kovář píše:Abych to teda nějak sedlácky pochopil. Bezolovnatej benzín nedokáže udržet směs ve stavu, aby to po třech měsících mazalo? To mazivo se nějak líp vázalo díky olovu? Je možné v dnešní době natankovat nějaký benzín, který tyto problémy nedělá?
Nebo to prostě laik má vždycky vyjet do sucha, nebo vylejt, když ví, že to nebude delší dobu používat?
Rozhodně nic nevylejvej. I po roce to pile nic neudělá, ty lepší pily jsou testovaný na VELMI hrubý podmínky (vysvětloval nám to kdysi instruktor u kterýho jsem dělal papíry na pilu) Pokud máš pilu úměrnou ceně, sám musíš určit, co je a co není ok. Hele já si pamatuju, když jsme jako malý smradi šli do stodoly nastartovat 350 po dědovi. Stála tam 15 let a našlápli jsme jí. ČZtu 175, co tam stála o 5 let dýl už ne, ale ta měla po zjištění už zatuhlej motor, tak se neotočila. Ten benzín, co jsme z ní vycucli, jsme v klidu projeli... Pravda je, že benzín se zkurví, prvda je, že motor může vydržet víc než podle pravidel. Ale ty JAWY tenkrát netočili 14000 otáček... JInak ten max litr benzínu, co ti zbyde se dá použít taky

(edit: myslim jako třeba na podpal ve výhni nebo čistění od smůly a tak

)