Cesta samozřejmě rozeznatelná v terénu byla. Pokud tam jede tahač, tak ani jinak nelze. Tady šlo o pojistné plnění. Zda jde o komunikaci veřejnou nebo užitkovou. Kde holt platí jinačí podmínky... A v mapě státního úřadu to bylo jinak než podle státních policistů. A nezlob se, třeba podle gps, kdy se zaměřoval další desetiletej plán a vyměřovaly se mapy, přišel za hajnym soukromníček a řiká mu, pane lesní, na mě nezbylo, tady sme měli pruh lesa už 150 let a najednou po zaměření nemám nic.... Člověk se tomu zasměje, ale dřív se na těch parcelách kopaly oupadky, který jsou viditelný dodnes, ale podle dnešních map to neplatí. Doufám, že člověk se dovolá proti molochu. Jen chci poukázat zase na jinačí věci...
Ježdění v přírodě
Moderátor: Miky_CZ
- lumberjack
 - Příspěvky: 665
 - Registrován: 06 črc 2011 20:18
 - tel.: 732 808 469
 - auto: Defender TD5 110 HT
 - Bydliště: Benešov
 
Re: Ježdění v přírodě
Lumberjack: cesta nemusí být zanesena v mapě, musí být nějak rozeznatelná v terénu 
 
Cesta samozřejmě rozeznatelná v terénu byla. Pokud tam jede tahač, tak ani jinak nelze. Tady šlo o pojistné plnění. Zda jde o komunikaci veřejnou nebo užitkovou. Kde holt platí jinačí podmínky... A v mapě státního úřadu to bylo jinak než podle státních policistů. A nezlob se, třeba podle gps, kdy se zaměřoval další desetiletej plán a vyměřovaly se mapy, přišel za hajnym soukromníček a řiká mu, pane lesní, na mě nezbylo, tady sme měli pruh lesa už 150 let a najednou po zaměření nemám nic.... Člověk se tomu zasměje, ale dřív se na těch parcelách kopaly oupadky, který jsou viditelný dodnes, ale podle dnešních map to neplatí. Doufám, že člověk se dovolá proti molochu. Jen chci poukázat zase na jinačí věci...
			
									
									
						Cesta samozřejmě rozeznatelná v terénu byla. Pokud tam jede tahač, tak ani jinak nelze. Tady šlo o pojistné plnění. Zda jde o komunikaci veřejnou nebo užitkovou. Kde holt platí jinačí podmínky... A v mapě státního úřadu to bylo jinak než podle státních policistů. A nezlob se, třeba podle gps, kdy se zaměřoval další desetiletej plán a vyměřovaly se mapy, přišel za hajnym soukromníček a řiká mu, pane lesní, na mě nezbylo, tady sme měli pruh lesa už 150 let a najednou po zaměření nemám nic.... Člověk se tomu zasměje, ale dřív se na těch parcelách kopaly oupadky, který jsou viditelný dodnes, ale podle dnešních map to neplatí. Doufám, že člověk se dovolá proti molochu. Jen chci poukázat zase na jinačí věci...
- OC
 - Příspěvky: 1583
 - Registrován: 12 říj 2006 04:46
 - Bydliště: Nová Ves pod Pleší
 - Kontaktovat uživatele:
 
Re: Ježdění v přírodě
Moc bych na to raději nespoléhal, viz např. tu kausu Márie Brodské, která sice všechny soudy vyhrála, ale moloch ji stejně bez jakýchkoli problémů dohnal až k smrtilumberjack píše:... Doufám, že člověk se dovolá proti molochu.
OC   ~ http://www.ocs.cz/oc/RangeRover.html
Insured at Steyr&Mannlicher
Ostatně soudím, že registrace zbraní musí být zrušena: http://ocs.cz/Guns/halbrook/registrace.html
						Insured at Steyr&Mannlicher
Ostatně soudím, že registrace zbraní musí být zrušena: http://ocs.cz/Guns/halbrook/registrace.html
- Tim
 - Příspěvky: 1793
 - Registrován: 16 kvě 2010 14:01
 - tel.: 736287666
 - auto: Free, Civic, Outback
 - Bydliště: Marjánky
 
