*** Pojezdeni, pokecani - jen tak - Stredni cechy,Praha ***

Moderátor: Miky_CZ

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
ssang
Příspěvky: 921
Registrován: 06 zář 2009 00:42
tel.: 733149044
auto: jen vzpomínky na LR
Bydliště: nad Prahou i v Praze

Re: *** Pojezdeni, pokecani - jen tak - Stredni cechy,Praha

#1101 Příspěvek od ssang » 10 bře 2011 22:47

LucaBrasi píše: Berete někdo nějakou ženskou ? :D
To je narážka na to, že jsem jí sebou posledně vzal já? Ale ona byla ráda a říkala mi " Táto to je dost, že jsi nás zas jednou vyvez". Jinak ty špekáčky jsou fakt dost dobrý náhradní řešení :skleb .
Skutečně známou osobností se stáváme, když Word přestane naše příjmení podtrhávat červeně.
http://www.remax-czech.cz/reality/re-ma ... av-bursik/" onclick="window.open(this.href);return false;

Bebop
Příspěvky: 708
Registrován: 29 lis 2010 13:54
tel.: 737 400 234
Bydliště: Praha

Re: *** Pojezdeni, pokecani - jen tak - Stredni cechy,Praha

#1102 Příspěvek od Bebop » 10 bře 2011 23:03

Hoši nedalo mi to a hledal jsem po netu jak je to s tím ježděním po lese, respektive lesních cestách, jak jsem řešili v Bělé a toto je výsledek: kde není zákaz vjezdu nebo závora, můžete svobodně jet (po cestách samozřejmě -NE lesem mezi stromy) - i když Lesní zákon říká, že se v lese jezdit nesmí, díky rozhodnutí Nejvyššího soudu je jasné, že Silniční zákon je nadřazen Lesnímu zákonu a tudíž opravdu platí, že co není zakázáno, je povoleno..

Definice účelových komunikací

Co to vlastně je ona “účelová komunikace”? Definici podává zákon č. 13/1997 Sb., o pozemních komunikacích, ve znění pozdějších předpisů (dále jen “zákon”). Účelová komunikace je v prvé řadě jednou ze čtyř kategorií pozemních komunikací, které zákon v § 2 odst. 1 vymezuje (2). Pohledem právní teorie jde o svým způsobem zvláštní druh pozemní komunikace; jestliže u dálnic, silnic a místních komunikací není sporu o jejich veřejnoprávní povaze, soubor práv a povinností k účelové komunikaci se téměř cele vztahuje k soukromoprávní oblasti, což někdy může být svým způsobem komplikovaný stav činící v praxi větší či menší obtíže, neboť účelové komunikaci vzhledem k její soukromoprávní povaze zákon neposkytuje takovou právní ochranu, jakou mají ostatní kategorie pozemních komunikací (3). Zákon je k účelové komunikaci poměrně stručný, jak již bylo uvedeno, právní vztahy k ní jsou až na výjimky obecně upraveny právem soukromým (především občanským zákoníkem: institut vlastnictví, institut věci a dispozice s ní apod.). Záměrem zákonodárce bylo tuto oblast záměrně ponechat v soukromoprávní oblasti, neboť účelová komunikace není tzv. veřejným statkem (kde vlastník je veřejnoprávní korporací), soukromoprávní vztahy ke komunikaci jsou ovšem výrazně omezeny institutem veřejného užívání účelové komunikace a s tím spojený veřejný zájem na nezasahování či neomezování tohoto veřejného práva. Jedinou celistvější pasáž zákona věnující se právnímu statusu účelové komunikace lze nalézt v § 7, kde se mj. podává definice účelové komunikace. Ta se zdá být zřejmá a bezproblémová. Účelová komunikace je pozemní komunikace (4), která:

slouží ke spojení jednotlivých nemovitostí pro potřeby vlastníků těchto nemovitostí;

slouží ke spojení těchto nemovitostí (ad a) s ostatními pozemními komunikacemi;

slouží k obhospodařování zemědělských a lesních pozemků.

