DI brzdy nebrzdi
Moderátor: Miky_CZ
-
- Příspěvky: 32
- Registrován: 11 srp 2010 20:46
- tel.: 775217477
- auto: discovery 1
- Bydliště: Břežany II
DI brzdy nebrzdi
Ahoj, mám problém s brzdami, vyměnil jsem destičky, i brzdový válečky. Odvzdušnil a pořád auto nebrzdí. Ještě když brzdu sešlápnu vícekrát za sebou, pedál stuhne. Když na pedálu stojim tak se mi vrací zptáky proti noze???? Neporádí někdo???
Re: DI brzdy nebrzdi
To me dela na volnobeh taky a myslim ze je to normalni, vyveva nestiha a to mam uplne novou. Zbytek ti bohuzel neporadim, mne po odvzdusneni auto brzdilo.kono píše:Ještě když brzdu sešlápnu vícekrát za sebou, pedál stuhne.
Nežli čekat na šediny, lepší je dělat kraviny
-
- Příspěvky: 32
- Registrován: 11 srp 2010 20:46
- tel.: 775217477
- auto: discovery 1
- Bydliště: Břežany II
Re: DI brzdy nebrzdi
No zkusim to ještě jednou udělat, protože jsem vypustil všechnu kapalinu třeba to neni ono??? Ale vydává mi to ještě takovej cvrlikavej zvuk,když stojim na brzdě? Posilovač brzd?
- libovka
- Příspěvky: 1993
- Registrován: 14 lis 2009 19:21
- tel.: Jabko
- auto: RR L322
- Bydliště: praha-západ
Re: DI brzdy nebrzdi
Máš ABS? Pokud ano měl bys odvzdušnovat se zapnutým zapalováním.
-
- Příspěvky: 32
- Registrován: 11 srp 2010 20:46
- tel.: 775217477
- auto: discovery 1
- Bydliště: Břežany II
Re: DI brzdy nebrzdi
Mám, ale odpojený. To cvrkání pod kapotou při sešláplý brzdě nikomu nic neřiká???
- Land Jirka
- Příspěvky: 3474
- Registrován: 29 lis 2006 18:40
- tel.: +420731913431
- auto: Land Rover
- Bydliště: Boskovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: DI brzdy nebrzdi
chyba bude v kostce abs
Land Rover 4x4 SERVIS, PRODEJ DÍLŮ LAND ROVER, DIAGNOSTIKA, OPRAVY A ÚPRAVY LAND ROVER, RENOVACE VETERÁNŮ
Tel: 731913431
Tel: 731913431
-
- Příspěvky: 15007
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: DI brzdy nebrzdi
To že je ABS odpojené neznamená, že tam není "kostka" ve které jsou ventily a pomocná pumpa. Elektricky odpojené znamená, že není aktivní, ale stejně je potřeba vnitřek odvzdušnit. Pšerně tak se mi to chovalo na Disco2, pomohlo až opakované (dle návodu) odvzdušnění přes diagnostiku.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
-
- Příspěvky: 32
- Registrován: 11 srp 2010 20:46
- tel.: 775217477
- auto: discovery 1
- Bydliště: Břežany II
Re: DI brzdy nebrzdi
Tak jsem tu opět, a chci poděkovat za radu. S tim ABS to pomohlo. A auto brzdí jak by mělo
Re: DI brzdy nebrzdi
Nechcem zakladať novú tému, hádam mi poradíte.
Menil som brzdové hadice (komplet 5 ks. ). Odvzdušnené, na prvé zošliapnutie pedála to zabrzdí, keď šliapnem na pedál druhý krát je to horšie a tretí krát už nezabrzdí skoro vôbec. Našlapaním to len zhorším, to nepomáha. Mohol odísť hlavný brzd. valec?
Poraďte prosím!!!
Ďakujem.
Menil som brzdové hadice (komplet 5 ks. ). Odvzdušnené, na prvé zošliapnutie pedála to zabrzdí, keď šliapnem na pedál druhý krát je to horšie a tretí krát už nezabrzdí skoro vôbec. Našlapaním to len zhorším, to nepomáha. Mohol odísť hlavný brzd. valec?
Poraďte prosím!!!
Ďakujem.
Re: DI brzdy nebrzdi
Tak čo chlapi , nikoho nič nenapadá. čo sa mohlo stať?
Re: DI brzdy nebrzdi
Tak vidím , že mi nikto neporadil.
Tak som kúpil nový hlavný brzd. válec. Zbytočne, problém sa neodstránil (ďakujem).
