A mohu zatim alespon poprosit o EN verzi? Dekuji. PetrHýta píše:V elektronické podobě mám jen EN verzi. Ale pokud se matně pamatuji, tak tady na fóru před delší dobou kolovala česká verze. Já se tenkrát z cvičných důvodů prokousával anglickou (to jsem ještě fríčko neměl)zata píše:Jéé, prosím, nemáš v elektronické podobě český manuál na Free 2 TD4 2.2, 118KW, r.v. 2008. Mám k autu skoro všechnu dokumentaci, ale český manuál ne. Jen takovou českou "rychlokuchařku" a tam není nic zajímavého. Děkuji.
Aktualizace navigace + zápach při jízdě do kopce
Moderátor: Safraporte
Re: Aktualizace navigace + zápach při jízdě do kopce
ex Audi80, ex Fabka, ex Oktávia 2, ex Oktávia 3, ex E46ci, ex FL2, ex P38, ex XJ8, ex D4
Re: Aktualizace navigace + zápach při jízdě do kopce
zata píše: A mohu zatim alespon poprosit o EN verzi? Dekuji. Petr
Tady to je:
http://ulozto.cz/xQ2c8X51/land-rover-fr ... ndbook-pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
http://ulozto.cz/xcUHMhTk/land-rover-fr ... -guide-pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Ať slouží

PS: Většina uživatelských návodů pro LR se dá stáhnout tady http://topix.landrover.jlrext.com/topix ... lookupForm" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Aktualizace navigace + zápach při jízdě do kopce
Mas stejny manual jako ja..
A i tady uplne vespod stranky vidim, ze se zobrazi DPF Full..
A motor pozna, kdy je na to vhodna doba - plne zahraty motor, delsi dobu vyssi rychlost.
Jemu se to projevuje na kratkych trasach.. a regenerujici filtr bys podle zapachu temer poznat nemel..
Rychlost je dana zejmena kvuli otackam, dava to v tu dobu podstatne bohatsi smes zamerne, aby v nem "vyhorel" bordel.. ale z toho jsou proste jen dalsi saze, tam neni moc, co by smrdelo jako spojka..
No muj nazor.. nejdriv bych sel po tech brzdach nebo kousle tahlo od rucky a palici se oblozeni
A i tady uplne vespod stranky vidim, ze se zobrazi DPF Full..
A motor pozna, kdy je na to vhodna doba - plne zahraty motor, delsi dobu vyssi rychlost.
Jemu se to projevuje na kratkych trasach.. a regenerujici filtr bys podle zapachu temer poznat nemel..
Rychlost je dana zejmena kvuli otackam, dava to v tu dobu podstatne bohatsi smes zamerne, aby v nem "vyhorel" bordel.. ale z toho jsou proste jen dalsi saze, tam neni moc, co by smrdelo jako spojka..
No muj nazor.. nejdriv bych sel po tech brzdach nebo kousle tahlo od rucky a palici se oblozeni
Re: Aktualizace navigace + zápach při jízdě do kopce
Paráda, děkuji moc! Ta první kniha mi chyběla.Hýta píše:zata píše: A mohu zatim alespon poprosit o EN verzi? Dekuji. Petr
Tady to je:
http://ulozto.cz/xQ2c8X51/land-rover-fr ... ndbook-pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
http://ulozto.cz/xcUHMhTk/land-rover-fr ... -guide-pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Ať slouží
PS: Většina uživatelských návodů pro LR se dá stáhnout tady http://topix.landrover.jlrext.com/topix ... lookupForm" onclick="window.open(this.href);return false;
ex Audi80, ex Fabka, ex Oktávia 2, ex Oktávia 3, ex E46ci, ex FL2, ex P38, ex XJ8, ex D4
Re: Aktualizace navigace + zápach při jízdě do kopce
Já to pochopil tak, že "DPF Full" se zobrazí v případě, že auto nemá šanci provést regeneraci (kratké jízdy, nezahřeje se) a filtr je plný. Ve standardní provozu (ze zkušenosti stačí cca 20km jízda) se filtr regeneruje aniž by to hlásilKami píše:Mas stejny manual jako ja..
A i tady uplne vespod stranky vidim, ze se zobrazi DPF Full..
A motor pozna, kdy je na to vhodna doba - plne zahraty motor, delsi dobu vyssi rychlost.
Jemu se to projevuje na kratkych trasach.. a regenerujici filtr bys podle zapachu temer poznat nemel..
Rychlost je dana zejmena kvuli otackam, dava to v tu dobu podstatne bohatsi smes zamerne, aby v nem "vyhorel" bordel.. ale z toho jsou proste jen dalsi saze, tam neni moc, co by smrdelo jako spojka..
No muj nazor.. nejdriv bych sel po tech brzdach nebo kousle tahlo od rucky a palici se oblozeni

