Tak nakonec Range rover 4.6 V8

Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
Odpovědět
Zpráva
Autor
freeland
Příspěvky: 69
Registrován: 26 srp 2012 15:11
auto: Land Rover Freečko

Tak nakonec Range rover 4.6 V8

#1 Příspěvek od freeland » 18 led 2013 11:35

Zdravím Vás tu,

Tak po delším rozmýšlení mezi Roverem 75 a Range Roverem 4.6 V8, jsem dal přednost právě Rangeemu... Vím, že jsem si na sebe asi upletl provaz, ale i tak to svezení je bomba...
Mám již zamluvený jeden Hezký stroj z roku 97 co už je udělaný na LPG a je na něm prý udělaný motor u ELIOTTA... Tak se docela těším...

Jde mi o to, že občas pojedu za hranice s karavanem a nerad bych, aby mě pneu podvozek nechal někde ležet, tak plánuji dát pružiny aby byl spoleh... Ikdyž vím, že se Vám to nebude absolutně líbit, ale prostě jsem rozhodnutý..

Prostě chci, aby alespoň motoricky auto vždy dojelo...
Vím že je to taková elektrárna, ale chci se zeptat, zda by šlo, nějak vyřadit IMObilizer a další věci co by bránili abych nastartoval... Prostě jak už jsem říkal, chtěl bych pokaždý nastartovat a néé řešit nějaký EKA kod, či popřípadě IMObilizér...
Je to vůbec nějak možné u tohohle auta..?

To auto se mi líbí a i ten motor je pecka, a tak nějakou případnou poruchu na elektrice třeba otevírání oken atd... řešit nebudu.. Ale hlavní je , abych odjel.... :-)

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4467
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: Tak nakonec Range rover 4.6 V8

#2 Příspěvek od Kokesek » 18 led 2013 12:18

Ahoj tak to je asi lepsi na karavan nez 75...
S EKA ti muzu pomoct at tam neni.

Jinak skoro vitej v klubu... :yes
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

freeland
Příspěvky: 69
Registrován: 26 srp 2012 15:11
auto: Land Rover Freečko

Re: Tak nakonec Range rover 4.6 V8

#3 Příspěvek od freeland » 18 led 2013 12:35

Přečetl jsem o P38 snad uplně všechno... :-D
No na tahání karavanu, to bude určitě lepší :-) Sice to je automat, ale prý jsou vcelku spolehlivé.
Nejhorší asi bude, kam popřípadě jezdit na diagnostiku když se náhodou něco naskytne na displayi.. (asi tohle auto jen tak nějaký servis nenapíchne, co..?)Jsem z Vysoké Mýta..
Jinak na ten EKA kod se pak určitě domluvíme... Prostě budu chtít, co nejvíc věcí, co můžou dělat problemy (abych odjel či dojel) eliminovat.. :-D
Mám služebáka a tohle auto budu mít jen navíkendy, a dovolenou, takže to spíš bude takovej mazel... :-)
Jinak děkuji za uvítání v klubu P38

A doufám, že jsem se rozhodl správně... :-D

alap
Příspěvky: 569
Registrován: 05 úno 2008 21:49
auto: RRC LSEi
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Tak nakonec Range rover 4.6 V8

#4 Příspěvek od alap » 18 led 2013 13:46

Ještě pořemýšlej o těch pérech. Asi by bylo dobré aby ses svězl s někým kdo ty péra má, aby jsi pochopil, proč je RR tak pohodlný na jízdu. Pokud si necháš zkontrolovat měchy a popřípadě je vyměníš, tak se podvozku na X let bát nemusíš. Není s ním problém. Problém mají jen ti co neřeší unikání měchů a pak buď odejde kompresor a měchy a pak je problém.
Jen aby jsi tušil do čeho jdeš. A jen taková vsuvka, může se ti stát, že pak neprojdeš technickou, když narazíš na pana šťouravého.
ex. Range Rover Classic 4,2 LSE 93 LPG
ex. RR P38 4,0 A SE LPG

Uživatelský avatar
pooh
Příspěvky: 713
Registrován: 16 úno 2012 16:11
tel.: +421905664537
auto: P38 4.6 AB, L322 S/C
Bydliště: Horné Mýto

Re: Tak nakonec Range rover 4.6 V8

#5 Příspěvek od pooh » 18 led 2013 13:59

ak budes tahat karavan, tak odmeraj vysku tazneho, ked budes mat pruziny, nebudes moct nastavit vysku auta. karavany byvaju trosku dlhsie, tam skor moze vzniknut problem ak nemas spravne nastavenu vysku tazneho oka ...
a samozrejme vitaj v klubu a at ti to sluzi :Pohoda: :yes
Diagnostika P38, nastavenie a odblokovanie BeCM

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4467
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: Tak nakonec Range rover 4.6 V8