Auto na prvé zošliapnutie ako tak zabrzdí, no ak povolím brzdu a zošliapnem ju znovu pedál stvrdne a brzdy nebrzdia , no brzdia, brzdí to tak ako bi ste išli na zhasnutý motor. Podtlaková pumpa podtlak robí. Keď som odpojil hadicu z posilovača podtlak v hadici je. Neviem síce aký ma biť veľký no prst mi to pricucne dosť.
A ešte ma napadol simptom, kaď zľahka brzdím, pedál mi cuká do nohy (ako keby bol krivý kotúč) a keď stúpim na brzdu a tlačím na ňu pedál mi asi po 7s klesne na podlahu.
Vymenil som len hadice (staré za pancierky) a potom odvzdušnil - nebrzdilo.
Vymenil zbytočne ten hlavný brzd. valec a stále to nefunguje.
PROSÍM PORAĎTE
šišobmw.
Tak som kúpil nový hlavný brzd. válec. Zbytočne, problém sa neodstránil (ďakujem).
Auto na prvé zošliapnutie ako tak zabrzdí, no ak povolím brzdu a zošliapnem ju znovu pedál stvrdne a brzdy nebrzdia , no brzdia, brzdí to tak ako bi ste išli na zhasnutý motor. Podtlaková pumpa podtlak robí. Keď som odpojil hadicu z posilovača podtlak v hadici je. Neviem síce aký ma biť veľký no prst mi to pricucne dosť.
A ešte ma napadol simptom, kaď zľahka brzdím, pedál mi cuká do nohy (ako keby bol krivý kotúč) a keď stúpim na brzdu a tlačím na ňu pedál mi asi po 7s klesne na podlahu.
Vymenil som len hadice (staré za pancierky) a potom odvzdušnil - nebrzdilo.
Vymenil zbytočne ten hlavný brzd. valec a stále to nefunguje.
PROSÍM PORAĎTE
šišobmw.
- marek sk,lm
- Příspěvky: 178
- Registrován: 18 črc 2009 09:07
- tel.: +421908162506
- auto: discovery 1 300tdi
- Bydliště: lipt.mikulas
Re: DI brzdy nebrzdi
Nic ma nenapada. Nemoze to byt podtlakovou membranou na hlavnom valci? Kedze ti klesne pedal, tak (netrati sa kvapalina?) to niekde bud vyteka alebo preteka do nejakeho priestoru (aku mas staru podtlakovu pumpu?)vseobecne podlakova pumpa na D1 nestiha.ked brzdim na volnobehu, je to drina - zo zaradenou rychlostov na vyzsich otackach o poznanie lepsie ( pumpu mam novu - na tvojom mieste by som ju preventivne vymenil)
Skus brzdit (radsej za stoja) lavou nohov - pedal pojde dole a pridaj - ak sa klesanie pedala zrychli bude to pumpa - nie?
pocitaj este tu. http://landroverforum.klape.cz/forum/vi ... =6&t=11053" onclick="window.open(this.href);return false;
Skus brzdit (radsej za stoja) lavou nohov - pedal pojde dole a pridaj - ak sa klesanie pedala zrychli bude to pumpa - nie?
pocitaj este tu. http://landroverforum.klape.cz/forum/vi ... =6&t=11053" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.drevotuning.sk,www.retrowood.sk
D1 300tdi , HONDA CIVIC 1,6i aerodeck ,"hnisan"almera 1,8i , ford tranzit 2,5 hladky
D1 300tdi , HONDA CIVIC 1,6i aerodeck ,"hnisan"almera 1,8i , ford tranzit 2,5 hladky
Re: DI brzdy nebrzdi
Na niečo som dnes predsa len prišiel, nieje to opravené ale som už asi blízko. Vymenil som z iného auta posilovač brzd, nepomohlo to (bolo to ešte horšie), ale je dosť možné že nebol funkčný (majiteľ sa nevedel zaň zaručiť).
No vďaka tomu že som sa v tom vrtal a skúšal to, brzdy začali brzdiť.
Na prvé zošliapnutie pedálu to zabrzdí na 99%, no keď povolím pedál a opätovne ho zošliapnem pedál stvrdne a brzdí to akoby som mal zhasnutý motor. Zistil som (nie som si istý, či to bolo aj ráno, pred tými šachmi s posilovačmi ), pod volantom mi niečo syčí, úplne nepatrne, je to počuť len keď mám otvorené dvere a skloním sa. Mám dojem, že je v pr..li posilovač brzd, niekade okolo hriadele ktorá je pripojená k brzd. pedálu si nasáva. To je to syčanie. Keď pedál stlačím a povolím ho, posilovač si odfúkne a vtedy sa na chvíľu syčanie stratí (asi na 1 sek.), pravde podobne pri odfúknutí v posilovači odíde podtlak a preto nepočujem syčanie. Keď ho pumpa znovu vytvorí (1 sek.), znova posilovač začne fučať (ja viem on nefučí, nasáva).