ad a) Typickým příkladem je polní cesta, vedoucí kupříkladu od areálu zemědělské farmy k poli, které patří farmě a jež zaměstnanci farmy obhospodařují. Zde účelová komunikace slouží vlastníku nemovitostí k jejich spojení (pole x areál farmy), což je přirozeně potřebou vlastníka. Pokud je takováto účelová komunikace veřejně přístupná, což bývá pravidlem, potom ji – možná paradoxně – může užívat kdokoli, byť účel komunikace je a priori pro potřeby vlastníka.

ad b) Námi uváděná zemědělská farma je napojena účelovou komunikací kupříkladu na místní komunikaci v obci. Aby bylo možno nemovitost užívat, je pochopitelně nutné (u staveb dokonce vždy), aby byly napojeny na ostatní pozemní komunikace. Zákon zde počítá s tím, že onou “spojkou” je účelová komunikace, toto však nemusí být pravidlem, v konkrétních případech se nemusí jednat o účelovou komunikaci, ale o sjezd (nájezd) z nemovitosti na pozemní komunikaci, který není účelovou komunikací (§ 10 odst. 1 zákona). Účelovou komunikací může být na ostatní pozemní komunikace napojena také kupříkladu čerpací stanice, výrobní areál, lom apod.

ad c) Dopravní cesta sloužící k obhospodařování zemědělských a lesních pozemků je dalším typickým druhem účelové komunikace. Vesměs půjde o polní a lesní cesty, které nemají charakter stavby, komunikace vznikly například vyježděním cesty na poli. I tyto účelové komunikace jsou veřejně přístupné, byť jejich funkcí je především možnost obhospodařovat zemědělské a lesní pozemky. Vlastníkem je majitel (majitelé) pole (lesa), v našich podmínkách jde téměř vždy o více vlastníků, dosti často jsou vlastníky i veřejné instituce (Pozemkový fond, Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových). V praxi občas bývá problém s právní kvalifikací lesních cest. Spor je o to, zda lesní cesty jsou či nejsou účelovými komunikacemi. Podle § 3 odst. 1 písm. b) zákona č. 289/1995 Sb., o lesích (lesní zákon), ve znění pozdějších předpisů, jsou totiž pozemky určenými k plnění funkcí lesa mimo jiné zpevněné lesní cesty. Neměly by tedy být považovány za účelové komunikace, čímž by se na ně mj. nevztahovalo obecné užívání účelových komunikací dle § 19 zákona, zastává názor část teoretiků. Tento názor ovšem odmítl Nejvyšší soud v rozsudku sp. zn. 33 Odo 449/2005 ze dne 22. února 2006. Soud v rozsudku judikuje, že zákon se podle předmětu úpravy, jak je vymezen v § 1, vztahuje na veškeré pozemní komunikace, které naplňují znaky uvedené v dalších ustanoveních zákona, a neobsahuje žádné ustanovení, které by z této úpravy některé komunikace vylučovalo. Lesní zákon pak vůbec neupravuje problematiku provozu na komunikacích, které se nacházejí na lesních pozemcích. Je tedy zřejmé, že oba tyto předpisy obstojí vedle sebe. To ostatně potvrzuje jak znění § 7 odst. 1 zákona o pozemních komunikacích, který výslovně řadí mezi účelové komunikace komunikaci sloužící k obhospodařování lesních pozemků, tak i znění § 3 odst. 1 písm. b) lesního zákona, podle něhož mohou být mezi pozemky určené k plnění funkcí lesa zařazeny i zpevněné lesní cesty. Pokud tedy zpevněná lesní cesta na pozemku určeném k plnění funkcí lesa vykazuje současně znaky účelové komunikace podle § 7 odst. 1 zákona, podléhá stejně jako ostatní účelové komunikace režimu tohoto zákona, včetně § 19 odst. 1 upravujícího tzv. obecné užívání pozemních komunikací, odůvodňuje Nejvyšší soud, proč lesní cesty považuje za účelové komunikace.