Re: Ježdění v přírodě
Třeba na někoho čekal, to tě nenapadlo???OC píše:Svatá prostoto.Tim píše:A nebo prostě jen blbý offroadista nedokáže pochopit, že pokud je lesák v lese, zřejmě pracuje
Když mne naposled lesák vyhazoval z lesní cesty (jež mimochodem je v daném místě zcela jednoznačnou účelovou komunikací), dělal velké kulové, měl akorát zaparkovaného Nissana na cestě tak blbě, aby se nedalo projet, a sám seděl na lavičce a kouřil.
Ano, párkrát jsem se na cestě potkal s lakatošem, nikdy nebyl problém uhnout, nikomu jsem nijak nevadil. Ti lesáci, kteří pracují, se zbytečným a nesmyslným buzerováním nezabývají; ti ještě naopak s úsměvem mávnou z okénka. Buzerují naopak právě ti kašpaři se zbytnělým egem, bez nichž by lesu bylo mnohem lépe.
Možná jsem jen blbý lesák a většina lidí si myslí, že mi stačí umět rozeznat smrk od borovice a můžu bejt hnedle lesní inženýr, ale znám svá práva, povinnosti i zákony. Napíšu to hodně jednoduše, protože jsem i ta podprůměrně inteligentní stráž...
Lesní cesta je sice účelová komunikace, ale sloužící jen a pouze k plnění fce. lesa. Na jakoukoli nezpevněnou cestu ať už lesní nebo polní, platí zákaz vjezdu všech motorových vozidel mimo vozidel k tomu výjimkou oprávněných. Pokud lesem vede asfaltová cesta, je u ní značka zákazu vjezdu. A i kdyby nebyla, tak pro ty hloupější existuje takový červeně ohraničený trojúhelník se svislou silnější a vodorovnou slabší čárou označující křižovatku. Pokud na pozemní komunikaci tato značka není, znamená to, že tam žádná není a tudíž ona cesta je jen účelová ústící na pozemní komunikaci a tím pádem tam nemá motorové vozidlo bez výjimky nebo oprávnění co dělat. Máš pravdu v tom, že závora (zamčená) je protizákonná... Ale proč tam je??? Protože blbovi řekneš, že nesmí do lesa a on tam stejně pojede. Protože každej pitomec jen nadává, jak jsou zákony na hovno a hledá skulinku kudy je obejít. Pak se ovšem nesmí divit, že je to až takto vyhrocený do extrému... Já nikdy na nikoho v lese neřval ať vypadne, vždy jsem slušně poprosil... A reakce??? Co tady chceš cucáku mladej, vyliž mi tu díru nad stehnama. Banda arogantních ksindlů, argumentujíc vše přesně tím, že les je všech. Ale kdo se o něj stará maj v pí..!!! A opravdu nemám čas ani náladu každého v lese hlídat kam jede a co dělá, to ho prostě radši vykážu.
Jak to bylo v Cimrmanovi. Může se Vám to nelíbit, můžete proti tomu protestovat, ale to je vše, co s tím můžete dělat...
No, i'm not on fucking FACEBOOK!!!
Motivační motto pro dnešní den: Vykašli se na motivační motta. Nalej si dobrou whiskey a pust si pořádnej metal!!!
						Motivační motto pro dnešní den: Vykašli se na motivační motta. Nalej si dobrou whiskey a pust si pořádnej metal!!!
Re: Ježdění v přírodě
Ahoj. Já se tam pouze učil. Připadalo mi, že zde na forku je dost lesáků. Jinak já vegetím v okrese Ústí nad Orlicí. Obec Bystřec. Kdyby jsi měl cestu kolem, spicha dát můžeme. Co??fugín píše:to sonorek:
ty seš z Lomnice nad Popelkou? Ve středu tam jedu k nějakýmu Čapkovi,bude mě šít stan na auto....že by sme mohli dát řeč..
PS: V Technolenu šili dobrý stany, ale tenkrát jsme měli oči jenom pro holky co se tam učili. A že to byli pěkný holky.
Re: Ježdění v přírodě
Třeba na někoho čekal, to tě nenapadlo???Tim píše:
Svatá prostoto.
Když mne naposled lesák vyhazoval z lesní cesty (jež mimochodem je v daném místě zcela jednoznačnou účelovou komunikací), dělal velké kulové, měl akorát zaparkovaného Nissana na cestě tak blbě, aby se nedalo projet, a sám seděl na lavičce a kouřil.
Ano, párkrát jsem se na cestě potkal s lakatošem, nikdy nebyl problém uhnout, nikomu jsem nijak nevadil. Ti lesáci, kteří pracují, se zbytečným a nesmyslným buzerováním nezabývají; ti ještě naopak s úsměvem mávnou z okénka. Buzerují naopak právě ti kašpaři se zbytnělým egem, bez nichž by lesu bylo mnohem lépe.
