Čau všichni,
mám takový problém. Vždy když na svojí P38 stojim na "péčku" a zařadim "déčko", hodně mi poklesnou otáčky a to někdy i natolik, že auto chcípne. Stalo se mi párkrát že auto chcíplo i když jsem dobržďoval např. ke křižovatce. Nevíte čím by to mohlo být?
Předem díky za pomoc,
Dawe
P38 - chcípání motoru
P38 - chcípání motoru
Range rover p38, r.v. 1998, 2.5 DSE
- Kokesek
- Příspěvky: 4467
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: P38 - chcípání motoru
muzou byt specene lamely v prevodovce nebo vadny menic...
Re: P38 - chcípání motoru
Čau, Hele může to být i to co říká Kokešek...
Ale z vlastního příběhu: Měl jsem Terrano co dělalo to samé 2.7 tdi v automatu..
Taky když jsem stál na P, nebo N a zařadil D nebo R nebo 1,2... Prostě rychlost, tak auto mělo tendenci chcípnout a motor začal počubávat a někdy to ustál a někdy zdechnul... Ale při dojíždění s D ke křižovatce, aníž bych přeřadil to nikdy nechcíplo...
No k výsledku: Byla špatná nějaká elektronika ve vstřikovacím čerpadle (špatně dávkovala naftu)
Po opravě dobrý..
Jinak ještě mi to dělalo, když se mi uzamkl měnič, tak to bylo cítit asi nejvíc, že na nižší otáčky to škubalo, hlavně když jsem chtěl přidat...
Tak držím palce při opravě...
Ale z vlastního příběhu: Měl jsem Terrano co dělalo to samé 2.7 tdi v automatu..
Taky když jsem stál na P, nebo N a zařadil D nebo R nebo 1,2... Prostě rychlost, tak auto mělo tendenci chcípnout a motor začal počubávat a někdy to ustál a někdy zdechnul... Ale při dojíždění s D ke křižovatce, aníž bych přeřadil to nikdy nechcíplo...
No k výsledku: Byla špatná nějaká elektronika ve vstřikovacím čerpadle (špatně dávkovala naftu)
Po opravě dobrý..
Jinak ještě mi to dělalo, když se mi uzamkl měnič, tak to bylo cítit asi nejvíc, že na nižší otáčky to škubalo, hlavně když jsem chtěl přidat...
Tak držím palce při opravě...