Rychlost si myslím s otáčkama moc nesouvisí (mám na mysli manuální převodovku), protože 48 km/h můžeš jet na 2 nebo na 4 a otáčky budou jinde. Zvýšení teploty ve výfukovém potrubí a tedy i v DPF by mělo být dosaženo dodatečným vstřikováním nafty do válců, které nezvýší výkon ani otáčky jen víc rozpálí výfukové plyny.
Jinak jsem tu hlášku "DPF full" ještě neviděl (naštěstí)

Re: Aktualizace navigace + zápach při jízdě do kopce
Co vim ze servisu, tak DPF je regeneruje pomerne hodne malo..
Jinak by to negativne ovlivnovalo spotrebu, tim padem emise a DPF tam je, aby ty emise byly nizke..
Tedy az pokud senzory zjisti, ze spalinam se nechce vem (tohle je samozrejme velmi zjednodusene) zacne se s regeneraci.
Treba u nove A6 s V6 TDi, rok 2010, to je pri normalnim stylu jizdy poprve tak po 60tis km a pak tak cca kazdych 50tis km..
pokud poletis po dalnici v lete 200kmh, tak si udelas regeneraci vlastne sam a kdyz jezdis dalnici casto rychleji, dostanes se na prvni regeneraci i treba po 150tis, protoze ho stihas vypalovat sam..
DPF dela problem zejmena pokud auto jezdi kratsi trasy, zejmena po meste, s automatem a levnou naftou.. to je pro DPF strasna kombinace.. pokud jezdis svizne delsi trasy o DPF v podstate nevis..
Jinak by to negativne ovlivnovalo spotrebu, tim padem emise a DPF tam je, aby ty emise byly nizke..
Tedy az pokud senzory zjisti, ze spalinam se nechce vem (tohle je samozrejme velmi zjednodusene) zacne se s regeneraci.
Treba u nove A6 s V6 TDi, rok 2010, to je pri normalnim stylu jizdy poprve tak po 60tis km a pak tak cca kazdych 50tis km..
pokud poletis po dalnici v lete 200kmh, tak si udelas regeneraci vlastne sam a kdyz jezdis dalnici casto rychleji, dostanes se na prvni regeneraci i treba po 150tis, protoze ho stihas vypalovat sam..
DPF dela problem zejmena pokud auto jezdi kratsi trasy, zejmena po meste, s automatem a levnou naftou.. to je pro DPF strasna kombinace.. pokud jezdis svizne delsi trasy o DPF v podstate nevis..
Re: Aktualizace navigace + zápach při jízdě do kopce
No podle toho co píšou tady: http://www.landyzone.co.uk/lz/f9/dpf-wo ... 396-2.html" onclick="window.open(this.href);return false; se DPF regeneruje po ujetí 300-900km (jsou to samozřejmě neověřené informace, ale sedí to s mojí zkušeností z provozu fríčka).
Zata psal, že ten smrad cítil při výjezdu do kopce poměrně malou rychlostí. Tak bych si tipnul, že ty brzdy to asi nebyly a spis bych podezíral ten DPF.
To, že se na regeneraci filtru zbytečně spaluje nafta každých cca 500km je právě ten ekologický nesmysl (slušně řečeno
)
Zata psal, že ten smrad cítil při výjezdu do kopce poměrně malou rychlostí. Tak bych si tipnul, že ty brzdy to asi nebyly a spis bych podezíral ten DPF.
To, že se na regeneraci filtru zbytečně spaluje nafta každých cca 500km je právě ten ekologický nesmysl (slušně řečeno

Re: Aktualizace navigace + zápach při jízdě do kopce
Tak jestli to dela kazdych tisic, to to asi udelali britove nekde chybu..
Myslim, ze zrovna soudruzi z NDR v Audi to udelali lepe...
Ale stejne si myslim, ze za podminek, co psal by se to proste spustit nemelo.. ale je to holt Made in UK a tam si asi vymysleli sve reseni
Myslim, ze zrovna soudruzi z NDR v Audi to udelali lepe...
Ale stejne si myslim, ze za podminek, co psal by se to proste spustit nemelo.. ale je to holt Made in UK a tam si asi vymysleli sve reseni

