už 5 měsíců řeším neustále dokola jeden problém. naprosto nepravidelně, ale vždy při jízdě do kopce a bez varování (škubání,snížení výkonu atd.) se v rozmezí otáček 1800 - 2500 auto dostane do nouzovýho režimu. Ve 3 případech z 5 se po cca 5-10km opět dostane samo do normálního režimu. Jinak lze odblokovat jenom na diagnostice. Diagnostika hlásí špatný turbo. Dal jsem tam nový turbo a ujel jsem s ním celkem 2000km a od začátku to dělalo úplně stejně jako před výměnou ale čím dál tím častěji. Turbo jsem reklamoval a údajně na něm byla vyzkratovaná elektrika. Koupil jsem teda nový turbo ale dělá to pořád dokola. A diagnostika pořád hlásí špatný turbo a teď k tomu přidala i RGV ventil.
Nemáte někdo prosím zkušenosti s tímto problémem???
Moc děkuju, už to začíná být nejdražší auto mýho života

Petr