Možná jsem jen blbý lesák a většina lidí si myslí, že mi stačí umět rozeznat smrk od borovice a můžu bejt hnedle lesní inženýr, ale znám svá práva, povinnosti i zákony. Napíšu to hodně jednoduše, protože jsem i ta podprůměrně inteligentní stráž...
Lesní cesta je sice účelová komunikace, ale sloužící jen a pouze k plnění fce. lesa. Na jakoukoli nezpevněnou cestu ať už lesní nebo polní, platí zákaz vjezdu všech motorových vozidel mimo vozidel k tomu výjimkou oprávněných. Pokud lesem vede asfaltová cesta, je u ní značka zákazu vjezdu. A i kdyby nebyla, tak pro ty hloupější existuje takový červeně ohraničený trojúhelník se svislou silnější a vodorovnou slabší čárou označující křižovatku. Pokud na pozemní komunikaci tato značka není, znamená to, že tam žádná není a tudíž ona cesta je jen účelová ústící na pozemní komunikaci a tím pádem tam nemá motorové vozidlo bez výjimky nebo oprávnění co dělat. Máš pravdu v tom, že závora (zamčená) je protizákonná... Ale proč tam je??? Protože blbovi řekneš, že nesmí do lesa a on tam stejně pojede. Protože každej pitomec jen nadává, jak jsou zákony na hovno a hledá skulinku kudy je obejít. Pak se ovšem nesmí divit, že je to až takto vyhrocený do extrému... Já nikdy na nikoho v lese neřval ať vypadne, vždy jsem slušně poprosil... A reakce??? Co tady chceš cucáku mladej, vyliž mi tu díru nad stehnama. Banda arogantních ksindlů, argumentujíc vše přesně tím, že les je všech. Ale kdo se o něj stará maj v pí..!!! A opravdu nemám čas ani náladu každého v lese hlídat kam jede a co dělá, to ho prostě radši vykážu.
Jak to bylo v Cimrmanovi. Může se Vám to nelíbit, můžete proti tomu protestovat, ale to je vše, co s tím můžete dělat...[/quote]
Proč řešíte takové voloviny? Stejně se nedohodnete.
U nás si jezdíme kde chceme, nikdo nikoho nevyhání. Když vidím lesáky při práci, tak se jim přece nebudu cpát do rachoty. Jednoduše napsáno, kde kluci makají nejedu. Taky jsem rubal v lese a vím jaké to je když se vám nějaký moula motá pod nohama. Ale když nemakají, tak si můžeme jezdit kde chceme. A že se u nás dá jezdit. Buková hora je plná cest. Ve většině případů to cestu nepřipomíná a o to to je lepší.
Re: Ježdění v přírodě
Tomu nerozumím, speciálně těm polním a nezpevněným cestám. On se nějak změnil silniční zákon (SZ)? Chápu, že může vyvolávat polemiku kolize SZ a LZ. Takže lesní cesty dejme stranou. Ale o zákazu na jakoukoli nezpevněnou (potažmo polní cestu jsem ještě neslyšel) Máš pro toto nějakou doložitelnou argumentaci nebo je to jenom plácnutí do vody?Tim píše: Na jakoukoli nezpevněnou cestu ať už lesní nebo polní, platí zákaz vjezdu všech motorových vozidel mimo vozidel k tomu výjimkou oprávněných
Tomu taky nerozumím, v autoškoškole nás učili, že "pokud není přednost na křižovatce upravena dopravní značkou, platí přednost vozidel přijíždějících zprava". A taky že "vyústění polní nebo lesní cesty se za křižovatku nepovažuje"Tim píše:Pokud lesem vede asfaltová cesta, je u ní značka zákazu vjezdu. A i kdyby nebyla, tak pro ty hloupější existuje takový červeně ohraničený trojúhelník se svislou silnější a vodorovnou slabší čárou označující křižovatku. Pokud na pozemní komunikaci tato značka není, znamená to, že tam žádná není a tudíž ona cesta je jen účelová ústící na pozemní komunikaci a tím pádem tam nemá motorové vozidlo bez výjimky nebo oprávnění co dělat.
Tedy pokud je v lese křižovatka dvou asfaltových cest neupravená dopravním značením nevidím logiku v tom, proč bych měl jednu z nich považovat za komunikaci se zákazem vjezdu.
To, že jsi paranoidní, ještě neznamená, že Tě nesledují.
						- Tim
 - Příspěvky: 1793
 - Registrován: 16 kvě 2010 14:01
 - tel.: 736287666
 - auto: Free, Civic, Outback
 - Bydliště: Marjánky
 
