snažší ako pre kohojen píše: U D2, P38 je díky elektronice údajně cesta snažší - chipuje se, nemám zkušenost. Ale tyto převodovky už bez úprav řadí docela inteligentně.


Moderátor: Miky_CZ
snažší ako pre kohojen píše: U D2, P38 je díky elektronice údajně cesta snažší - chipuje se, nemám zkušenost. Ale tyto převodovky už bez úprav řadí docela inteligentně.
tak to je desiva kybernetika, ale mooc zaujimave. by ma zaujimalo kto by to vedel do auta aj namontovat a urobit aspon zakladne nastavenie k prevadzky schopnosti.MadTom píše:U D2 to má vyřešení Ashcroft - hledejte compushift - plně programovatelná řídící jednotka pro automatickou převodovku. Druhá věc je ale cena. A třetí věc je umět to využít - správně nastavit.
To vypadá zajímavě, od 65km\h ideáljen píše:Tak je to tam.... A super!
- předvolba D: 1-2-3-4-4 lockup při cca 65 km/h tachometrových - takže na D do cca 65 je to jako předtím (takové to bublání po městě), nad 65 při D spíše jen z kopce (zamyká při normálním plynu na 4 a to tak při cca 1500 ot.), ale pokud se tak stane nevhod a motor je podtočený... prostě hned převolím na 3 a nechám jí si podřadit,
- předvolba 3: 1-2-3-3 lockup opět při těch cca 65,
- změna přeřazení z 3 na D a naopak bez znatelného cukání (zkoušel jsem všeliké razantní změny, přirovnal bych spíše k manuálu s citlivým spuštěním spojky... samozřejmě je to pro automatku asi přeci jen větší šok než s prokluzem, ale čekal jsem to tedy horší), např. při řazení z 1 na 2 při malém plynu to před i po modifikaci cukalo/cuká mnohem více,
- běžně tedy jezdím na 3 a po roztáhnutí se zamčeným měničem při 75 - 90 převolím na D, uzamčen se drží i do kopce - už žádný upřený pohled na tachometr a nervózní čekání na odemčení pod 83 km/h, jde si pod a stále táhne - a když už se podtáčí, převolím/podřadím na 3, zase roztáhnu a převolím na D apod.
Není to asi pro každého, ale pro mě ano. Tak jsem zvědav, jak dlouho to vydržíjdu testovat redukci a kickdown. J.
Tohle je ale jenom pro 4HP24. Což není ani pro Discovery ani pro RRC ani pro P38 4,0l a 2,5TD. Je to jenom pro P38 4,6HSE.hifi píše:zrejme proizvoditel o par babek lacnejsi:
http://www.hgmelectronics.com/products- ... mpushiftii
Pokud se nepletu tak 4HP22 je bez jednotky, takže to na ni být nemůže..hifi píše:ano teraz som si to vsimol ze na americkej stranke pisu ZF4HP24 a Ashcroft uvadza 4HP22/24. ked vsak porovnam obrazky su krabicky (balenie) takmer identicke. dokonca by som povedal ze v tej americkej je viac kablikov, cize by to cisto teoreticky mohlo byt aj na 4HP22.
ale fakt ze v USA sa asi inym motorom ako 4,6l od LR zapodievat nebudu. no v kazdom pripade Ashcroft je istejsi a aj celkova cena s dovozom/clo z USA je asi priaznivejsia.
A co tvá "vytuněná" 4HP22, spotřeb, redukce atd..? Jestli už jsi to všechno teda zkoušeljen píše:ZF4HP22 je mechanohydraulická, žádný elektronický tuning převodovky není možný ... kablíky navíc tam moc nepomůžou. U novějších (4HP24,... u P38, td5) ano. Tam ale dobrou práci odvede větší měnič, také měnič už v továrním zamyká celkem inteligentně. U novějších mi nepřijde tuning tak zajímavý.