Šrouby a matice na kardan jsou díly, které by měl každý mít po ruce, něco jako lekárničkuSteve píše:U bubnu.
U difu by měly být změřitelné i bez demontáže.
Radši bych totiž měl v ruce náhradní ještě před demontáží.

Moderátor: Miky_CZ
Šrouby a matice na kardan jsou díly, které by měl každý mít po ruce, něco jako lekárničkuSteve píše:U bubnu.
U difu by měly být změřitelné i bez demontáže.
Radši bych totiž měl v ruce náhradní ještě před demontáží.
Nepopírámeliott píše:Šrouby a matice na kardan jsou díly, které by měl každý mít po ruce, něco jako lekárničkuSteve píše:U bubnu.
U difu by měly být změřitelné i bez demontáže.
Radši bych totiž měl v ruce náhradní ještě před demontáží.
myslim ze diff pegging alebo tak nejakHanys_a_Kaca píše:Tak samozřejmě máloco potěší tak, jak smůla kamaráda. Mě třeba dělá dycky radost, když vidim okousaný zuby, jak je krásně vidět, že jsou okousaný jen v nějaké části. Dycky to začne tím, že to soukolí není ve správné relativní poloze. Prostě se to od sebe nejprve odehne a pak se to prokouše jak pila. To už žádné tvrzení na povrchu zubů nemůže zastavit.
Tady by bývala možná pomohla ta opěrná součástka pro (za) talířové kolo.
Bylo to prví co mě napadlo a bylo i (LR špecialisty) doporučováno. Ale vzhledem k tomu že se to nestalo v žádném extrému a již delší dobu se ze zadní nápravy občas ozvalo divný zvuk si myslím že jeden zub už byl delší dobu nalomený a zde už to nevydržel. A kdy se to nalomilo nevím a jestli byl zub skutečně nalomený nevím, ale zítra vyměním soukolí a uvidím (abych stihnul LR Winter ..). Celkem mě to překvapilo, protože sem o vykousaných hruškách a talířích v difech na LR téměř neslyšel. Každopádně pokud se to stane podruhé jednoznačně dám diff pedding.Hanys_a_Kaca píše:ano, to jsem myslel.
http://www.ashcroft-transmissions.co.uk ... ging-.html
Možný to jeKusto píše:Jestli v tom není ten výjezd pístovskeho kopcebyl to zážitek
jestli ti to teče vepředu, bude to ta hadice k chladiči...teď jen doufat, že se převodovka nepřehřála a vydržela...Kubrtos píše:Tak jsem dnes vyrazil na super Silvestra do Krkonoš. Na dálnici, kousek před Mohelnicí, při předjíždění, jsem si všiml že mi automat jaksi nechce přeřadit vejš. Postupně ztratil tah úplně až se zastavil.
Levou stranu auta mám nakonzervovanou olejem a před LP kolem se mi udělala během čekání na odtah loužička oleje.
Asi hadice k chladiči oleje. DOUFÁM že jenom ona.
Poslední dobou si postupně Drobek řekl o výměnu půl auta. Jestli umřela i převodovka, de z baráku- nemá mě rád.
A to má teprve 350 tisíc- ale stejně ho mám rád.
Jo a během skoro hodinovýho čekání na odtah kolem projely 2xD3, 2xrrs, 1xl322, a jeden def s podválem????!!!! A nikdo ani nezatroubil.((
Já kontrolku dobíjení u svého defa ještě neviděl nikdyMichell Disco píše:Mam dotaz,u me DI 300tdi kdyz otocim klickem tak kontrolka dobijeni nesviti ale normalne dobiji,elektrikar rikal ze to neni sice jak by melo ale ze to staci ze by to neresil.Ted jsem zjistil ze kdyz necham klicek delsi dobu zapnuty cca 15-20vterin tak se kontrolka rozsviti a po nastartovani normalne zhasne,kdyz to chcipnu a znova otocim klickem tak opet nabehne po cca 20 vterinach ale taky ne vzdycky nekdy se nerozsviti vubec.Baterku jsem kupoval asi pred mesicem ta je nova,relatka u A sloupku u spolujezdce jsem vsechny prosel nektere zahodil a dal nove ale zadna zmena uz nevim kde hledat?nevi nekdo?
Odesláno z mého GT-S5830 pomocí Tapatalk 2