jáAllik píše:jasny, dalsi pan na holeni


Moderátor: Rover
jáAllik píše:jasny, dalsi pan na holeni
Půjde nandat,nic tam nevadí,naopak je tam po šestiválci víc místa.Fréma pasuje,nemusí se měnit.Baterka vepředu bude vadit,i držák baterky na šasí bude vadit naftovému čerpadlu,které má 2.5D jinak.Ideálně přesunout baterku pod sedačku.bugz píše:Prosím o radu/y.
Zakoupil jsem před rokem S3 109 LHD pickup roky odstavenou v kopřivách. Po přitažení domu jsem zjistil že do ní v CH někdo napáchal Indenora/Peugeota TD.
Následně jsem tady na foru za žabožroutskej motor sehnal náhradu v podobě 2,5 D z Defendera.
Mylně jsem byl přesvědčen že původně v autě byl čtyřválec 2,25 a výměna motoru následně proběhne snadněji, ovšem o víkendu jsem odhalil VIN a už mi bylo i jasnější proč bulkhead vypadá jinak než u čtyřválce. Původní zástavba byl 2,6 Petrol.
Půjde tam naftový motor nandat? Teda za podmínky že seženu frému na čtyřválec. Nebude zasahovat do bulkheadu?
Lze použít původní chladič z 2,6 benzína na 2,5 D? 2,6 petrol měli akumulátor pod sedačkou spolujezdce?
Co může znamenat poslední nula ve VIN – chassis significantly modified?
Díky za odpovědi.
Parádakryten píše:Válí![]()
k.
Děláme částečně nový rozvod, takže by mě tvoje stará spasila. Nic jiného nemám a an nevím, kde to objednat. V E-shopech nula...mikihran píše:Jedna stará,trochu zrezlá se mi válí doma,kdyby tě spasila dám ti ji,ale asi děláš celý nový rozvod.Spíš jako nouzovka OK