Defender-kmitání volantu
- PavelU
- Příspěvky: 5182
- Registrován: 01 úno 2009 17:54
- tel.: +420 603716996
- auto: Land Rover
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Defender-kmitání volantu
A před tím zhozením podložek mu to nekmitalo...
Zkuste Jirko jezdit chvilku bez těch podložek, jestli to nepomůže tak bych možná měl tip...
Zkuste Jirko jezdit chvilku bez těch podložek, jestli to nepomůže tak bych možná měl tip...
LAND ROVER náhradní díly, doplňky a offroad příslušenství. Distributor dílů ALLMAKES, TERRAFIRMA, BRITPART, BEARMACH, ALLISPORT
Kontakt: E-SHOP http://www.litep4x4.cz ** E-MAIL info@litep4x4.cz ** MOBIL (+420) 603716996 ** FACEBOOK - facebook.com/litep4x4
Kontakt: E-SHOP http://www.litep4x4.cz ** E-MAIL info@litep4x4.cz ** MOBIL (+420) 603716996 ** FACEBOOK - facebook.com/litep4x4
- Land Jirka
- Příspěvky: 3474
- Registrován: 29 lis 2006 18:40
- tel.: +420731913431
- auto: Land Rover
- Bydliště: Boskovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Defender-kmitání volantu
Kmitalo, ale nebylo to skoro znatelné
Jakej tip Pavle?
Jakej tip Pavle?
Land Rover 4x4 SERVIS, PRODEJ DÍLŮ LAND ROVER, DIAGNOSTIKA, OPRAVY A ÚPRAVY LAND ROVER, RENOVACE VETERÁNŮ
Tel: 731913431
Tel: 731913431
- erik
- Příspěvky: 2871
- Registrován: 16 říj 2006 19:00
- tel.: +421905448329
- auto: D90 td5,/D2-3/D4,D5
- Bydliště: skalica
- Kontaktovat uživatele:
Re: Defender-kmitání volantu
ano. Nasi Defici nosi podzimni modu... kmitani koles. I muj je takovy rozechvely- hlavne v prave zatacce a pak musim pribrzdit anebo pridat. pak to zmizi.
Ted jsem prejizdel s podhustenyma gumama po silnici a kmitani bylo znatelne duraznejsi....
Ted jsem prejizdel s podhustenyma gumama po silnici a kmitani bylo znatelne duraznejsi....
Defender 90 Td5 171k Old Man Emu,Warn 8274, M 6000 ,ARB nárazník, Safari Snorkel,2xWebasto,Garmin nuvi 660, CB.MATADOR WISENTTA M/T 235/85 R 16 MP-75., Roll cage,retezy PEWAG,2xARB uzaverky,
Discovery 3 ,bez skrabancu
Discovery 3 ,bez skrabancu
- MOPADŽI
- Příspěvky: 4295
- Registrován: 08 zář 2007 22:35
- auto: Def,Def a Def+Disco
- Bydliště: Orlickoústecko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Defender-kmitání volantu
Jak napsal Jirka: po všech těch peripetiích, to přestalo třepat...
Po montáži poloos atd. to je to tam kde na začátku, tzn. že někdy je to tak usilovné, že se auto nedá udržet skoro na silnici. Takže jedem od prvopočátku
A jak napsal Karel, kolama to není
Po montáži poloos atd. to je to tam kde na začátku, tzn. že někdy je to tak usilovné, že se auto nedá udržet skoro na silnici. Takže jedem od prvopočátku
A jak napsal Karel, kolama to není
Čas a Land Rover, nezastavíš... www.mopadzi4x4.eu
- Honza S.
- Příspěvky: 23
- Registrován: 28 kvě 2009 09:23
- tel.: 731295410
- auto: 300TDi
- Bydliště: Mladá Boleslav
Re: Defender-kmitání volantu
Tak já mám po problému - vyměnil jsem pneu i disky (nové BFG 235/85/16) a vše v pohodě. Doufám, že nebudu muset v dohledné době nic na podvozku měnit, protože Defender je koukám na toto téma velmi citlivý....
