
1) Loprais jede s "čumákovou" Královnou 69, (13 l motor MKR)
2) zatímco s T815 Princeznou 69 jede jako na Silkway posádka Tománek / Kašpárek / Honda (Deutz s restriktorem)
3) Bonver Dakar Project nasazuje červenou Tatru pro Poláka Szutkowského (loňská Kolomého, 13 l Gyrtech),
4) dále jede sám Vrátný s Tatrou, se kterou startoval Ardavichus na Silk Way a on sám loni na Dakaru (13 l Gyrtech)
5) a konečně pro Ardavichuse se staví nová "čumáková" Tatra Jamal (asi také 13 l Gyrtech).
6) Kolomý jede v barvách Buggyra / Bonver s novou Tatrou s trambusovou boudou z Tatry TERRN°1 (13 l Gyrtech)
7) Holanďan Marcel Schoo jede s po loňské bouračce přestavěnou Tatrou Phoenix (vlastně ani nevím, jestli je tam 13-ti litr Paccar nebo Gyrtech).

Vypadá to, že 3 Kamazy budou mít nové německé 13-ti litry Liebherr a dva pojedou s původními motory JAMz s restriktory.
3 auta by měl nasadit běloruský MAZ, který byl tak silný na Silk Way, spekuluje se také o motorech, zda to budou JAMz s restriktory nebo něco nového.
Velmi silní budou určitě letos Holanďané a to nejenom tým De Rooy (letos prý jenom 3 Iveca), ale také MANy Veka teamu, dále Dafy a nové Ginafy. Všichni naši budou mít určitě co dělat, aby se udrželi v desítce nebo patnáctce.