Obecně lze shrnout, že účelové komunikace jsou polní a lesní cesty, příjezdové komunikace k výrobním areálům, lomům, sportovištím, čerpacím stanicím, ale i například komunikace uvnitř výrobních areálů, lomů, tovární dvory, autobusová nádraží, komunikace ve vojenských újezdech apod. Účelová komunikace nemusí být zpevněná, nemusí jít ani o stavbu ve smyslu stavebního zákona (stavba realizovaná na základě určitého technologického postupu a povolená stavebním povolením či ohlášená stavebnímu úřadu). Na rozdíl od ostatních kategorií pozemních komunikacích se komunikace do účelových komunikací nezařazuje správním rozhodnutím silničního správního úřadu. Dokonce je i nerozhodné, jak je účelová komunikace, respektive pozemek, na němž se komunikace nachází, či pozemek, který je účelovou komunikací, evidován v katastru nemovitostí, zákon v tomto smyslu nestanoví jedinou podmínku. I kdyby předmětný pozemek nebyl druhově evidován jako ostatní plocha se způsobem využití ostatní komunikace (jak se pozemky - účelové a místní komunikace v katastru většinou evidují) a přesto komunikace bude splňovat znaky uvedené v zákoně, půjde vždy bez dalšího o účelovou komunikaci.

Veřejně přístupné a neveřejně přístupné účelové komunikace

Účelové komunikace jsou veřejně přístupné, vyjma případu uvedenému v § 7 odst. 2 zákona (účelové komunikace v uzavřených areálech) a vyjma případu, kdy příslušný silniční správní úřad na návrh vlastníka a po projednání s Policií České republiky upraví nebo omezí veřejný přístup na účelovou komunikaci. V případě, že jde o veřejně přístupnou účelovou komunikaci, nelze ji svévolně uzavřít či omezit veřejný přístup na ni, a to ani za situace, kdy toto činí vlastník komunikace v rámci realizace výkonu svých vlastnických práv. Vlastnické právo k veřejně přístupným účelovým komunikacím je omezeno veřejným právem komunikaci užívat v rámci institutu obecného užívání, které je upraveno v § 19 zákona. Upravit nebo omezit veřejný přístup na účelovou komunikaci je možno, jak bylo výše uvedeno, pouze po předchozím rozhodnutí příslušného silničního správního úřadu. Toto je stěžejní skutečnost a je zapotřebí vždy takto argumentovat, pokud dojde k svévolnému uzavření účelové komunikace jejím vlastníkem. Jakkoli může být komunikace ve vlastnictví určité fyzické či právnické osoby, dispozice s komunikací je omezena veřejnoprávní institutem obecného užívání, která má v daném případě přednost před soukromoprávní dispozicí s věcí (s účelovou komunikací).

Neveřejně přístupné účelové komunikace se nacházejí v uzavřeném prostoru či objektu (výrobní závod, lom, zemědělská farma, sportoviště apod.) a slouží k potřebě vlastníka prostoru či objektu. Tato osoba rozhoduje o rozsahu a způsobu veřejného přístupu na účelovou komunikaci (vlastník sportoviště např. rozhodne, že otevře vstupní bránu a umožní vjezd do areálu pouze osobním vozidlům, a to jen od pondělí do soboty, od 8 do 19 hodin). Uzavřenost areálu musí být zřejmá (např. oplocení, zeď), v opačném případě nelze o neveřejné účelové komunikaci v uzavřeném areálu uvažovat. V pochybnostech, zda se z hlediska pozemní komunikace jedná o uzavřený areál nebo objekt, rozhoduje příslušný silniční správní úřad. Toto rozhodování může přicházet do úvahy například za situace, kdy areál bude celý oplocen, ovšem vstupní brána bude trvale otevřená. Vždy půjde o poměrně složitou správní úvahu, zahrnující celou škálu rozhodných skutečností ve vztahu k charakteru areálu, účelu jeho užívání, historii užívání apod. Půjde o návrhové správní řízení, silniční správní úřad rozhodnutím určí, že z hlediska pozemní komunikace jde či nejde o uzavřený prostor nebo objekt.