Re: Ježdění v přírodě
Účelová komunikace je v České republice podle § 7 Zákona o pozemních komunikacích (13/1997 Sb.) označení pro kategorii pozemních komunikací, které slouží ke spojení jednotlivých nemovitostí pro potřeby vlastníků těchto nemovitostí nebo ke spojení těchto nemovitostí s ostatními pozemními komunikacemi nebo k obhospodařování zemědělských a lesních pozemků. Přímé připojení sousední nemovitosti na pozemní komunikaci však není účelovou komunikací (§ 10 odst. 1 zák.). ČSN 73 6100 Názvosloví silničních komunikací definuje účelovou komunikaci podobně: „Účelová komunikace je pozemní komunikace umožňující dopravní spojení výrobního závodu, uzavřených prostorů, osamělých objektů apod. se sítí silnic a místních komunikací nebo vytvářející dopravní spojení uvnitř uzavřených prostorů a objektů; může být zcela nebo částečně nepřístupná veřejnému provozu.“
¨
Polní cesta je v českých pravidlech silničního provozu zmíněna jako druh účelové komunikace. ČSN 73 6109 ji definuje jako účelovou komunikací, která slouží zejména zemědělské dopravě a může plnit i jinou dopravní funkci, jako cyklistická stezka nebo stezka pro pěší, a charakterizuje ji jako směrově nerozdělenou komunikaci. Nazývají se tak nejen cesty mezi poli, ale i jinde ve volné krajině (nejde-li o lesní cestu)
Lesní cesty jakožto účelové komunikace obecně spadají do práva bezplatného obecného užívání obvyklým způsobem a k obvyklým účelům podle § 19 odst. 1 Zákona č. 13/1997 Sb, pokud zákon nestanoví pro speciální případ jinak. Na návrh vlastníka a k ochraně jeho oprávněných zájmů může silniční správní úřad veřejný přístup upravit nebo omezit. Právo vstupu do lesa je zaručeno i § 19 lesního zákona a § 63 zákona o ochraně přírody a krajiny (institut veřejné přístupnosti krajiny), přičemž tyto zákony vymezují možnosti omezení tohoto práva (např. vojenské lesy, chráněná území, školky, obory, bažantnice nebo dočasný zákaz vstupu do lesa vyhlášený obcí s rozšířenou působností).
Pokud jsou lesní cesty chápány jako součást lesa, vztahuje se ně obecný zákaz vjíždět do lesa motorovými vozidly podle lesního zákona. Tento zákaz se nevztahuje na vlastníka a nájemce lesa a vlastník lesa je oprávněn ze zákazu udělovat výjimky
Některé cesty jsou zpevněny živičným, panelovým či dlážděným povrchem, někdy i v silniční kvalitě. Z technického hlediska mohou být některé takové cesty řazeny již mezi silniční komunikace, i když ze správního a provozního hlediska silnicemi nejsou. Celoročně udržovatelný povrch mají mít například lesní cesty I. třídy, mnohé z nich mají běžnou silniční šířku. Naproti tomu nová ČSN 73 6101 zavedla v roce 2004 pojem jednopruhových silnic. V České republice není zavedeno značení, které by umožňovalo silnice nižších kategorií od kvalitnějších cest na místě rozeznat: vyústění polní nebo lesní cesty na jinou pozemní komunikaci se však nepovažuje za křižovatku a platí na něm jiná úprava provozu než na vyústění silnice.
Pokud se jedná o křižovatku, na níž není přednost upravena značkou nebo dodatkovou tabulí, je křižovatka označená značkou, kterou přikládám v příloze. Pokud tam tato značka není, tak ji buď ukradli cikáni, nebo se jedná o VYÚSTĚNÍ ÚČELOVÝCH/ ÚČELOVÉ KOMUNIKACE NA VEŘEJNOU POZEMNÍ KOMUNIKACI.. A jsme zase na začátku... Víc se mi teď dohledávat nechce... Ale uznávám, že na polních cestách je to hodně sporné... Například pokud Fugín, který toto téma oživil, jel po cestě k řece a je vlastníkem platného povolení k lovu ryb a rybářského lístku, byl tam zcela oprávněně a v souladu se zákonem. Teda jestli jsem to slovíčkaření v zákoně správně pochopil...
http://www.vsechny-autoskoly.cz/dopravn ... rizovatka/" onclick="window.open(this.href);return false;
			
