F2: ztráta výkonu
Moderátor: Safraporte
F2: ztráta výkonu
Ahoj,
mám problém s mým F2, 2.2 112KW DPF, rv.11/2007. Auto nechce jet, netáhne. Někdy po vypnutí motoru a znovu nastartování jede normálně a po chvíli zase přestane jet, jízda pak do kopce je hodně pomalá (cca 40kmh), po rovině se dá jet i rychleji, ale rozjezdy jsou strašné. Na palubce nic nesvítí a diagnostika taky nic.
Nesetkal se někdo s něčím podobným?
mám problém s mým F2, 2.2 112KW DPF, rv.11/2007. Auto nechce jet, netáhne. Někdy po vypnutí motoru a znovu nastartování jede normálně a po chvíli zase přestane jet, jízda pak do kopce je hodně pomalá (cca 40kmh), po rovině se dá jet i rychleji, ale rozjezdy jsou strašné. Na palubce nic nesvítí a diagnostika taky nic.
Nesetkal se někdo s něčím podobným?
- tagr
- Příspěvky: 2254
- Registrován: 18 lis 2009 06:49
- auto: Freelander 2004
- Bydliště: PRAHA
- Kontaktovat uživatele:
Re: F2: ztráta výkonu
ASI JEDINĚ DIAGNOSTIKA ,NIC JINÉHO CO BY NAPOVĚDĚLO NENAJDEŠ.
Učím se a snažím se dostat ,,DRÁČKA" dál tak FREE A VŠEM ostatním LAND ROVERŮM šťasné ježdění. 6x6 je sen ,ale i ty se někdy splní.
Re: F2: ztráta výkonu
Jak jsem psal diagnostika nic.
- tagr
- Příspěvky: 2254
- Registrován: 18 lis 2009 06:49
- auto: Freelander 2004
- Bydliště: PRAHA
- Kontaktovat uživatele:
Re: F2: ztráta výkonu
Myslel jsem diagnostiku při jízdě,aby se ta chyba či chyby projevily.
Učím se a snažím se dostat ,,DRÁČKA" dál tak FREE A VŠEM ostatním LAND ROVERŮM šťasné ježdění. 6x6 je sen ,ale i ty se někdy splní.
-
- Příspěvky: 102
- Registrován: 05 led 2011 16:05
- tel.: 777876995
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: F2: ztráta výkonu
Ahoj.
Jak je na tom Egr a DPFko?? A co palivový filtr?? Zkus to projít postupně od filtru po DPF. Může tam být jen vadná trubka k DPF a pak to blbne.
Tom
Jak je na tom Egr a DPFko?? A co palivový filtr?? Zkus to projít postupně od filtru po DPF. Může tam být jen vadná trubka k DPF a pak to blbne.
Tom
Hlavně že jsme všichni v pořádku.....
Re: F2: ztráta výkonu
Palivový filtr jsem vyměnil včera + zkusil jsem dotáhnout všechny spoje vzduchových hadic ... beze změny.TomBofB píše:Ahoj.
Jak je na tom Egr a DPFko?? A co palivový filtr?? Zkus to projít postupně od filtru po DPF. Může tam být jen vadná trubka k DPF a pak to blbne.
Tom
Udělalo mi to poprvé jak jsem se vrátil s BofB z diagnostiky (po ujetí cca 50km, tentýž den), ale stačilo znovu nastartovat a ok. Pak cca 3 týdny normální provoz až do středy, od kdy to jede asi v nouzáku.
Jak to je s váhou vzduchu, zkusil jsem druhou od bratra s Transita 2.2 (stejná) ale taky nic. Zajímavé je že na transitu odpojenou váhu hlásí diagnostika, na Freelanderu u mě nic. Vadný EGR má bratr na Transitu, hlásí to diagnostika a auto cuká.
- cesta
- Příspěvky: 546
- Registrován: 01 črc 2009 10:08
- auto: Freelander I TD4
- Bydliště: Koňakov-Český Těšín
Re: F2: ztráta výkonu
Zkontroluj si podtlakové hadičky jestli nejsou někde předřené, všechny!Až po ventil co reguluje lopatky v turbu. A taky hadice co jdou k(z) intercoleru atd.
Freelander TD4 2002+Discovery 2 TD5 2001
Re: F2: ztráta výkonu
Hadice k/z intercoouleru jsou ok. Turbo na FL2, si myslím, je ovládané elektronicky ne podtlakem.
- cesta
- Příspěvky: 546
- Registrován: 01 črc 2009 10:08
- auto: Freelander I TD4
- Bydliště: Koňakov-Český Těšín
Re: F2: ztráta výkonu
U nás(F1) je taky ovládané elektronicky (selenoid ventil) a ten ovládá ventil podtlaku, jsem si říkal že je to stejné když máš TD4. Ale samo nevím jak je to u F2.
Freelander TD4 2002+Discovery 2 TD5 2001
- tagr
- Příspěvky: 2254
- Registrován: 18 lis 2009 06:49
- auto: Freelander 2004
- Bydliště: PRAHA
- Kontaktovat uživatele:
Re: F2: ztráta výkonu
Tak se podívej jestli tam máš jen ,,krabišku bez ,,hříbku" pak je to elektronika čistá, nebo s ,,hříbkem" a pak je to podtlak. Případně zjisti typ turba a poradí v turboservisu.
Učím se a snažím se dostat ,,DRÁČKA" dál tak FREE A VŠEM ostatním LAND ROVERŮM šťasné ježdění. 6x6 je sen ,ale i ty se někdy splní.
Re: F2: ztráta výkonu
Vypadá to na vadné vstřikovače ...
Re: F2: ztráta výkonu
Vstřikovače byly 2 KO, nyní nové všechny 4. Auto pořád nejelo, zjistilo se že předchozí majitel vybouchal DPF a z jednotky byla odstraněna komplet diagnostika, prostě auto nic nehlásilo. Nyní je přehraná jednotka, nakódované nové vstřiky a auto už jede a hlavně je schopné diagnostiky. Sem tam se objeví "REDUCED ENGINE PERFORMANCE". Diagnostika hlásí P244A - Diesel Particulate Filter Differential Pressure Too Low.
Řešil někdo odstranění DPF včetně SW? Nebo že by jen špatný senzor?
PS: Zajímalo by mě kdo auto servisoval, chtěl jsem si vyměnit olej a ztroskotal na zalepeném šroubu vany se strhlým závitem. Vana dolů, odvrtat a udělat nový větší závit. Foto vany po opravě
Řešil někdo odstranění DPF včetně SW? Nebo že by jen špatný senzor?
PS: Zajímalo by mě kdo auto servisoval, chtěl jsem si vyměnit olej a ztroskotal na zalepeném šroubu vany se strhlým závitem. Vana dolů, odvrtat a udělat nový větší závit. Foto vany po opravě
- Přílohy
-
- 2011-12-22 14.10.06.jpg
- (131.81 KiB) Staženo 84 x