#6 Příspěvek od Kokesek » 18 led 2013 15:24

nechtel jsem to tak psat o tom vzduchu,ale P38 je zajimava prave kvuli tem vymozenostem ktere nabizi. Navic vozik mas porad ve stejne vysce a auto nepada dolu kdyz mu nalozis do kufru hodne zavazadel. Coz je beze sporu velika vyhoda.
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

freeland
Příspěvky: 69
Registrován: 26 srp 2012 15:11
auto: Land Rover Freečko

Re: Tak nakonec Range rover 4.6 V8

#7 Příspěvek od freeland » 18 led 2013 15:38

Toď pravda... No ještě popřemýšlím... Je fakt, že s tím taháním karavanu a náklonem, jsem si to neuvědomil... :-( Ale když si získá podvozek důvěru, tak by to bylo asi opravdu nejlepší ponechat měchy.. :-)

No psal jsem Eliottovi otázečku na toho Range Rovera, co mám zamluvenýho, tak čekám co mi k němu řekne.. (pže pán co ho prodává tvrdí, že byl u Eliotta dělaný komplet motor..)

Uživatelský avatar
pooh
Příspěvky: 713
Registrován: 16 úno 2012 16:11
tel.: +421905664537
auto: P38 4.6 AB, L322 S/C
Bydliště: Horné Mýto

Re: Tak nakonec Range rover 4.6 V8

#8 Příspěvek od pooh » 18 led 2013 21:28

kolega pred pol rokom riesil tento problem
Přílohy
P38_vs_caravan.jpg
P38_vs_caravan2.jpg
Diagnostika P38, nastavenie a odblokovanie BeCM

KDB
Příspěvky: 460
Registrován: 27 říj 2009 20:25
tel.: 725722563
auto: P38 4,6
Bydliště: Křivoklátsko

Re: Tak nakonec Range rover 4.6 V8

#9 Příspěvek od KDB » 18 led 2013 22:53

...co se týče pohodlí cestování, je 75 o mnoho lepší než P38. Na druhou stranu má jenom 1600kg na kouli, přívěs za ní bude o mnoho víc cítit a také má o mnoho horší průchodnost terénem :mrgreen:
Vzduchu bych nebál - měch stojí 2500,- (měnil jsem je po 240000km a 17ti letech), repasovaný kompresor podobnou částku.

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5770
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: Tak nakonec Range rover 4.6 V8

#10 Příspěvek od Miky_CZ » 20 led 2013 18:33

freeland píše:

Mám již zamluvený jeden Hezký stroj z roku 97 co už je udělaný na LPG a je na něm prý udělaný motor u ELIOTTA... Tak se docela těším...
nestoji nahodou nekde v sumperku?
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

freeland
Příspěvky: 69
Registrován: 26 srp 2012 15:11
auto: Land Rover Freečko

Re: Tak nakonec Range rover 4.6 V8

#11 Příspěvek od freeland » 22 led 2013 09:01

Jojo, je to ten na bazoši ze šumperka...

Akorád, jsem musel zájem o tohle auto zrušit, poněvadž se mi naskytla výhodná koupě Volva V70 od strejce...

Tak jsem toho využil... Tak když někdo budete chtít toho Range Rovera 4.6 V8, je volny...
Teda jestli už si ho někdo nezamluvil.. :-)

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5770
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: Tak nakonec Range rover 4.6 V8

#12 Příspěvek od Miky_CZ » 22 led 2013 09:09

freeland píše:Jojo, je to ten na bazoši ze šumperka...

Akorád, jsem musel zájem o tohle auto zrušit, poněvadž se mi naskytla výhodná koupě Volva V70 od strejce...

Tak jsem toho využil... Tak když někdo budete chtít toho Range Rovera 4.6 V8, je volny...
Teda jestli už si ho někdo nezamluvil.. :-)
ja uz zas mezitim vymyslel dalsi projekt :D
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

trident
Příspěvky: 6
Registrován: 24 zář 2011 12:51

Re: Tak nakonec Range rover 4.6 V8

#13 Příspěvek od trident » 26 bře 2013 12:26

KDB píše:...co se týče pohodlí cestování, je 75 o mnoho lepší než P38. Na druhou stranu má jenom 1600kg na kouli, přívěs za ní bude o mnoho víc cítit a také má o mnoho horší průchodnost terénem :mrgreen:
Vzduchu bych nebál - měch stojí 2500,- (měnil jsem je po 240000km a 17ti letech), repasovaný kompresor podobnou částku.
Ahoj, asi budu potrebovat sehnat mechy a kompresor. Muzu se zeptat, kde jsi to vsechno sehnal? Mam RR 2004 3.0 TD.
Predem dik za odpoved!

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4467
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: Tak nakonec Range rover 4.6 V8

#14 Příspěvek od Kokesek » 26 bře 2013 16:40

Na L322 jsou trosku jine ceny. KDB pise o P38....
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

trident
Příspěvky: 6
Registrován: 24 zář 2011 12:51

Re: Tak nakonec Range rover 4.6 V8

#15 Příspěvek od trident » 30 bře 2013 16:11

Kokesek píše:Na L322 jsou trosku jine ceny. KDB pise o P38....
Aha, tak to sorry, sel jsem na to pres vyhledavani. No a na L322 se daji nekde sehnat za slusne ceny? Jsem z Prahy, tak jestli muzu poprosit nekde v okoli?
Predem dik!

Odpovědět