									
									¨
Polní cesta je v českých pravidlech silničního provozu zmíněna jako druh účelové komunikace. ČSN 73 6109 ji definuje jako účelovou komunikací, která slouží zejména zemědělské dopravě a může plnit i jinou dopravní funkci, jako cyklistická stezka nebo stezka pro pěší, a charakterizuje ji jako směrově nerozdělenou komunikaci. Nazývají se tak nejen cesty mezi poli, ale i jinde ve volné krajině (nejde-li o lesní cestu)
Lesní cesty jakožto účelové komunikace obecně spadají do práva bezplatného obecného užívání obvyklým způsobem a k obvyklým účelům podle § 19 odst. 1 Zákona č. 13/1997 Sb, pokud zákon nestanoví pro speciální případ jinak. Na návrh vlastníka a k ochraně jeho oprávněných zájmů může silniční správní úřad veřejný přístup upravit nebo omezit. Právo vstupu do lesa je zaručeno i § 19 lesního zákona a § 63 zákona o ochraně přírody a krajiny (institut veřejné přístupnosti krajiny), přičemž tyto zákony vymezují možnosti omezení tohoto práva (např. vojenské lesy, chráněná území, školky, obory, bažantnice nebo dočasný zákaz vstupu do lesa vyhlášený obcí s rozšířenou působností).
Pokud jsou lesní cesty chápány jako součást lesa, vztahuje se ně obecný zákaz vjíždět do lesa motorovými vozidly podle lesního zákona. Tento zákaz se nevztahuje na vlastníka a nájemce lesa a vlastník lesa je oprávněn ze zákazu udělovat výjimky
Některé cesty jsou zpevněny živičným, panelovým či dlážděným povrchem, někdy i v silniční kvalitě. Z technického hlediska mohou být některé takové cesty řazeny již mezi silniční komunikace, i když ze správního a provozního hlediska silnicemi nejsou. Celoročně udržovatelný povrch mají mít například lesní cesty I. třídy, mnohé z nich mají běžnou silniční šířku. Naproti tomu nová ČSN 73 6101 zavedla v roce 2004 pojem jednopruhových silnic. V České republice není zavedeno značení, které by umožňovalo silnice nižších kategorií od kvalitnějších cest na místě rozeznat: vyústění polní nebo lesní cesty na jinou pozemní komunikaci se však nepovažuje za křižovatku a platí na něm jiná úprava provozu než na vyústění silnice.
Pokud se jedná o křižovatku, na níž není přednost upravena značkou nebo dodatkovou tabulí, je křižovatka označená značkou, kterou přikládám v příloze. Pokud tam tato značka není, tak ji buď ukradli cikáni, nebo se jedná o VYÚSTĚNÍ ÚČELOVÝCH/ ÚČELOVÉ KOMUNIKACE NA VEŘEJNOU POZEMNÍ KOMUNIKACI.. A jsme zase na začátku... Víc se mi teď dohledávat nechce... Ale uznávám, že na polních cestách je to hodně sporné... Například pokud Fugín, který toto téma oživil, jel po cestě k řece a je vlastníkem platného povolení k lovu ryb a rybářského lístku, byl tam zcela oprávněně a v souladu se zákonem. Teda jestli jsem to slovíčkaření v zákoně správně pochopil...
http://www.vsechny-autoskoly.cz/dopravn ... rizovatka/" onclick="window.open(this.href);return false;
No, i'm not on fucking FACEBOOK!!!
Motivační motto pro dnešní den: Vykašli se na motivační motta. Nalej si dobrou whiskey a pust si pořádnej metal!!!
						Motivační motto pro dnešní den: Vykašli se na motivační motta. Nalej si dobrou whiskey a pust si pořádnej metal!!!
- Tim
 - Příspěvky: 1793
 - Registrován: 16 kvě 2010 14:01
 - tel.: 736287666
 - auto: Free, Civic, Outback
 - Bydliště: Marjánky
 
