Problem s nastarovanim.
Moderátor: Safraporte
Problem s nastarovanim.
Ahoj lidi, mam problem s nastartovanim motoru u Land Rover Freelander 2000 LN SUV 2.0 Di sviti cervene kontrolka motoru, starter motorem toci ale motor nenastartuje. Tusim ze by to mohlo byt v elektrice. Poradi nekdo?
Re: Problem s nastarovanim.
asi bych zajel nekam na diagnostiku.
Freelander 1 2,0 Tcie, 5 dv. rok 1998
Volvo XC90 2,5 T (LPG) rok 2005
Honda Civic 1,5i16V rok 1993
Honda CBR954 RR, Jawa 250, Parez (predrenovacni stav bohuzel bez TP)
Ryba je nejslusnejsi tvor na zemi....NEBERE A NEBERE :-)
Volvo XC90 2,5 T (LPG) rok 2005
Honda Civic 1,5i16V rok 1993
Honda CBR954 RR, Jawa 250, Parez (predrenovacni stav bohuzel bez TP)
Ryba je nejslusnejsi tvor na zemi....NEBERE A NEBERE :-)
Re: Problem s nastarovanim.
Jsem mel na mysli spis nejakou osobni zkusenost, tezko POJEDU nekam na diagnostiku s autem ktere nejde NASTARTOVAT.Krasty píše:asi bych zajel nekam na diagnostiku.
Re: Problem s nastarovanim.
Ja som dnes zažil niečo podobné, ale stačilo podrbať nízkotlaké čerpadlo 19kľúčom a už podáva a štartuje. Asi tam hnije komutátor. Ale to je motor TD4, i keď aj DI by asi malo mať nejaké podávacie čerpadielko. Tým by som začal.
Re: Problem s nastarovanim.
A take ti svitila cervene kontrolka motoru?astero píše:Ja som dnes zažil niečo podobné, ale stačilo podrbať nízkotlaké čerpadlo 19kľúčom a už podáva a štartuje. Asi tam hnije komutátor. Ale to je motor TD4, i keď aj DI by asi malo mať nejaké podávacie čerpadielko. Tým by som začal.
Re: Problem s nastarovanim.
Aká presne? Pokiaľ nebeží motor, musí svietiť dobíjanie, ak máš dobrý štartér a točí rýchlo tak mazanie po pár sekundách zhasne.
Re: Problem s nastarovanim.
Ja uz jsem pak radeji nezkousel startovat. Zitra se podivam na tu pumpu a uvidim. Ale bojim se aby to nebylo nekde v elektrice.astero píše:Aká presne? Pokiaľ nebeží motor, musí svietiť dobíjanie, ak máš dobrý štartér a točí rýchlo tak mazanie po pár sekundách zhasne.
Re: Problem s nastarovanim.
Kdyz zapnes zapalovani, je ta pumpa slyset ze bezi?astero píše:Aká presne? Pokiaľ nebeží motor, musí svietiť dobíjanie, ak máš dobrý štartér a točí rýchlo tak mazanie po pár sekundách zhasne.
Re: Problem s nastarovanim.
Toz to mas pravdu, ze tam nedojedes s tim autem. Pokud uz si zkontroloval zakladni veci, tak ti stejne nic jineho nezbyde, nez nekoho s diagnostikou sehnat nebo se tam nechat dotahnout na podvalu...Chiswick píše:Jsem mel na mysli spis nejakou osobni zkusenost, tezko POJEDU nekam na diagnostiku s autem ktere nejde NASTARTOVAT.Krasty píše:asi bych zajel nekam na diagnostiku.
Zakladni pricina, proc motor nenastartuje je, ze tam nejde palivo. Mel jsem za to, ze to uz mas zkontrolovane. Svym zpusobem to muze delat i palivovy filtr (ze by se treba z niceho nic zanesl tim, ze si vyjel nadrz a natahl se tam bordel apod.) Ja mam za to, ze kdyz zapnu klicky, ze mi sviti vsechno - mysleno, mazani, dobijeni, alarm motoru, ABS, TC, zhaveni a kdyz auto naskoci, ze vse az na ABS zhasne a ABS zhasne az kdyz se rozjedu.
Pri zapnutem zapalovani je cerpadlo slyset jak bzuci.
Freelander 1 2,0 Tcie, 5 dv. rok 1998
Volvo XC90 2,5 T (LPG) rok 2005
Honda Civic 1,5i16V rok 1993
Honda CBR954 RR, Jawa 250, Parez (predrenovacni stav bohuzel bez TP)
Ryba je nejslusnejsi tvor na zemi....NEBERE A NEBERE :-)
Volvo XC90 2,5 T (LPG) rok 2005
Honda Civic 1,5i16V rok 1993
Honda CBR954 RR, Jawa 250, Parez (predrenovacni stav bohuzel bez TP)
Ryba je nejslusnejsi tvor na zemi....NEBERE A NEBERE :-)
Re: Problem s nastarovanim.
Diky, dnes se na to podivam, cerpadlo jsem neslysel tak by to mohlo byt nejakym kabelem co ho napaji.
