FL2-problem po brodeni

Freelander I, II

Moderátor: Safraporte

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
zata
Příspěvky: 273
Registrován: 15 črc 2013 12:13
auto: D4, Citigo
Bydliště: Ústí n/L

FL2-problem po brodeni

#1 Příspěvek od zata » 24 kvě 2014 20:49

Ahoj, nevite nekdo v cem by mohl byt problem? Dnes jsem projel po normalni silnici cca 20cm hlubokou louzi (po privalovem desti pod viaduktem). Pritelkyne tu samou louzi dala pomalu fabii a me po rychlejsim prujezdu zacalo chvili bile kourit auto a prestalo tahnout. Ten kour byl opravdu jen chvilku (asi para), ale motoru se pak nechtelo do otacek, ve volnobehu trochu cukal a automat nechtel prerazovat. Do mirneho kopce jsem jel max 20km rychlosti:-( Zadne kontrolky nesviti. Auto je nyni v garazi. Je sance, ze vyschne a bude to ok? Diky za prispevky.
ex Audi80, ex Fabka, ex Oktávia 2, ex Oktávia 3, ex E46ci, ex FL2, ex P38, ex XJ8, ex D4

Uživatelský avatar
dandee
Příspěvky: 462
Registrován: 03 lis 2010 12:28
auto: Free 1.8 benz 1999

Re: FL2-problem po brodeni

#2 Příspěvek od dandee » 25 kvě 2014 09:39

Mas kryt motoru odspodu?
LR Freelander 1,8 , Fiat Ducato obytne auto , Suzuki Samuraj 1,3 , Mercedes C 180 sport coupe kompresor .

Uživatelský avatar
zata
Příspěvky: 273
Registrován: 15 črc 2013 12:13
auto: D4, Citigo
Bydliště: Ústí n/L

Re: FL2-problem po brodeni

#3 Příspěvek od zata » 25 kvě 2014 10:00

Ahoj, ano kryt motoru mam. Auto je pojizdne, ale motor nema tah a nechce se mu do otacek. Prudky kopec jedu 10km/h :-( zkousel jsem po noci suseni na garazi auto dnes a je to to same. Nikde nic nesviti, nekouri, v motoru na prvni pohled take nic mimoradneho, jen je z auta hlemyzd :-(
dandee píše:Mas kryt motoru odspodu?
ex Audi80, ex Fabka, ex Oktávia 2, ex Oktávia 3, ex E46ci, ex FL2, ex P38, ex XJ8, ex D4

Uživatelský avatar
dandee
Příspěvky: 462
Registrován: 03 lis 2010 12:28
auto: Free 1.8 benz 1999

Re: FL2-problem po brodeni

#4 Příspěvek od dandee » 25 kvě 2014 10:10

Takzenedostala sa ti voda na motor a na elektroniku?
LR Freelander 1,8 , Fiat Ducato obytne auto , Suzuki Samuraj 1,3 , Mercedes C 180 sport coupe kompresor .

dava
Příspěvky: 799
Registrován: 30 bře 2013 09:05
auto: DII Td5 v origoši

Re: FL2-problem po brodeni

#5 Příspěvek od dava » 25 kvě 2014 10:20

začalo bíle kouřit znamená mokrej filtr vzduchu, měl jsi asi kliku že si necucnul víc. Vyměň ho a bude to ok.
No road? No problem...
LR užívej s klidem a rozvahou Angličana, jinak tě dostane do blázince

Uživatelský avatar
zata
Příspěvky: 273
Registrován: 15 črc 2013 12:13
auto: D4, Citigo
Bydliště: Ústí n/L

Re: FL2-problem po brodeni

#6 Příspěvek od zata » 25 kvě 2014 11:02

Jj hned po vyjezdu to bile kourilo a po cca 1 min to prestalo. Jenze uz to netahlo. Ted uz auto nekouri, perfektne startuje, ale nejede. Resp. Jede, ale pomalinku.
dava píše:začalo bíle kouřit znamená mokrej filtr vzduchu, měl jsi asi kliku že si necucnul víc. Vyměň ho a bude to ok.
ex Audi80, ex Fabka, ex Oktávia 2, ex Oktávia 3, ex E46ci, ex FL2, ex P38, ex XJ8, ex D4

Uživatelský avatar
zata
Příspěvky: 273
Registrován: 15 črc 2013 12:13
auto: D4, Citigo
Bydliště: Ústí n/L