Re: Aktualizace navigace + zápach při jízdě do kopce
Nechci ti kazit iluze ale regenerace DPF je fakt kolem 1000km max i u Audiny a dalsich znacek. Nepletes si to s aktivnima systemama s mocovinou nebo servisem DPF? Na sluzebakach (passat, ale stejny 2.0 TDi jak Audi) je to kolem 1000km a nez jsem DPF ztratil z Alfy tak to bylo i casteji, protoze uz byl zaneseny.
Re: Aktualizace navigace + zápach při jízdě do kopce
No já nevím. Fakt jsem jel pomalu, max. 35km/h a do prudkého kopce a podruhé pomalu po louce, na které jsem zastavil, smrdělo to a pak se rozjel, ujel cca 8km po asfaltce k baráku a bylo po smradu. Žádná kontrolka nesvítila a vůz byl před tím na diagnostice a vše ok.
ex Audi80, ex Fabka, ex Oktávia 2, ex Oktávia 3, ex E46ci, ex FL2, ex P38, ex XJ8, ex D4
- cyril
- Příspěvky: 2760
- Registrován: 17 črc 2008 17:22
- tel.: iphone
- auto: D4,110,130,90,F2,107
- Bydliště: Doma
Re: Aktualizace navigace + zápach při jízdě do kopce
Myslím, že DPF to nebyl. Máme to samé Free 2 doma a vždy vypaluje jenom při vyšších rychlostech a když je dostatečně zahřátý. Jinak se nespustí. Proto v městském provozu, kdy se často díky okolnostem v dopravě nemohl dostat na provozní otáčky a teplotu, nespustil vypalování a začal hlásit nejprve zanesený DPF a potom, když jsme nevjeli na dálnici aby se vypálil, zapnul nouzový režim motoru. Ten sám přejde po několika kilometrech, nebo jsem jej nuloval diagnostikou. Jak jsem psal v jiném vlákně, byl jsem ale na jaře na svolávačce - přehrání řídící jednotky automatické převodovky, kde byl u Free 2 zohledněn převažující městský provoz a DPF filtr nám od té doby do nouzáku motor už nikdy neposlal. V každém případě není vypalování nikdy cítit jak popisuješ. A to ani v zimě, ani v létě. Takže bych šel po seklých brzdách, nebo případně po úniku kapalin z míst, která měli mechanici oddeklovaná při servisu.
Re: Aktualizace navigace + zápach při jízdě do kopce
Mam mimojine i Audi V6 2.7TDi s DPF v automatu, rok 2010 a o regeneraci nikdy nevim, ze by probihala..
Ta "vetsi" probiha az po zminenych xdesitkach tisic..
A jak psal cyril, nesmrdi, ani neni moc duvod, proc by mela..
A hlavne v podminkach co pises se proste regenerace nespusti..
Mohlo se stat, ze neco kape na svody nebo Ti na ne neco omylem nalili nebo napatlali v servise.
Zkusil bych jestli se treba nekouse tahlo rucky a nekde to nepribrzduje..
Nebo jeste jsem jednou zazil takovy prima zapach nebo hodne palena spojka, kdyz tesne u motoru chcipla mys.. smrdelo to jak spojka, kdyz se poradne zahrala
Ta "vetsi" probiha az po zminenych xdesitkach tisic..
A jak psal cyril, nesmrdi, ani neni moc duvod, proc by mela..
A hlavne v podminkach co pises se proste regenerace nespusti..
Mohlo se stat, ze neco kape na svody nebo Ti na ne neco omylem nalili nebo napatlali v servise.
Zkusil bych jestli se treba nekouse tahlo rucky a nekde to nepribrzduje..
Nebo jeste jsem jednou zazil takovy prima zapach nebo hodne palena spojka, kdyz tesne u motoru chcipla mys.. smrdelo to jak spojka, kdyz se poradne zahrala

- Maxsel
- Příspěvky: 3669
- Registrován: 23 zář 2007 19:49
- auto: Land Rover
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: Aktualizace navigace + zápach při jízdě do kopce
Píšeš, že je to při jízdě do nebo z kopce a že jezdíš s navoleným Terrain Response. U toho se podle volby programu aktivuje HDC a pokud k tomu přidáš TC, je možné, že ten smrad jde od brzd. Je při těch jízdách cítit, že si systém přibržďuje kola v prokluzu nebo že se při sundání nohy z plynu snaží HDC auto pod určitou rychlostí přibrzdit?zata píše:No já nevím. Fakt jsem jel pomalu, max. 35km/h a do prudkého kopce a podruhé pomalu po louce, na které jsem zastavil, smrdělo to a pak se rozjel, ujel cca 8km po asfaltce k baráku a bylo po smradu. Žádná kontrolka nesvítila a vůz byl před tím na diagnostice a vše ok.