Je moja diagnóza správna, alebo je to len výplod mojej zúfalej fantázie.
Prosím poraďte.
No vďaka tomu že som sa v tom vrtal a skúšal to, brzdy začali brzdiť.
Na prvé zošliapnutie pedálu to zabrzdí na 99%, no keď povolím pedál a opätovne ho zošliapnem pedál stvrdne a brzdí to akoby som mal zhasnutý motor. Zistil som (nie som si istý, či to bolo aj ráno, pred tými šachmi s posilovačmi ), pod volantom mi niečo syčí, úplne nepatrne, je to počuť len keď mám otvorené dvere a skloním sa. Mám dojem, že je v pr..li posilovač brzd, niekade okolo hriadele ktorá je pripojená k brzd. pedálu si nasáva. To je to syčanie. Keď pedál stlačím a povolím ho, posilovač si odfúkne a vtedy sa na chvíľu syčanie stratí (asi na 1 sek.), pravde podobne pri odfúknutí v posilovači odíde podtlak a preto nepočujem syčanie. Keď ho pumpa znovu vytvorí (1 sek.), znova posilovač začne fučať (ja viem on nefučí, nasáva).
Je moja diagnóza správna, alebo je to len výplod mojej zúfalej fantázie.
Prosím poraďte.
- Hubert
- Příspěvky: 2472
- Registrován: 28 čer 2009 19:13
- tel.: 724878985
- auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
- Bydliště: Kousek do Třebíče
- Kontaktovat uživatele:
Re: DI brzdy nebrzdi
Nevím jak je to přesně u DI ale všeobecně je buben posilovače na obou stanáckm membrány pod podtlakem. A při sešlápnutí pedálu si to právě nasaje atmosférický tlak a tím pádem to vlastně brzdí. Při šlápnutí jenom krátce sykne a pokud špalpeš dál tak zase trošku přisává.
Pokud tedy syčí stále tak jsou vněm vadná ventily.
Pokud syčí tak jak popisuji je špatná vakuová pumpa.
Co se toho týče že zešlápneš až na podlahu tak to nebude normální mě jde pedál zhruba tak do 2/3 max 3/4 chodu pedálu.
Pokud tedy syčí stále tak jsou vněm vadná ventily.
Pokud syčí tak jak popisuji je špatná vakuová pumpa.
Co se toho týče že zešlápneš až na podlahu tak to nebude normální mě jde pedál zhruba tak do 2/3 max 3/4 chodu pedálu.
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB,
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Re: DI brzdy nebrzdi
Pedál pri prvom zošliapnutí sa už chová normálne, auto brzdí dobre. Pri uvoľnení pedála a opätovnom zošliapnutí, pedál stvrdne a začne to brzdiť ak obi bol zhasnutý motor.
Dostal som ešte jednu radu od známeho,
v posilovači na tej tyčke z vnútra je štelovacia skrutka, vraj ju treba nastaviť na konkrétny brzd.valec. Je to pravda?
Dostal som ešte jednu radu od známeho,
v posilovači na tej tyčke z vnútra je štelovacia skrutka, vraj ju treba nastaviť na konkrétny brzd.valec. Je to pravda?
- Hubert
- Příspěvky: 2472
- Registrován: 28 čer 2009 19:13
- tel.: 724878985
- auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
- Bydliště: Kousek do Třebíče
- Kontaktovat uživatele:
Re: DI brzdy nebrzdi
Je to pravda. Taky se musí nastavit mezi pedálem a posilovačem. Musí tam bejt trošku vůle. Tak do 1mm.
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB,
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
- forester
- Příspěvky: 623
- Registrován: 17 črc 2011 22:49
- tel.: +421 905 979 273
- auto: DI300Tdi ARO 240
- Bydliště: Martin
Re: DI brzdy nebrzdi
Skús to takto:nechaj bežať chvíľu motor,zahas a po 10 sekundách šľapni na brzdu.Ak je posiľovač v poriadku tak prvé šľapnutie pôjde citeľne ľahšie ako druhé a tretie bude úplne na tvrdo.Ak je posľovač v hajzli tak už prvé šľapnutie bude tvrdé.Inak môj odhad je na 90perc.slabá vákumpumpa,alebo špatná hadica medzi pumpou a posiľovačom.