Re: FL2-problem po brodeni

#7 Příspěvek od zata » 25 kvě 2014 11:12

No, ja nevim. Kdyz jedes v desti, nebo velke vode, jak mas vedet, kam se dostane voda? Auto jezdi, nic mu na prvni pohled neni, jen vubec netahne.
dandee píše:Takzenedostala sa ti voda na motor a na elektroniku?
ex Audi80, ex Fabka, ex Oktávia 2, ex Oktávia 3, ex E46ci, ex FL2, ex P38, ex XJ8, ex D4

Uživatelský avatar
zata
Příspěvky: 273
Registrován: 15 črc 2013 12:13
auto: D4, Citigo
Bydliště: Ústí n/L

Re: FL2-problem po brodeni

#8 Příspěvek od zata » 25 kvě 2014 11:37

Vyndal jsem vz.filtr a je mokry. Voda z nej netece, ale je nacucly a navic rozervany. Uz mam objednany novy, tak snad to bude jenom tim :? diky za dobry typ.
zata píše:Jj hned po vyjezdu to bile kourilo a po cca 1 min to prestalo. Jenze uz to netahlo. Ted uz auto nekouri, perfektne startuje, ale nejede. Resp. Jede, ale pomalinku.
dava píše:začalo bíle kouřit znamená mokrej filtr vzduchu, měl jsi asi kliku že si necucnul víc. Vyměň ho a bude to ok.
ex Audi80, ex Fabka, ex Oktávia 2, ex Oktávia 3, ex E46ci, ex FL2, ex P38, ex XJ8, ex D4

Uživatelský avatar
popeye
Příspěvky: 138
Registrován: 15 srp 2010 10:09
auto: freelander 2

Re: FL2-problem po brodeni

#9 Příspěvek od popeye » 25 kvě 2014 12:04

krabica na vzduchovy filter ma na spodku otvor (aspon na mojom je) mas ho tam aj ty?
nepametam ci tam bol alebo je tam nejaka zapadka.mas tam ten otvor ?ked mozes posli foto

Uživatelský avatar
zata
Příspěvky: 273
Registrován: 15 črc 2013 12:13
auto: D4, Citigo
Bydliště: Ústí n/L

Re: FL2-problem po brodeni

#10 Příspěvek od zata » 26 kvě 2014 08:06

Já nevím. Odpoledne se podívám. Každopádně dnes budu mít nový filtr, tak hned vyzkouším, jestli to bylo jen tím filtrem, nebo bude problém ještě někde jinde:-(
popeye píše:krabica na vzduchovy filter ma na spodku otvor (aspon na mojom je) mas ho tam aj ty?
nepametam ci tam bol alebo je tam nejaka zapadka.mas tam ten otvor ?ked mozes posli foto
ex Audi80, ex Fabka, ex Oktávia 2, ex Oktávia 3, ex E46ci, ex FL2, ex P38, ex XJ8, ex D4

dava
Příspěvky: 799
Registrován: 30 bře 2013 09:05
auto: DII Td5 v origoši

Re: FL2-problem po brodeni

#11 Příspěvek od dava » 26 kvě 2014 14:47

JJ, do vody opatrně, FL je spíš osobák než off. Bude to dobrý, neboj. Prohlídni ještě váhu, jestli není papír na mřížce, jestli se filtr zbortil. Kdybys počkal, doporučil bych ti rovnou koupit KN nebo Green filtr. Ten to přežije, nehrozí že se dostane kus papíru do sání. Vyždímeš a tradá. Příště tam najeď bez cákání, nestojí to za tu srandu.
No road? No problem...
LR užívej s klidem a rozvahou Angličana, jinak tě dostane do blázince

Uživatelský avatar
zata
Příspěvky: 273
Registrován: 15 črc 2013 12:13
auto: D4, Citigo
Bydliště: Ústí n/L

Re: FL2-problem po brodeni

#12 Příspěvek od zata » 26 kvě 2014 20:38

Tak parada :grin: Dekuji za rady :clap Dnes jsem koupil obycejny filtr a huraa, auto opet jezdi. Na vaze snad bordel neni, ale trochu ho je v hadici. Jsem amater, dane filtry neznam. Nejaky typ, kde dane filtry nejlepe koupit? Jinak uz mam z toho ponauceni. S tou rychlosti prujezdu jsem to prehnal :? freecko mam rad, ze spojuje nektere vlastnosti osobaku, s trochou terrenaku, ale cim dal vic vidim, ze na me blbnuti by to chtelo neco terrenejsiho :grin: Diky vsem! Petr
dava píše:JJ, do vody opatrně, FL je spíš osobák než off. Bude to dobrý, neboj. Prohlídni ještě váhu, jestli není papír na mřížce, jestli se filtr zbortil. Kdybys počkal, doporučil bych ti rovnou koupit KN nebo Green filtr. Ten to přežije, nehrozí že se dostane kus papíru do sání. Vyždímeš a tradá. Příště tam najeď bez cákání, nestojí to za tu srandu.
ex Audi80, ex Fabka, ex Oktávia 2, ex Oktávia 3, ex E46ci, ex FL2, ex P38, ex XJ8, ex D4