Re: Ježdění v přírodě
No vida. Ještě jsem se tak hezky trefil, že po rozkliknutí odkazu je tam mimo značku ještě reklama na Land Rover  
			
									
									No, i'm not on fucking FACEBOOK!!!
Motivační motto pro dnešní den: Vykašli se na motivační motta. Nalej si dobrou whiskey a pust si pořádnej metal!!!
						Motivační motto pro dnešní den: Vykašli se na motivační motta. Nalej si dobrou whiskey a pust si pořádnej metal!!!
Re: Ježdění v přírodě
Time, na polňačku( zpevněná či nezpevněná) fakt může každý vjet. Ona může být označená jako účelová, ale to tam pak musí být značka.
			
									
									DII 2,5TD5 "Aurora" r.v.2004  - Pevnostní nárazník, +2" podvozek 
exFreelander 2,0Di "Rover" r.v. 2000 - 42mm lift, kryt motoru
Freelander 2
						exFreelander 2,0Di "Rover" r.v. 2000 - 42mm lift, kryt motoru
Freelander 2
- Tim
 - Příspěvky: 1793
 - Registrován: 16 kvě 2010 14:01
 - tel.: 736287666
 - auto: Free, Civic, Outback
 - Bydliště: Marjánky
 
Re: Ježdění v přírodě
De facto ano, to uznávám. Napsal jsem to špatně, omlouvám seMylda píše:Time, na polňačku( zpevněná či nezpevněná) fakt může každý vjet. Ona může být označená jako účelová, ale to tam pak musí být značka.
No, i'm not on fucking FACEBOOK!!!
Motivační motto pro dnešní den: Vykašli se na motivační motta. Nalej si dobrou whiskey a pust si pořádnej metal!!!
						Motivační motto pro dnešní den: Vykašli se na motivační motta. Nalej si dobrou whiskey a pust si pořádnej metal!!!
Re: Ježdění v přírodě
Právě, že u těch polňaček a jejich soukromosti to tak neni, automaticky je vedena jako veřejná komunikace. Majitel může zažádat o to, aby byla vedena jako účelová, pak tam může dostat značku. Nemusí to být ani vedené jako cesta. Stačí, když jsou tam vyjeté koleje a jde to rozeznat v terénu, pořád bude veřejná(což neznamená, že nepatří soukromníkovi, firmě..) 
			
									
									DII 2,5TD5 "Aurora" r.v.2004  - Pevnostní nárazník, +2" podvozek 
exFreelander 2,0Di "Rover" r.v. 2000 - 42mm lift, kryt motoru
Freelander 2
						exFreelander 2,0Di "Rover" r.v. 2000 - 42mm lift, kryt motoru
Freelander 2
- Tim
 - Příspěvky: 1793
 - Registrován: 16 kvě 2010 14:01
 - tel.: 736287666
 - auto: Free, Civic, Outback
 - Bydliště: Marjánky
 
Re: Ježdění v přírodě
Ty koleje právě že nestačí  
 
Za účelovou komunikaci ji lze považovat až tehdy, pokud vznikla dlouhodobým užíváním. Pokud jsou tam vyjeté koleje v trávě od zemědělce, není to účelová komunikace a tudíž je jízda po ní v rozporu se zákonem. Na druhou stranu je asi těžké určit, co už je dlouhodobé užívání a co ne
  A proto je lepší jezdit jen po asfaltkách mezi poli, protože přímo středem pole ta cesta nemůže být dlouhodobě využívána, že?... Pokud kolem nich není ovšem alej, protože v takovém případě mohou být tyto části pozemků vedené jako pozemky lesní/plnící fce. lesa a jste zase v průseru. Nedá se to takto všeobecně napsat, je to jinak pro každou konkrétní situaci.
			