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5718
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: Defender-kmitání volantu
tak mam taky problem, sice na DI ale to je stejne, vibruje mi to do volantu mezi 70-80km/h, je jedno jestli mam zarazeno nebo ne, pri zrychlovani a zpomalovani se to neprojevuje tolik
kdyz jedu doprava vibrace ustanou, kdyz doleva zvetsi se
tudiz odhaduji neco na pravem kole, kola na tom jsou uz treti, za posledni dva mesice,
cepy na spojovacce nove, lozisko nema vuli, uz mi dochazi napady
kdyz jedu doprava vibrace ustanou, kdyz doleva zvetsi se
tudiz odhaduji neco na pravem kole, kola na tom jsou uz treti, za posledni dva mesice,
cepy na spojovacce nove, lozisko nema vuli, uz mi dochazi napady
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
- Johny R
- Příspěvky: 1138
- Registrován: 20 říj 2010 20:41
- tel.: 730622097
- auto: Defík 90 300Tdi
- Bydliště: Ostrava
Re: Defender-kmitání volantu
Nechci kybicovat , ale ještě tu nikdo nepsal o tzv. prasklém kordu pneumatiky. To jsou ta výztužná kovová vlákna v gumě. Když kord praskne šíří se jako trhlina a postupně se trhají vlákna dál a pneu je oslabená. Když pak jedeš autem, tak do určité rychlosti se nic neděje, ale pak odstředivé síly udělají své, pneu se v rychlosti deformuje (vyboulí) a začne kolotoč. A podvozek může být úplně bez chyby. A na vyvažovačce se nic nepozná, protože ta nedosahuje takových otáček. A je to celkem běžná věc i na gumách "břichoplazů" (tedy starých nebo protektorech), natož když OFFroadíte po šutrech a dáváte gumám do těla. S novou gumou pak problém zmizí. Ciao!
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5718
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: Defender-kmitání volantu
to ale neni zrovna muj problem na aute jsou uz treti gumy a druhe disky a problem porad stejny
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
- Johny R
- Příspěvky: 1138
- Registrován: 20 říj 2010 20:41
- tel.: 730622097
- auto: Defík 90 300Tdi
- Bydliště: Ostrava
Re: Defender-kmitání volantu
Já jsem to téma četl celé, tak jsem to psal obecně pro všechny, páč z některých popisů mi to vyloženě sedělo. Jinak kdyby vaše "Ostravská klika" někam vyrazila, dali by jste vědět? Třeba SZ. Bydlím kousek od Vřesinské strže. Tak bych se strašně rád podíval na vaše LR!
Re: Defender-kmitání volantu
Čep na řídící tyči? Mně se jeho výměnou auto hodně uklidnilo.Miky_CZ píše:cepy na spojovacce nove
Land Rover Defender 110 TD5
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5718
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: Defender-kmitání volantu
jsou tam dva, no tak zkusim vymenit jeste je ale spis to tipuju neco na tom kole kdyz doleva to nedela a dneska jeste jeden poznatek, kdyz poradne chytnu volant tak vetsinou to udrzim tak ze to nevibrujeKen píše:Čep na řídící tyči? Mně se jeho výměnou auto hodně uklidnilo.Miky_CZ píše:cepy na spojovacce nove
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
- erik
- Příspěvky: 2871
- Registrován: 16 říj 2006 19:00
- tel.: +421905448329
- auto: D90 td5,/D2-3/D4,D5
- Bydliště: skalica
- Kontaktovat uživatele:
Re: Defender-kmitání volantu
jen at to nekdo konecne uz vyresi, bo ja to mam furt... nastesti jezdim 80-90 jen do servisu
Defender 90 Td5 171k Old Man Emu,Warn 8274, M 6000 ,ARB nárazník, Safari Snorkel,2xWebasto,Garmin nuvi 660, CB.MATADOR WISENTTA M/T 235/85 R 16 MP-75., Roll cage,retezy PEWAG,2xARB uzaverky,
Discovery 3 ,bez skrabancu
Discovery 3 ,bez skrabancu
- Jenda
- Příspěvky: 3573
- Registrován: 22 lis 2007 21:58
- tel.: 775 391 907
- auto: 110
- Bydliště: Praha-Smetanova lhota
Re: Defender-kmitání volantu
Je to kombinace nastradanych vuli na vsech cepech rizeni v kombinaci s vetsim rozmerem pneu.
Dokud si na 100% nebudete jisty ze jste vule vyresili,nema smysl hledat jinde.
Takze kontrola,cepu,geometrie(na tu nezapominat) a v nekterych pripadech i rozsir.podlozek,poskozenych rafku a pneu.
Viz co napsal kolega.To ze guma vypada na oko v pohode,neznamena ze je
Dost pneu servisu ani ty nase velky kola neumi vyvazit,tam bych taky videl slabe misto.
H.
Dokud si na 100% nebudete jisty ze jste vule vyresili,nema smysl hledat jinde.
Takze kontrola,cepu,geometrie(na tu nezapominat) a v nekterych pripadech i rozsir.podlozek,poskozenych rafku a pneu.
Viz co napsal kolega.To ze guma vypada na oko v pohode,neznamena ze je
Dost pneu servisu ani ty nase velky kola neumi vyvazit,tam bych taky videl slabe misto.
H.
It´s not broken, it´s british !
http://www.christophermccandless.info
http://www.christophermccandless.info
- BigBang
- Příspěvky: 177
- Registrován: 16 úno 2011 12:03
- auto: 2x břichoplaz
- Bydliště: Duchcov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Defender-kmitání volantu
a nedělá vám to tohle??? jen mě tak napadlo, protože stejnej problém řešili jeepáci....
http://www.youtube.com/watch?v=8EuQ6f8rgT4" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=8EuQ6f8rgT4" onclick="window.open(this.href);return false;
- Luboš M.
