Jedu dnes a zitra mrknout na nejake Freelandery TD4. Prosim muzu nejak zjistit jestli je ird OK? teda mimoto abych zajel nekam do blata a terenu? vsechny maji najeto +\- 150000 a rok 2004.
Jsem uz v praci a nemuzu bohuzel projizdet starsi prispevky abych nasel odpoved.
Dekuju
Prosim o radu jak pri koupi kontrolovat ird visko apod.
Moderátor: Safraporte
Prosim o radu jak pri koupi kontrolovat ird visko apod.
Land Rover Freelander1 facelift TD4, Volvo XC90 sport
Re: Prosim o radu jak pri koupi kontrolovat ird visko apod.
Visco, tú by som neriešil, repas stojí +-100€, ale ak budu dve autá nerozhodne, tak vytoč plny rajd, to ktoré pribrzduje viac má visco viac ztuhnuté, čo je špatné, malo by to ísť s miernym odporom.
S IRD je to rôzne, pri rovnej jazde nesmie predok hučať, žiadne lupanie, cvakanie ani podobne pazvuky. Podobne ani v rajde, i keď tam môžu cvakať poloosi a hučať zadný dif. Pozor, vyskytujú sa aj autá s odstáneným náhonom na zadok v IRD. Zdvihni jedno zadné kolo, pri pokuse s ním otočiť to musí isť len veľmy ťažko, len toľko, čo visco dovolí - ak to ide moc ľahko, je niečo špatne. Na stav IRD si daj pozor, dobrá stojí kotol peňazí. Pozor aj na spojkový pedál, musí ísť z tuha od vrchu, ak nie, je niečo s hydraulikou a to po čase nasere, ver mi.
Prajem šťastnú ruku pri výbere.
S IRD je to rôzne, pri rovnej jazde nesmie predok hučať, žiadne lupanie, cvakanie ani podobne pazvuky. Podobne ani v rajde, i keď tam môžu cvakať poloosi a hučať zadný dif. Pozor, vyskytujú sa aj autá s odstáneným náhonom na zadok v IRD. Zdvihni jedno zadné kolo, pri pokuse s ním otočiť to musí isť len veľmy ťažko, len toľko, čo visco dovolí - ak to ide moc ľahko, je niečo špatne. Na stav IRD si daj pozor, dobrá stojí kotol peňazí. Pozor aj na spojkový pedál, musí ísť z tuha od vrchu, ak nie, je niečo s hydraulikou a to po čase nasere, ver mi.
Prajem šťastnú ruku pri výbere.