									
									Za účelovou komunikaci ji lze považovat až tehdy, pokud vznikla dlouhodobým užíváním. Pokud jsou tam vyjeté koleje v trávě od zemědělce, není to účelová komunikace a tudíž je jízda po ní v rozporu se zákonem. Na druhou stranu je asi těžké určit, co už je dlouhodobé užívání a co ne
No, i'm not on fucking FACEBOOK!!!
Motivační motto pro dnešní den: Vykašli se na motivační motta. Nalej si dobrou whiskey a pust si pořádnej metal!!!
						Motivační motto pro dnešní den: Vykašli se na motivační motta. Nalej si dobrou whiskey a pust si pořádnej metal!!!
- Acon
 - Příspěvky: 4972
 - Registrován: 07 úno 2009 20:29
 - tel.: 00421910600711
 - auto: DII TD5 1999
 - Bydliště: Nitra SK
 
Re: Ježdění v přírodě
A prečo je neúnosné, že tam príde tatko s deťúrencami, nech sa vybehajú na zdravom vzduchu, ale je únosné, že sa tam ideš vyvetrať napr. Ty? Toto ma serie, že istá skupina ľudí si nárokuje na výhradné právo užívania prírody. Predsa každý z nás chce do toho lesa ísť a že sú lesy v okolí miest frekventovanejšie je úplne logické. Ľudia jednoducho chcú ísť relaxovať do lesa. Či už na huby, alebo jednoducho na prechádzku. A ako tu bolo povedané. V UK a mnohých iných krajinách offroaďáci bežne jazdia krajinou a nie je s tým žiadny problém. Len u nás je okolo toko kopec zbytočných rečí.Tim píše:... ale když už si člověk najde trochu toho času a do toho lesa jde, a na první špricli od žebříku sedí houbař a čistí hříbky, za zády má zaparkovanou Oktávku a před sebou dvě řvoucí děti, to je fakt na mašli... Já chápu, že skoro každý si chce v přírodě vyčistit hlavu (i já), ale poslední dobou je to neúnosný.... ...
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.
						- Tim
 - Příspěvky: 1793
 - Registrován: 16 kvě 2010 14:01
 - tel.: 736287666
 - auto: Free, Civic, Outback
 - Bydliště: Marjánky
 
Re: Ježdění v přírodě
Neúnosné to je pro mne z pohledu myslivce... Já samozřejmě chápu, že se chce v lese odreagovat, o to nic. No ale štve mne to množství lidí. Nepatřím mezi tu sortu lidí, co si můžou dovolit dát 60tis. ročně za svůj koníček, bohužel. Musí se mi aspoň část peněz vrátit, buďto prodejem střelené zvěřiny a nebo tím, že si střelí host. Ale pokud zvěř nemá dostatek klidu, odchází a nebo vytahuje pozdě za tmy. To je mi pak prd platnéAcon píše:A prečo je neúnosné, že tam príde tatko s deťúrencami, nech sa vybehajú na zdravom vzduchu, ale je únosné, že sa tam ideš vyvetrať napr. Ty? Toto ma serie, že istá skupina ľudí si nárokuje na výhradné právo užívania prírody. Predsa každý z nás chce do toho lesa ísť a že sú lesy v okolí miest frekventovanejšie je úplne logické. Ľudia jednoducho chcú ísť relaxovať do lesa. Či už na huby, alebo jednoducho na prechádzku. A ako tu bolo povedané. V UK a mnohých iných krajinách offroaďáci bežne jazdia krajinou a nie je s tým žiadny problém. Len u nás je okolo toko kopec zbytočných rečí.Tim píše:... ale když už si člověk najde trochu toho času a do toho lesa jde, a na první špricli od žebříku sedí houbař a čistí hříbky, za zády má zaparkovanou Oktávku a před sebou dvě řvoucí děti, to je fakt na mašli... Já chápu, že skoro každý si chce v přírodě vyčistit hlavu (i já), ale poslední dobou je to neúnosný.... ...
A teď ještě veřejná omluva. S tím vjezdem na polní cesty jste měli pravdu. Já totiž vycházel z toho, že žiji v CHKO, tady je to pak trochu jinak
Takže ano, na polní cesty, které se dají považovat za účelové komunikace (tzn. dlouhodobě používané, nikoli např. středem strniště), není omezen vjezd, pokud není udělena výjimka ze závažných důvodů.
No, i'm not on fucking FACEBOOK!!!
Motivační motto pro dnešní den: Vykašli se na motivační motta. Nalej si dobrou whiskey a pust si pořádnej metal!!!
						Motivační motto pro dnešní den: Vykašli se na motivační motta. Nalej si dobrou whiskey a pust si pořádnej metal!!!
Re: Ježdění v přírodě
Taky myslivci. Škoda, že ten fotograf u sebe neměl bouchačku a neustřelil tomu trotlovi palici hned co na začal tahat kulovnici. Byl by v plném právu.
http://usti.idnes.cz/pozval-si-domu-ciz ... zpravy_alh
			
									
									http://usti.idnes.cz/pozval-si-domu-ciz ... zpravy_alh
To, že jsi paranoidní, ještě neznamená, že Tě nesledují.
						- Tim
 - Příspěvky: 1793
 - Registrován: 16 kvě 2010 14:01
 - tel.: 736287666
 - auto: Free, Civic, Outback
 - Bydliště: Marjánky
 
