Range Rover 100x jinak

Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Benjamin
Příspěvky: 3528
Registrován: 08 lis 2010 11:31
auto: F150+bouda Gladiator
Bydliště:

Re: Range Rover 100x jinak

#321 Příspěvek od Benjamin » 13 čer 2011 01:38

Když je to léto teda..
Přílohy
range.jpg
range.jpg (56.97 KiB) Zobrazeno 5851 x
UK:LR4 SDV6 HSE/Jaguar XK8 4.0/Rover 75 2.0 CDT Tourer/Triumph Spitfire 1500/LR DII Td5 Medvědi/LR Free 2.0 D/Jaguar XJ12 Sovereign. NonUK: Ford F-150 obytná nástavba Gladiator XL
www.nomadbear.cz

Uživatelský avatar
Acon
Příspěvky: 4972
Registrován: 07 úno 2009 20:29
tel.: 00421910600711
auto: DII TD5 1999
Bydliště: Nitra SK

Re: Range Rover 100x jinak

#322 Příspěvek od Acon » 13 čer 2011 07:28

krestak píše:Na pohled fešák :D ale jinak nefunkční :chuckle
Tak ja sa tomu teda nerozumiem, ale v čom je nefunkčný? Ak rátam s tým, že výfuk prejde upgrade pri prvom nacúvaní do svahu a tá zadná "cúvačka" pod nárazníkom podobne. Je vyčačkaný, ale inak mi príde ako bežný RCC ktorý prešiel upgradeom ako to robí X bežných ČS offroaďákov.
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.

Uživatelský avatar
Mirko
Příspěvky: 2876
Registrován: 18 lis 2008 08:35
auto: RRC´s
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Range Rover 100x jinak

#323 Příspěvek od Mirko » 13 čer 2011 08:11

Acone, moc tomu taky nerozumím, ale z fotky snad poznám, že to má menší zdvih než moje sériovka. Dyť to nemá ani vyřízlé zadní dveře, takže pokud není na měchách a v nejnižší poloze, tak mu ty kola při prvním hrbu vyrvou zadní dveře, anebo to má takový zdvih, že bych se s tím bál najet na chodník před cukrárnou. :mrk

Uživatelský avatar
Acon
Příspěvky: 4972
Registrován: 07 úno 2009 20:29
tel.: 00421910600711
auto: DII TD5 1999
Bydliště: Nitra SK

Re: Range Rover 100x jinak

#324 Příspěvek od Acon » 13 čer 2011 09:01

ale vzadu sa to predsa rieši vyššími dorazmi keď si nechce rezať do dverí. Predok vyrezaný myslím má. Podstatné je, aby to pri krížení išlo dolu a to je vecou dostatočne dlhej pružiny. Ale stále trvám na to, že sa tomu zasa až tak nerozumiem a preto som moje auto nechal na skúsenejších.
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2669
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

Re: Range Rover 100x jinak

#325 Příspěvek od teslo » 13 čer 2011 14:17

Acon píše:ale vzadu sa to predsa rieši vyššími dorazmi keď si nechce rezať do dverí. Predok vyrezaný myslím má. Podstatné je, aby to pri krížení išlo dolu a to je vecou dostatočne dlhej pružiny. Ale stále trvám na to, že sa tomu zasa až tak nerozumiem a preto som moje auto nechal na skúsenejších.
Pointa je, ze ked predlzis doraz a tym padom zmensis chod pruzenia smerom dohora bude sa Ti stavat, ze to pri prepruzeni (aj mala neroznost na ceste - kanal, retarder a pod.) bude stale na tie dorazy narazat a to su riadne supy. V jeho pripade je ten chod velmi limitovany. Je ale moznost, ze tam ma nejake super tvrde pruziny a tlmice a tym padom je to OK. Ale musi to byt brutalny kostitras.
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

Uživatelský avatar
krestak
Příspěvky: 1080
Registrován: 24 lis 2008 21:39
Bydliště: Býkev