dava
Příspěvky: 799
Registrován: 30 bře 2013 09:05
auto: DII Td5 v origoši

Re: FL2-problem po brodeni

#13 Příspěvek od dava » 26 kvě 2014 22:58

zata píše:Tak parada :grin: Dekuji za rady :clap Dnes jsem koupil obycejny filtr a huraa, auto opet jezdi. Na vaze snad bordel neni, ale trochu ho je v hadici. Jsem amater, dane filtry neznam. Nejaky typ, kde dane filtry nejlepe koupit? Jinak uz mam z toho ponauceni. S tou rychlosti prujezdu jsem to prehnal :? freecko mam rad, ze spojuje nektere vlastnosti osobaku, s trochou terrenaku, ale cim dal vic vidim, ze na me blbnuti by to chtelo neco terrenejsiho :grin: Diky vsem! Petr
dava píše:JJ, do vody opatrně, FL je spíš osobák než off. Bude to dobrý, neboj. Prohlídni ještě váhu, jestli není papír na mřížce, jestli se filtr zbortil. Kdybys počkal, doporučil bych ti rovnou koupit KN nebo Green filtr. Ten to přežije, nehrozí že se dostane kus papíru do sání. Vyždímeš a tradá. Příště tam najeď bez cákání, nestojí to za tu srandu.
Filtry KN nebo Green se prodávaj docela běžně, jsou prací a trochu otevřený, zadej si na netu a přečti, podle mě se skoro na každý auto dá koupit varianta co pasuje . S tou vodou pozor, když tam vlítneš nahusto jak čert do palírny a ještě pod plynem, cucne vodu i přes šnorchl.
Kdyby se ti nedejpámbu podařilo nasát decku vody až do válce, je totálka motoru jistá. Kapalina jak známo není stlačitelná, takže ohneš ojnici a celý to vylítá bokem ven. Turbo to trochu rozpráší, ale taky to nejni to pravý ořechový, papír z filtru turbu taky nesvědčí, když točí třeba 50 tisíc otáček.

Edit: tady filtry pro free, nevím Tvůj model: http://www.knfilters.com/search/appsear ... Drgr1/OVHB
No road? No problem...
LR užívej s klidem a rozvahou Angličana, jinak tě dostane do blázince

Uživatelský avatar
dandee
Příspěvky: 462
Registrován: 03 lis 2010 12:28
auto: Free 1.8 benz 1999

Re: FL2-problem po brodeni

#14 Příspěvek od dandee » 26 kvě 2014 23:44

Na terennejsie tereny pouzivam toto.Landika hlavne na zasnezene cesty.
Přílohy
1.JPG
LR Freelander 1,8 , Fiat Ducato obytne auto , Suzuki Samuraj 1,3 , Mercedes C 180 sport coupe kompresor .

jakub.x
Příspěvky: 4
Registrován: 29 dub 2013 14:01
auto: Discovery 3 - 2,7

Re: FL2-problem po brodeni

#15 Příspěvek od jakub.x » 17 čer 2014 17:03

Ahoj, měl jsem stejný problém, když mi při průjezdu kaluží, nebo vydatném dešti auto ztratilo výkon. V krabici na vzduchový filtr má dole být těsnění. Taky se mi ztratilo, nakonec jsem z gumy vystřihl kolečko a natlačil ho tam.

popeye píše:krabica na vzduchovy filter ma na spodku otvor (aspon na mojom je) mas ho tam aj ty?
nepametam ci tam bol alebo je tam nejaka zapadka.mas tam ten otvor ?ked mozes posli foto
Přílohy
valve.jpg
valve.jpg (51.52 KiB) Zobrazeno 4583 x

dava
Příspěvky: 799
Registrován: 30 bře 2013 09:05
auto: DII Td5 v origoši

Re: FL2-problem po brodeni

#16 Příspěvek od dava » 19 čer 2014 00:45

No, ale zas to netěsni fest, je tam díra na odtok vody, kdyby už. Ideál je tam dát jen něco přes, nebo navléct placatou odpadní gumu co je na motorový stěně pro odpad vody z klimy
No road? No problem...
LR užívej s klidem a rozvahou Angličana, jinak tě dostane do blázince

Odpovědět