Re: Ježdění v přírodě
Tak to museli bejt řádní pitomci. No a nejhorší je, že to zase platí celoplošně. Myslivec=debil.
			
									
									No, i'm not on fucking FACEBOOK!!!
Motivační motto pro dnešní den: Vykašli se na motivační motta. Nalej si dobrou whiskey a pust si pořádnej metal!!!
						Motivační motto pro dnešní den: Vykašli se na motivační motta. Nalej si dobrou whiskey a pust si pořádnej metal!!!
- Acon
 - Příspěvky: 4972
 - Registrován: 07 úno 2009 20:29
 - tel.: 00421910600711
 - auto: DII TD5 1999
 - Bydliště: Nitra SK
 
Re: Ježdění v přírodě
bolo by blbé, keby sa tu debata zvrhla na niečo ako je na off-fóre "myslivce má každý rád". 
Ja som si tento víkend zajazdil pekne a legálne. Na svojom
 Toto je síce pracovná fotka, no nemal ma kto cvaknúť pri relax-jazde
							
			
									
									Ja som si tento víkend zajazdil pekne a legálne. Na svojom
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.
						Re: Ježdění v přírodě
Aha, takže lidi do lesa nemůžou aby měla zvěř klid a aby se v tom klidu mohla úplně klidně nechat zastřelit, aby mohl být myslivec klidný, že se mu zaplatí jeho krvavý koníček? To je strašidelná logika... šílený... a o to šílenější pokud to je státní les.
Jinak pro info - do lesa autem nejezdím, chodím tam pěšky nebo na koni, se psy, na vodítku... a s legálně drženou krátkou zbraní, abych se mohl bránit kdybych potkal myslivce se zbytnělým egem a s kulovnicí "zatraceně nízko u pasu..."
			
									
									Jinak pro info - do lesa autem nejezdím, chodím tam pěšky nebo na koni, se psy, na vodítku... a s legálně drženou krátkou zbraní, abych se mohl bránit kdybych potkal myslivce se zbytnělým egem a s kulovnicí "zatraceně nízko u pasu..."
Country boy...
						- Tim
 - Příspěvky: 1793
 - Registrován: 16 kvě 2010 14:01
 - tel.: 736287666
 - auto: Free, Civic, Outback
 - Bydliště: Marjánky
 
Re: Ježdění v přírodě
Vidíš to moc jednoduše Rovere. O důležitosti myslivosti v dnešní době doufám nepochybuješ?! No pokud ano, měl by jsi se v tom lese více a lépe koukat kolem sebe. Bez urážky. Většina lidí totiž ví o myslivcích jen to, že střílí zvěř a jsou špatní. Víc vlastně ani vědět nechtějí...
			
									
									No, i'm not on fucking FACEBOOK!!!
Motivační motto pro dnešní den: Vykašli se na motivační motta. Nalej si dobrou whiskey a pust si pořádnej metal!!!
						Motivační motto pro dnešní den: Vykašli se na motivační motta. Nalej si dobrou whiskey a pust si pořádnej metal!!!
Re: Ježdění v přírodě
Takovej je život Time, ber to jak to je.Tim píše:Tak to museli bejt řádní pitomci. No a nejhorší je, že to zase platí celoplošně. Myslivec=debil.
Pokud vy myslivci budete mít (veřejně prezentovat) podobné názory:
nemůžete se divit že vás lidi budou házet taky do jednoho pytle.Tim píše:Tady je ale problém asi ten, že většina lidí, co jede do lesa teréním vozem tam jede buď krást dřevo a nebo večer pytlačit, nesmíte se divit, že to prostě lesákům/myslivcům vadí...
To, že jsi paranoidní, ještě neznamená, že Tě nesledují.