Re: Range Rover 100x jinak

#326 Příspěvek od krestak » 13 čer 2011 19:31

teslo píše:
Acon píše:ale vzadu sa to predsa rieši vyššími dorazmi keď si nechce rezať do dverí. Predok vyrezaný myslím má. Podstatné je, aby to pri krížení išlo dolu a to je vecou dostatočne dlhej pružiny. Ale stále trvám na to, že sa tomu zasa až tak nerozumiem a preto som moje auto nechal na skúsenejších.
Pointa je, ze ked predlzis doraz a tym padom zmensis chod pruzenia smerom dohora bude sa Ti stavat, ze to pri prepruzeni (aj mala neroznost na ceste - kanal, retarder a pod.) bude stale na tie dorazy narazat a to su riadne supy. V jeho pripade je ten chod velmi limitovany. Je ale moznost, ze tam ma nejake super tvrde pruziny a tlmice a tym padom je to OK. Ale musi to byt brutalny kostitras.
No Teslo ti to vysvětlil dřív než já :lol: jinak-vůbec mu to nebude křížit :chuckle
101FC GS
S II 109
110 HAE
tel. 721763960

Uživatelský avatar
Filip
Příspěvky: 506
Registrován: 22 čer 2010 17:22
tel.: 0948004300
auto: Discopríbeh 300Tdi
Bydliště: Senica
Kontaktovat uživatele:

Re: Range Rover 100x jinak

#327 Příspěvek od Filip » 13 čer 2011 19:59

krestak píše: jinak-vůbec mu to nebude křížit :chuckle
Mozno maju lepsie cesty a nepotrebuju na asfaltke moc krizit
Discopríbeh 300TDi, 2" lift, T3

Uživatelský avatar
merlin
Příspěvky: 862
Registrován: 02 led 2009 00:16
tel.: 602620817
auto: RRC 2door, RR 4,4
Bydliště: Horní Staré Buky

Re: Range Rover 100x jinak

#328 Příspěvek od merlin » 13 čer 2011 22:18

pánové, vaše obdivuhodné teorie určitě vycházejí ze znalosti vzduchového pérování u RRS obdobně jako u D3 a D4.
RRC 2 door, RR L322 4.4 V8 JAG
Tailored & powered by Merlin

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5770
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: Range Rover 100x jinak

#329 Příspěvek od Miky_CZ » 13 čer 2011 22:24

merlin píše:pánové, vaše obdivuhodné teorie určitě vycházejí ze znalosti vzduchového pérování u RRS obdobně jako u D3 a D4.
ale tady je celou dobu rec o P38 z predchozi strany, i kdyz i tam je mozne ale spis nepravdepodobne ze by mela vzduchove perovani
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
merlin
Příspěvky: 862
Registrován: 02 led 2009 00:16
tel.: 602620817
auto: RRC 2door, RR 4,4
Bydliště: Horní Staré Buky

Re: Range Rover 100x jinak

#330 Příspěvek od merlin » 13 čer 2011 22:34

sorry za plevelení odborné debaty majitelů P38
RRC 2 door, RR L322 4.4 V8 JAG
Tailored & powered by Merlin

Uživatelský avatar
Benjamin
Příspěvky: 3528
Registrován: 08 lis 2010 11:31
auto: F150+bouda Gladiator
Bydliště:

Re: Range Rover 100x jinak

#331 Příspěvek od Benjamin » 13 čer 2011 22:38

Miky_CZ píše:
merlin píše:pánové, vaše obdivuhodné teorie určitě vycházejí ze znalosti vzduchového pérování u RRS obdobně jako u D3 a D4.
ale tady je celou dobu rec o P38 z predchozi strany, i kdyz i tam je mozne ale spis nepravdepodobne ze by mela vzduchove perovani
Sakra a já myslel, že je to celé o tom černém classicovi z předchozí strany, nebo vidím špatně Miky...to není P38, ale classic ne? :mrk
UK:LR4 SDV6 HSE/Jaguar XK8 4.0/Rover 75 2.0 CDT Tourer/Triumph Spitfire 1500/LR DII Td5 Medvědi/LR Free 2.0 D/Jaguar XJ12 Sovereign. NonUK: Ford F-150 obytná nástavba Gladiator XL
www.nomadbear.cz

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2669
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

