příspěvek od cesta » 21 led 2015 09:51

No spíš počítej že bude po čerpadle než hledat chybu na kabelu. Zrovna včera mě tak vypeklo. Za jízdy začal cukat, pak se rozsvítila kontrolka motoru, pak zdechnul motor. Nešel nastartovat tak odtah, vymontoval jsem čerpadlo z nádrže, rozebral ho, zjistil že jsou krátké uhlíky, naštěstí vozím náhradní čerpadlo tak už zas jedu. Ale popisuju jak se chová TD4.
Freelander TD4 2002+Discovery 2 TD5 2001

astero
Příspěvky: 209
Registrován: 25 dub 2013 09:53
auto: Ex Free, Evoque

Re: Problem s nastarovanim.

#12 Příspěvek od astero » 21 led 2015 09:51

Ak čerpadlo nebzučí tak z neho odpoj konektor a pripoj žiarovku 12V. Ak sa žiarovka rozsvieti, bude čerpadlo zaseknuté alebo v riti. V tom prípade daj konektor do čerpadla a pri zapnutom zapaľovaní po ňom drbni niečím tvrdým. Po tomto odbornom zásahu by sa prilepený komutátor mohol rozbehnúť. Ak nie, objednaj nové. Ak Ti tá žiarovka nesvietila, tak choď na poistky a relé. Ak toto bude v cajku tak by tam mohol blbnúť snímač tlaku low pressure fuel sensor, ten ale neviem kde je.

Uživatelský avatar
Chiswick
Příspěvky: 35
Registrován: 18 bře 2011 01:03

Re: Problem s nastarovanim.

#13 Příspěvek od Chiswick » 21 led 2015 09:57

astero píše:Ak čerpadlo nebzučí tak z neho odpoj konektor a pripoj žiarovku 12V. Ak sa žiarovka rozsvieti, bude čerpadlo zaseknuté alebo v riti. V tom prípade daj konektor do čerpadla a pri zapnutom zapaľovaní po ňom drbni niečím tvrdým. Po tomto odbornom zásahu by sa prilepený komutátor mohol rozbehnúť. Ak nie, objednaj nové. Ak Ti tá žiarovka nesvietila, tak choď na poistky a relé. Ak toto bude v cajku tak by tam mohol blbnúť snímač tlaku low pressure fuel sensor, ten ale neviem kde je.
Diky za rady urcite mi to pomuze, kdyz uz ne opravit tak alespon zjistit pricinu zavady.

starec62
Příspěvky: 117
Registrován: 21 bře 2012 10:52
auto: Free Di 3dv.
Bydliště: Nitra

Re: Problem s nastarovanim.

#14 Příspěvek od starec62 » 21 led 2015 11:23

Chlapi ja mám pocit, že 2.0 Di na 99.9% žiadne čerpadlo v nádrži nemá :ne .

Krasty
Příspěvky: 515
Registrován: 17 úno 2012 08:33
Bydliště: Vitorazsko

Re: Problem s nastarovanim.

#15 Příspěvek od Krasty » 21 led 2015 11:56

Ja to neresil do detailu...jen jsem se tu nekdy jiz drive ptal, zda to bzuceni je normalni, tak mi tu nekdo odpovedel, ze ano, ze to je cerpadlo.
A ano, je slyset z motoru a nikoliv z nadrze.

a
Freelander 1 2,0 Tcie, 5 dv. rok 1998
Volvo XC90 2,5 T (LPG) rok 2005
Honda Civic 1,5i16V rok 1993

Honda CBR954 RR, Jawa 250, Parez (predrenovacni stav bohuzel bez TP)

Ryba je nejslusnejsi tvor na zemi....NEBERE A NEBERE :-)

Uživatelský avatar
Chiswick
Příspěvky: 35
Registrován: 18 bře 2011 01:03

Re: Problem s nastarovanim.

#16 Příspěvek od Chiswick » 21 led 2015 12:00

Krasty píše:Ja to neresil do detailu...jen jsem se tu nekdy jiz drive ptal, zda to bzuceni je normalni, tak mi tu nekdo odpovedel, ze ano, ze to je cerpadlo.
A ano, je slyset z motoru a nikoliv z nadrze.

a
Diky.

Uživatelský avatar
Chiswick
Příspěvky: 35
Registrován: 18 bře 2011 01:03

Re: Problem s nastarovanim.

#17 Příspěvek od Chiswick » 21 led 2015 17:41

Tak zavadu jsem neobjevil. :-( Jen jsem zjistil ze nefunguje d. ovladac a ten jsem opravil. Pumpa je vpredu u motoru slyset nekde jako z vstrikovaciho cerpadla. Cervena kontrolka motoru po zapnuti zapalovani zhasne a hned se zase rosviti.

Uživatelský avatar
Chiswick
Příspěvky: 35
Registrován: 18 bře 2011 01:03

Re: Problem s nastarovanim.

#18 Příspěvek od Chiswick » 21 led 2015 18:51

Kluci co je tohle za sensor, nemohl by to delat on?
Přílohy
Kluci co je tohle za sensor, nemohl by to delat on?
Kluci co je tohle za sensor, nemohl by to delat on?

Jirkaxrv
Příspěvky: 16
Registrován: 03 dub 2014 22:40
tel.: 728174582
auto: FREE 2.0Di
Bydliště: Pacov

Re: Problem s nastarovanim.

#19 Příspěvek od Jirkaxrv » 21 led 2015 23:42

Ahoj, není to senzor ale STOPVENTIL ČERPADLA, jestli ti na něj nejde el. proud po zapnuti kličku tak máš problém třeba s imobilizérem, stačí na něj přivést +12V přímo od baterky a zkusit nastartovat. Ještě taková blbost mě napadla co nárazový spínač?

Uživatelský avatar
Chiswick
Příspěvky: 35
Registrován: 18 bře 2011 01:03

Re: Problem s nastarovanim.

#20 Příspěvek od Chiswick » 21 led 2015 23:47

Jirkaxrv píše:Ahoj, není to senzor ale STOPVENTIL ČERPADLA, jestli ti na něj nejde el. proud po zapnuti kličku tak máš problém třeba s imobilizérem, stačí na něj přivést +12V přímo od baterky a zkusit nastartovat. Ještě taková blbost mě napadla co nárazový spínač?
Aha, a da se nejak zjistit jestli ten ventil funguje? Proud do nej jde, to jsem zkousel. A nevis nahodou anglicky nazev?

Odpovědět