sorry za off topic, ale když si čtu, kolik si dal za jeden servis u Volva a o trochu míň možná za servis nového RR, tak tolik jsem nedal já dohromady za všechno u svého RR za dva roky, co ho mám...
On to je ale už starší ročník = rok výroby 2000. Bylo a je o něj dobře pečováno, takže nemůžu potvrdit to s tou nadprůměrnou nespolehlivostí...
Dneska ale staví auta marketingoví specialisti a inženýři se s hlavou v dlaních jen snaží zachránit, co se dá. A mají na to míň a míň času, takže jak říká můj známý servisman: Od roku 2000 se dělají spotřební auta
Od června mám nového služebního Outlandera, nacpal jsem do něj z výbavy co se dá, ale po dvou měsících jsem to stejně nevydržel a od té doby s ním jezdí žena s dětmi a já raději jezdím s patnáct let starým RR.
Přesně tak, je to o emocích a o pocitu z jízdy. Pořád, když k němu ráno jdu, tak se nevědomky usmívám ...
není lepší si najít nějaký starší kousek (tak starší jako mám já asi ne, to by bylo zase moc spolehlivé

) a ten rozdíl si nechat na servis?
ok ok už mlčím
