utržený tlumič na viskozní spojce
Moderátor: Safraporte
utržený tlumič na viskozní spojce
Tak lidičky je utržený,ale pozor dá se jezdit bez něj normálně mi ho vyhodili v servisu na kardany a říkají že tam není potřeba dělají to takhle 5 krát do měsíce u terenáku jinak když tam zůstane vadný tak se časem uvolni na tolik že spadne a na kardanu všechno namotá tak je fuč a je klid co na to odborníci na LR?
- eliott
- Příspěvky: 11533
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
No dovoluji si podotknout, že čím novější auto, tím více zbytečných dílů, které jsou na autě jen proto, že nějaký člen konstrukčního týmu přesvědčil nadřízené, že jeho řešení zlepší kultivovanost jízdy o 1%. Tedy, pokud to nic nedělá, jezdil bych bez toho. Přesně takové závaží (tlumič) se začalo od roku 1988 používat na kardanu u vozů BMW, do té doby se nepoužívaly (podotýkám že u vozů se stejnou převodovkou a pohonem) a auta jezdily úplně stejně. To je jak s EGR ventilem 

- Admin
- Admin fóra
- Příspěvky: 1216
- Registrován: 10 čer 2006 16:13
- tel.: +420 777 883 488
- Bydliště: Vrchlabí
- Kontaktovat uživatele:
funkci ti měli vysvětlit v ML Tunningu když jsou taký znalci že to vyhazujou z každýho auťáku.
Když je to tlumič, tak tlumí rázy na kardanu a stím spojemé opotřebení dílů. Rozdíl s a bez tlumiče pro tebe není znát, ale v určitých situacích to může vést k většímu opotřebení dílů které pocítíš v budoucnu.
Určitě se rozkmitá lehčí kus, než 3kg závaží
Když je to tlumič, tak tlumí rázy na kardanu a stím spojemé opotřebení dílů. Rozdíl s a bez tlumiče pro tebe není znát, ale v určitých situacích to může vést k většímu opotřebení dílů které pocítíš v budoucnu.
Určitě se rozkmitá lehčí kus, než 3kg závaží
- eliott
- Příspěvky: 11533
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
No myslím, že můj vztak k inovacím jako zde diskutovaný tlumič, je na zdejším fóru dostatečně znám. Čím jsou auta složitější, tím více jsou porouchaná, takže v tom nic pozitivního nevidím. Jsem skalní příznivec jednoduchosti, běžně jezdím se Serií III a tam nemám žádné tlumiče, ventily, řídící jednotky, čidla a podobný pí.... Chápu že to není pro všechny, stejně tak chápu že díly se prodávat musí, osobně mne to taky živí, ale když mám říct pravdu, tak ji řeknu 
