http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... abNumber=1" onclick="window.open(this.href);return false;
RRC 5.7
Moderátor: stan
RRC 5.7
Kdyby někdo chtěl fakt silný RRC. Tady je jeden 5.7 RHD z NL
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... abNumber=1" onclick="window.open(this.href);return false;
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... abNumber=1" onclick="window.open(this.href);return false;
„Kdokoliv obeznámený s předmětem uzná, že je to jasné selhání.“
-
alap
- Příspěvky: 569
- Registrován: 05 úno 2008 21:49
- auto: RRC LSEi
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: RRC 5.7
Už jsem na něj taky narazil. Ale těch 241Kw musí být hrozné pokušení.
ex. Range Rover Classic 4,2 LSE 93 LPG
ex. RR P38 4,0 A SE LPG
ex. RR P38 4,0 A SE LPG
- Mišák
- Příspěvky: 156
- Registrován: 28 pro 2009 10:04
- tel.: 777234710
- auto: Classic LSEi, Mini
- Bydliště: Praha
Re: RRC 5.7
To je nádhera. Už jsem jednoho viděl v De a než jsem se rozhoupal byl v čudu. Byl dokonce i LHD. Mít prachy v kupě jsem na cestě. Musí to být bomba.
To je kompresor, nebo V8 Big Block z Vete. Nevíte
To je kompresor, nebo V8 Big Block z Vete. Nevíte
Re: RRC 5.7
Nejsem velký znalec amerik,ale ten motor z korvetty 5,7 je atmosferický a oficiálně se o něm mluvilo jako o smoll block
,big blok začínal někde kolem 6,3 l tuším jinak tech ůdaje si z hlavy nepamatuji ale jedná se o typ Z4 bruto 420 hp neto cirka 380 dle příslušencí.klima ,altík výfuky a ostatní blbosti co žerou výkon.SWED
- Mišák
- Příspěvky: 156
- Registrován: 28 pro 2009 10:04
- tel.: 777234710
- auto: Classic LSEi, Mini
- Bydliště: Praha
Re: RRC 5.7
Já jsem právě slyšel dvě verze a to: 1. že se vrtal klasický blok (nevím kam, když 4,6 je max) a přidával kompresor a 2. verze že se tam pral motor z Vete. taky se v nich moc neorientuji, ale vím že tomu nadávají ... Block.
Hrozně se mi to líbí.
MKI
Hrozně se mi to líbí.
MKI
- Mirko
- Příspěvky: 2885
- Registrován: 18 lis 2008 08:35
- auto: RRC´s
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: RRC 5.7
Overfinch dával do Range americké GM motory 5,7 small-block -i do P38. Úpravu Rover V8 (asi mini-block dle US-měřítek) pomoci kompresoru dělal např. Lichfield. Hranice Rover V8 je momentálně u 5,2 litru (větší zdvih a vrtání 96 mm místo 94 u 4,6)
Mirko
Mirko