TD4 - žhaviče
Moderátor: Safraporte
TD4 - žhaviče
Chlapy kde najdu žhaviče na TD4-ce? A co všechno musím sundat, abych se k jejich výměně prokousal? Díky
Re: TD4 - žhaviče
No tak sem to dneska pokoumal rozebral a nic.... Předpokládám, že žhavící svíčka je součást toho vstřikovacího tělesa, jináč už nevim. Vyndal jsem to těleso, opatrně rošrouboval a když jsem viděl ten pajšl, tak jsem to radši zase zavřel a se spocenou prdelí to dal dohromady a doufal, že to bude ještě fungovat(naštěstí funguje). Prostě bych jen potřeboval vědět, jestli ta svíčka je opravdu v tom vstřiku a jestli, když se pustím do podrobnější rozborky toho vstřiku nehrozí nějaká zrada. Omlouvám se, že mám možná pro někoho stupidní dotaz, ale ještě jsem neměl tu čest, takhle kuchat naftový auto a nerad bych se dopustil nějakýho amatérismu...
- cesta
- Příspěvky: 546
- Registrován: 01 črc 2009 10:08
- auto: Freelander I TD4
- Bydliště: Koňakov-Český Těšín
Re: TD4 - žhaviče
a bude vypadat nějak takto ...
Freelander 2.0 DI · 20TN2 · 72 kW
Škoda Octavia 1.9TDI · AGR · 66 kW
Volvo C70 2.4T · B5244T · 142 kW
Škoda Octavia 1.9TDI · AGR · 66 kW
Volvo C70 2.4T · B5244T · 142 kW
Re: TD4 - žhaviče
cesta: díky, toto jsem potřeboval! Už to mám vyměněné, hned je to jiná práce, když člověk ví, kam má lézt...
Re: TD4 - žhaviče
Som tu nový, auto špatne štartuje pri -10 a viac /-20 už vôbec/, čo všetko je potrebné odmontovať aby sa človek dostal k žhavičom na TD4 r. 2001. V servise LR v Poľsku mi hovorili, že k jednému sa dostanem až po odmontovaní nejakej pumpy
. Cenu výmeny aj s materiálom udávali na 400 až 500 Zl. Trápiť sa sám alebo to nechať na nich?

Re: TD4 - žhaviče
Ale prd, je to hračka, sundáš kryt motoru, pak sundáš takovou dvojtrubku sání (odděláš hadice a drží to myslím na dvou šroubech), pak sundáš ty kolena sání (asi 12 šroubů, jeden konektor a odděláš přívod k egr ventilu) celý to sundáš a už vidíš žhaviče. Všechny šli vyndat bez problému. Pozor jen aby ti bordel nenapadal do sání. Celá akce mi zabrala necelou hodinku.
Re: TD4 - žhaviče
ĎakujemFojcek píše:Ale prd, je to hračka, sundáš kryt motoru, pak sundáš takovou dvojtrubku sání (odděláš hadice a drží to myslím na dvou šroubech), pak sundáš ty kolena sání (asi 12 šroubů, jeden konektor a odděláš přívod k egr ventilu) celý to sundáš a už vidíš žhaviče. Všechny šli vyndat bez problému. Pozor jen aby ti bordel nenapadal do sání. Celá akce mi zabrala necelou hodinku.
- Allan
- Příspěvky: 499
- Registrován: 23 dub 2009 21:40
- tel.: 731584386
- auto: Freelander 1
- Bydliště: Horní Moštěnice
- Kontaktovat uživatele:
Re: TD4 - žhaviče
Ahoj pořád jsem se chystal ,že nechám vyměním žhavičky na mým Freečku 2.0 DI a teď jsem v prdeli .Zrovna když ho nejvíc potřebuji tak nemohu nastartovat
Dokud neuhodily mrazy tak jsem startoval na poprvé a teď při těch mrazech nemám nárok. 


Re: TD4 - žhaviče
Taktez,ale predvcerejskem mi to nedalo(jelikoz starty horsi a horsi pritom zima vetsi a vetsi) tak sem zajel do dilny vymenil zhavice pricemz sem zjistil ze nezhavil uz ani jedenAllan píše:Ahoj pořád jsem se chystal ,že nechám vyměním žhavičky na mým Freečku 2.0 DI a teď jsem v prdeli .Zrovna když ho nejvíc potřebuji tak nemohu nastartovatDokud neuhodily mrazy tak jsem startoval na poprvé a teď při těch mrazech nemám nárok.

Re: TD4 - žhaviče
Prosím ešte o radu. Žhaviče meniť pri studenom alebo teplom motore? Počul som že pri výmene múže nastať obrovský problém - ulomenie žhaviča. Je to pravda?
- tagr
- Příspěvky: 2254
- Registrován: 18 lis 2009 06:49
- auto: Freelander 2004
- Bydliště: PRAHA
- Kontaktovat uživatele:
Re: TD4 - žhaviče
studeném
Učím se a snažím se dostat ,,DRÁČKA" dál tak FREE A VŠEM ostatním LAND ROVERŮM šťasné ježdění. 6x6 je sen ,ale i ty se někdy splní.
Re: TD4 - žhaviče
Tak som to nechal na servis /robota 30€/, zo starých nefachčil ani jeden, dnes ráno / skoro - 20/ 2x nažhavil, otočil kľúcom a v sekunde naštartované, Paráda 