PS:my na ARE jazdíme bežne len na ručnej a TU SME!
PS:my na ARE jazdíme bežne len na ručnej a TU SME!
V jednoduchosti je krása.
Re: DI brzdy nebrzdi
Ďakujem za odpovede.
No dnes som prišiel na iné, ten sykot nakoniec vychádza odinakiaľ.Do kabíny vedie tenká podtlaková hadička pod volant niekde pod budíky (neviem načo tam je) dostal som sa tam vytiahol ju a skrátil, syčí to ďalej. Syčí to v tom mechanizme do ktorého tá hadička vchádza. Načo to tam prosím vás je? To bi bola prvá otázka a tá druhá, ako má vákuová pumpa fungovať? Mám podtlakové budíky, tak som jeden upravil. Odpojil som tú tenkú hadičku čo smeruje do kabíny a napojil miesto nej manometer(tak som aj zistil, že nefučí posilovač, pretože keď bol napojený budík sykot prestal). Pumpa dá max. podtlaku -0,85baru. Do -0,50baru vylezie rýchlo, no potom do max. jej to trvá asi tak 15 - 20sek. Keď zošliapnem pedál je tlak -0,80baru, keď pedál pustím odfúkne si a podtlak padne na -0,50baru, v tom momente keď stlačím opäť pedál ešte to zabrzdí no keď ho povolím tlak už padne na -0,30baru a to už posilovač nefunguje a nebrzdí. Takže to bude asi tá výveva čo? Dá sa opraviť alebo kde ju zohnať? Ja mám Disco1 200tdi.
Vopred ďakujem šišobmw.
No dnes som prišiel na iné, ten sykot nakoniec vychádza odinakiaľ.Do kabíny vedie tenká podtlaková hadička pod volant niekde pod budíky (neviem načo tam je) dostal som sa tam vytiahol ju a skrátil, syčí to ďalej. Syčí to v tom mechanizme do ktorého tá hadička vchádza. Načo to tam prosím vás je? To bi bola prvá otázka a tá druhá, ako má vákuová pumpa fungovať? Mám podtlakové budíky, tak som jeden upravil. Odpojil som tú tenkú hadičku čo smeruje do kabíny a napojil miesto nej manometer(tak som aj zistil, že nefučí posilovač, pretože keď bol napojený budík sykot prestal). Pumpa dá max. podtlaku -0,85baru. Do -0,50baru vylezie rýchlo, no potom do max. jej to trvá asi tak 15 - 20sek. Keď zošliapnem pedál je tlak -0,80baru, keď pedál pustím odfúkne si a podtlak padne na -0,50baru, v tom momente keď stlačím opäť pedál ešte to zabrzdí no keď ho povolím tlak už padne na -0,30baru a to už posilovač nefunguje a nebrzdí. Takže to bude asi tá výveva čo? Dá sa opraviť alebo kde ju zohnať? Ja mám Disco1 200tdi.
Vopred ďakujem šišobmw.
- Tomy H.
- Příspěvky: 473
- Registrován: 29 čer 2010 10:07
- tel.: +421904496524
- auto: Discovery 2 Td5
- Bydliště: Ivanka pri Dunaji, SVK
- Kontaktovat uživatele:
Re: DI brzdy nebrzdi
Ako zistim, ci mam v aute ABS ? Ak tam aj je, urcite nieje zapojene...MadTom píše:To že je ABS odpojené neznamená, že tam není "kostka" ve které jsou ventily a pomocná pumpa. Elektricky odpojené znamená, že není aktivní, ale stejně je potřeba vnitřek odvzdušnit. Pšerně tak se mi to chovalo na Disco2, pomohlo až opakované (dle návodu) odvzdušnění přes diagnostiku.
Tomy
Discovery 2 Td5 2002
Discovery 2 Td5 2002
- Sláma Karel
- Příspěvky: 7832
- Registrován: 21 črc 2007 00:04
- tel.: +420608333403
- auto: to se mi sem nevejde
- Bydliště: Mníšek Pod Brdy
Re: DI brzdy nebrzdi
No pokud máš 200tdi tak ABS nemáš. K
POUŽITÉ NÁHRADNÍ DÍLY NA VŠECHNY LAND ROVERY --- tel 608333403 --- email rangerover@volny.cz --- http://www.lrslama.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
28 let praxe
28 let praxe