Re: Range Rover 100x jinak

#332 Příspěvek od teslo » 14 čer 2011 09:33

Benjamin píše: Sakra a já myslel, že je to celé o tom černém classicovi z předchozí strany, nebo vidím špatně Miky...to není P38, ale classic ne? :mrk
Neviem ako ostatni, ale ja som reagoval na toho Classica s krasnym ciernym lakom a neskutocnym mnozstvom nalepiek...
Inak pekny kus
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5770
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: Range Rover 100x jinak

#333 Příspěvek od Miky_CZ » 14 čer 2011 11:03

no to bylo pro divaky aby to bylo kompletni, to vis kdyz se vratis z hospody to uz se ti aji ty auta pletou:-D
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
krestak
Příspěvky: 1080
Registrován: 24 lis 2008 21:39
Bydliště: Býkev

Re: Range Rover 100x jinak

#334 Příspěvek od krestak » 14 čer 2011 22:01

merlin píše:pánové, vaše obdivuhodné teorie určitě vycházejí ze znalosti vzduchového pérování u RRS obdobně jako u D3 a D4.
:shock: ten černej RRC nemán vzduchové pérování :ty jeden...:
101FC GS
S II 109
110 HAE
tel. 721763960

Uživatelský avatar
krestak
Příspěvky: 1080
Registrován: 24 lis 2008 21:39
Bydliště: Býkev

Re: Range Rover 100x jinak

#335 Příspěvek od krestak » 22 čer 2011 21:33

Teslo že ses nepochlubil :D :ty jeden...: :shock:
http://youtu.be/xF04n6-8wmo" onclick="window.open(this.href);return false;
101FC GS
S II 109
110 HAE
tel. 721763960

Uživatelský avatar
Acon
Příspěvky: 4972
Registrován: 07 úno 2009 20:29
tel.: 00421910600711
auto: DII TD5 1999
Bydliště: Nitra SK

Re: Range Rover 100x jinak

#336 Příspěvek od Acon » 22 čer 2011 21:54

krestak píše:Teslo že ses nepochlubil :D :ty jeden...: :shock:
http://youtu.be/xF04n6-8wmo" onclick="window.open(this.href);return false;
niekto tu niečo zaspal :wink:
http://landroverforum.klape.cz/forum/vi ... no#p183466" onclick="window.open(this.href);return false;
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.

Uživatelský avatar
Filip
Příspěvky: 506
Registrován: 22 čer 2010 17:22
tel.: 0948004300
auto: Discopríbeh 300Tdi
Bydliště: Senica
Kontaktovat uživatele:

Re: Range Rover 100x jinak

#337 Příspěvek od Filip » 25 čer 2011 16:29

New Carmageddon is coming
Přílohy
New_Carmageddon_is_coming.jpg
New_Carmageddon_is_coming.jpg (73.44 KiB) Zobrazeno 5416 x
Discopríbeh 300TDi, 2" lift, T3

Uživatelský avatar
pina007
Příspěvky: 261
Registrován: 09 úno 2011 13:40
auto: range rover p38

Re: Range Rover 100x jinak

#338 Příspěvek od pina007 » 25 čer 2011 21:12

trosku maso

Uživatelský avatar
Filip
Příspěvky: 506
Registrován: 22 čer 2010 17:22
tel.: 0948004300
auto: Discopríbeh 300Tdi
Bydliště: Senica
Kontaktovat uživatele:

Re: Range Rover 100x jinak

#339 Příspěvek od Filip » 25 čer 2011 22:33

a este jedna
Přílohy
Gameover.jpg
Gameover.jpg (53.92 KiB) Zobrazeno 5375 x
Discopríbeh 300TDi, 2" lift, T3

Uživatelský avatar
Mirko
Příspěvky: 2876
Registrován: 18 lis 2008 08:35
auto: RRC´s
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Range Rover 100x jinak

#340 Příspěvek od Mirko » 26 čer 2011 15:47

Tahle přestavba P38-ky je zatím nejpovedenější co jsem viděl:
http://cgi.ebay.co.uk/1996-LAND-ROVER-R ... 500wt_1413" onclick="window.open(this.href);return false;

Odpovědět