- Příspěvky: 3301
- Registrován: 09 úno 2007 17:16
- tel.: 608 969 607
- auto: Defender 110
- Kontaktovat uživatele:
Re: Defender-kmitání volantu
Tak tohle je masakr ...myslím že až takhle to nikomu nehází. Ještě mi napadlo co přidělat ma podvozek kameru a natočit co se dole děje. Točíte stejně každou hovadinu tak proč né čepy a nebo kardanyBigBang píše:a nedělá vám to tohle??? jen mě tak napadlo, protože stejnej problém řešili jeepáci....
http://www.youtube.com/watch?v=8EuQ6f8rgT4" onclick="window.open(this.href);return false;
http://WWW.I-DEFENDER.CZ" onclick="window.open(this.href);return false; vlastní výroba a prodej doplňků na offroady Tel: 608-96 96 07
Miluji život, protože mi dal Land Rover. Miluji Land Rover, protože je to můj život.
Miluji život, protože mi dal Land Rover. Miluji Land Rover, protože je to můj život.
Re: Defender-kmitání volantu
Ke kmitání volantu kolem 65 km/h: Po výměně tlumiče řízení, nové páky řízení ( musela se rozbruskou rozříznout aby se stáhla z hřídele skříně řízení...) a dotažení ložisek předních kol je to O.K. NEKMITÁ!
Už jen to chce nasypat vyvažovací prášek do pneu, neboť nyní při rychlosti kolem 90km/h je na volantu znát mírné chvění, které přičítám tomu, že normální vyvažovačka velké a široké pneu neumí vyvážit na 100%.
Už jen to chce nasypat vyvažovací prášek do pneu, neboť nyní při rychlosti kolem 90km/h je na volantu znát mírné chvění, které přičítám tomu, že normální vyvažovačka velké a široké pneu neumí vyvážit na 100%.
Re: Defender-kmitání volantu
mě stačila jednoduchá věc... jeden člověk ať drobet točí volantem doleva doprava a druhej se kouká zespoda, s tím že stačí dát přes čep ruku a když je v něm vůle, tak je to do dlaně cítit jak to v něm cvaká.. mně se třeba na defovi jednou za čas povolí tyč řízení a pak má vůli na šroubu... to ke kmitání volantu stačí... pak samozřejmě zkontrolovat vůle ložisek na kole, čepy a jejich ložiska na koulích...
Def 110 ???, RR 3,6 TDV8, EX D2 TD5, EX Def 90 300TDi, EX Disco 300TDi
https://nove.landroverforum.cz/forum/vi ... hp?t=29054
https://nove.landroverforum.cz/forum/vi ... hp?t=29054
- alux
- Příspěvky: 169
- Registrován: 28 úno 2010 07:03
- tel.: 0904911119
- auto: Defender, Disco III
- Kontaktovat uživatele:
Re: Defender-kmitání volantu
Ja som mal ten isty problem na plosine, pri najazde na malu nerovnost auto sa cele rozkmitalo, po vymene panhardky za pevnejsiu bolo po probleme...
Defender 130 - hydraulicka plošina, Discovery III, Defender 130 - Zebra
http://www.alux.sk" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.alux.sk" onclick="window.open(this.href);return false;
- komin
- Příspěvky: 939
- Registrován: 31 kvě 2010 14:45
- tel.: 0904543118
- auto: LR Defender 110 Td5
- Bydliště: Košice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Defender-kmitání volantu
Mne to to tiez kmitalo tak vymenili capy riadenia a trozku to pomohlo ale az jak vymenili prevodku riadenia tak to prestalo uplne.
LR DEFENDER 110 SW
Re: Defender-kmitání volantu
Mně kmitání volantu u Defa 110 taky trochu trápí, nemůžu najít logiku věci, někdy to dělá, někdy to nedělá, když to dělá nejvíc to dělá v 80km v mírné pravé zatáčce, náprava je dělaná (koule, ložiska), kuláky, tlumič řízení..., kola vyvážené na nulu... U Defa 90 se to ani nehne ale u stodesítky pořád něco...
Ještě přemýšlím zajet na vyvážení kol přímo na autě (na ose), kdysi mně to hodně pomohlo u starého VW Brouk, kde byly podložky a elektrony, na vyvažovačce se to vyvážilo, ale na autě to potom házelo... tenkrát to ale vyvážili přímo na autě a úplně to zmizelo... Kontakt je:
http://elicar.cz/vyvazovani-kol-na-ose/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ještě přemýšlím zajet na vyvážení kol přímo na autě (na ose), kdysi mně to hodně pomohlo u starého VW Brouk, kde byly podložky a elektrony, na vyvažovačce se to vyvážilo, ale na autě to potom házelo... tenkrát to ale vyvážili přímo na autě a úplně to zmizelo... Kontakt je:
http://elicar.cz/vyvazovani-kol-na-ose/" onclick="window.open(this.href);return false;
Country boy...