- cesta
- Příspěvky: 546
- Registrován: 01 črc 2009 10:08
- auto: Freelander I TD4
- Bydliště: Koňakov-Český Těšín
Re: Problem s nastarovanim.
No spíš počítej že bude po čerpadle než hledat chybu na kabelu. Zrovna včera mě tak vypeklo. Za jízdy začal cukat, pak se rozsvítila kontrolka motoru, pak zdechnul motor. Nešel nastartovat tak odtah, vymontoval jsem čerpadlo z nádrže, rozebral ho, zjistil že jsou krátké uhlíky, naštěstí vozím náhradní čerpadlo tak už zas jedu. Ale popisuju jak se chová TD4.
Freelander TD4 2002+Discovery 2 TD5 2001
Re: Problem s nastarovanim.
Ak čerpadlo nebzučí tak z neho odpoj konektor a pripoj žiarovku 12V. Ak sa žiarovka rozsvieti, bude čerpadlo zaseknuté alebo v riti. V tom prípade daj konektor do čerpadla a pri zapnutom zapaľovaní po ňom drbni niečím tvrdým. Po tomto odbornom zásahu by sa prilepený komutátor mohol rozbehnúť. Ak nie, objednaj nové. Ak Ti tá žiarovka nesvietila, tak choď na poistky a relé. Ak toto bude v cajku tak by tam mohol blbnúť snímač tlaku low pressure fuel sensor, ten ale neviem kde je.
Re: Problem s nastarovanim.
Diky za rady urcite mi to pomuze, kdyz uz ne opravit tak alespon zjistit pricinu zavady.astero píše:Ak čerpadlo nebzučí tak z neho odpoj konektor a pripoj žiarovku 12V. Ak sa žiarovka rozsvieti, bude čerpadlo zaseknuté alebo v riti. V tom prípade daj konektor do čerpadla a pri zapnutom zapaľovaní po ňom drbni niečím tvrdým. Po tomto odbornom zásahu by sa prilepený komutátor mohol rozbehnúť. Ak nie, objednaj nové. Ak Ti tá žiarovka nesvietila, tak choď na poistky a relé. Ak toto bude v cajku tak by tam mohol blbnúť snímač tlaku low pressure fuel sensor, ten ale neviem kde je.
Re: Problem s nastarovanim.
Chlapi ja mám pocit, že 2.0 Di na 99.9% žiadne čerpadlo v nádrži nemá
.

Re: Problem s nastarovanim.
Ja to neresil do detailu...jen jsem se tu nekdy jiz drive ptal, zda to bzuceni je normalni, tak mi tu nekdo odpovedel, ze ano, ze to je cerpadlo.
A ano, je slyset z motoru a nikoliv z nadrze.
a
A ano, je slyset z motoru a nikoliv z nadrze.
a
Freelander 1 2,0 Tcie, 5 dv. rok 1998
Volvo XC90 2,5 T (LPG) rok 2005
Honda Civic 1,5i16V rok 1993
Honda CBR954 RR, Jawa 250, Parez (predrenovacni stav bohuzel bez TP)
Ryba je nejslusnejsi tvor na zemi....NEBERE A NEBERE :-)
Volvo XC90 2,5 T (LPG) rok 2005
Honda Civic 1,5i16V rok 1993
Honda CBR954 RR, Jawa 250, Parez (predrenovacni stav bohuzel bez TP)
Ryba je nejslusnejsi tvor na zemi....NEBERE A NEBERE :-)
Re: Problem s nastarovanim.
Diky.Krasty píše:Ja to neresil do detailu...jen jsem se tu nekdy jiz drive ptal, zda to bzuceni je normalni, tak mi tu nekdo odpovedel, ze ano, ze to je cerpadlo.
A ano, je slyset z motoru a nikoliv z nadrze.
a
Re: Problem s nastarovanim.
Tak zavadu jsem neobjevil.
Jen jsem zjistil ze nefunguje d. ovladac a ten jsem opravil. Pumpa je vpredu u motoru slyset nekde jako z vstrikovaciho cerpadla. Cervena kontrolka motoru po zapnuti zapalovani zhasne a hned se zase rosviti.

Re: Problem s nastarovanim.
Kluci co je tohle za sensor, nemohl by to delat on?
-
- Příspěvky: 16
- Registrován: 03 dub 2014 22:40
- tel.: 728174582
- auto: FREE 2.0Di
- Bydliště: Pacov
Re: Problem s nastarovanim.
Ahoj, není to senzor ale STOPVENTIL ČERPADLA, jestli ti na něj nejde el. proud po zapnuti kličku tak máš problém třeba s imobilizérem, stačí na něj přivést +12V přímo od baterky a zkusit nastartovat. Ještě taková blbost mě napadla co nárazový spínač?
Re: Problem s nastarovanim.
Aha, a da se nejak zjistit jestli ten ventil funguje? Proud do nej jde, to jsem zkousel. A nevis nahodou anglicky nazev?Jirkaxrv píše:Ahoj, není to senzor ale STOPVENTIL ČERPADLA, jestli ti na něj nejde el. proud po zapnuti kličku tak máš problém třeba s imobilizérem, stačí na něj přivést +12V přímo od baterky a zkusit nastartovat. Ještě taková blbost mě napadla co nárazový spínač?