Užívání účelových komunikací

Veřejně přístupné účelové komunikace je možno obecně užívat. Zákon obecným užíváním rozumí možnost v mezích zvláštních předpisů upravujících provoz na pozemních komunikacích (5) a za podmínek stanovených zákonem užívat účelovou komunikaci bezplatně obecným způsobem a k účelům, ke kterým je určena. Uživatel má za povinnost přizpůsobit se stavebnímu stavu a dopravně technickému stavu účelové komunikace. Nikdo nesmí bez příslušného povolení omezit nebo zamezit obecnému užívání veřejně přístupné účelové komunikace. Vlastník veřejně přístupné účelové komunikace, chtějící veřejný přístup na ni upravit či omezit, má v podstatě jedinou možnost: požádat o uvedené opatření příslušný silniční správní úřad (obecní úřad obce, na jejímž území se účelová komunikace nachází). To ovšem nikoli bezdůvodně, zákon zná pouze jedinou možnost: situaci, kdy je to nezbytně nutné k ochraně oprávněných zájmů tohoto vlastníka. Tak tomu bude například za situace, kdy těžká nákladní doprava účelovou komunikaci poškozuje. Omezení nebo úprava veřejného přístupu na účelovou komunikaci je příslušným silničním správním úřadem provedena formou správního rozhodnutí. Správní řízení se zahajuje podáním již zmiňované žádosti vlastníka účelové komunikace o omezení či úpravě veřejného přístupu na ni (pokud bude vlastníků více, musí žádost podat všichni). V řízení se věc projedná s příslušným orgánem Policie a rozhodnutím se buď omezení či úprava povolí či nikoli. Omezení či úprava veřejného přístupu na účelovou komunikaci může být povolena kupříkladu formou dopravního značení, závorou a podobně, vždy bude záležet na tom, za jakým účelem se mají oprávněné zájmy vlastníka účelové komunikace ochraňovat. V případě, že bude rozhodnuto o omezení/úpravě formou dopravního značení, toto si stanoví (na základě citovaného rozhodnutí) přímo vlastník účelové komunikace po předchozím souhlasu příslušného obecního úřadu obce s rozšířenou působností a předchozím stanovisku příslušného orgánu policie (6). Pokud tedy silniční správní úřad dospěje v řízení k závěru, že veřejný přístup na účelovou komunikaci omezí dopravním značením, je vhodné v řízení jako dotčený orgán vyzvat k souhlasu příslušný obecní úřad obce s rozšířenou působností a vyžádá si písemné stanovisko příslušného orgánu policie.

Správní delikty ve vztahu k účelovým komunikacím

Typickým správním deliktem ve vztahu k veřejně přístupným účelovým komunikacím je jejich nepovolené uzavření či umísťování pevných překážek na ně (kupříkladu umístění hromady písku, sutě, kamení, betonové nebo železné zábrany apod.). Mnohokrát v tomto příspěvku zaznělo, že bez existence příslušného správního rozhodnutí jde o nepovolenou činnost, která musí být silničním správním úřadem postižena a zároveň musejí být učiněna opatření k nápravě protiprávního stavu.

Pokud se protiprávního jednání dopustí fyzická osoba, je toto přestupkem dle § 23 odst. 1 písm. l) zákona č. 200/1990 Sb., o přestupcích, ve znění pozdějších předpisů, (neoprávněně uzavře veřejně přístupnou účelovou komunikaci) nebo přestupkem dle § 23 odst. 1 písm. o) téhož zákona (neoprávněně umístí pevnou překážku na veřejně přístupnou účelovou komunikaci). Za oba přestupky lze uložit pokutu až do výše 10 tis. Kč.

V případě neoprávněného umístění pevných překážek na veřejně přístupnou účelovou komunikaci a následného výkonu státního dozoru nad komunikací, může osoba výkon dozoru provádějící písemnou výzvou uložit ve stanovené lhůtě odstranění překážek. Pokud tato lhůta nebude ve stanovené lhůtě splněna, je toto přestupkem dle § 23 odst. 1 písm. p) zákona č. 200/1990 Sb. s možností uložit pokutu opětovně až do výše 10 tis. Kč.

Jestliže na veřejně přístupnou účelovou komunikaci neoprávněně umístí pevné překážky právnická osoba či tato ji neoprávněně uzavře, je toto správním deliktem dle § 42 odst. 1 písm. f), respektive odst. 3 písm c) zákona o pozemních komunikacích, kdy pokuta za správní delikt uložená může být v prvním případě až do výše 200 tis. Kč, ve druhém případě až do výše 500 tis. Kč.

Novelou zákona vyhlášenou pod číslem 80/2006 Sb. účinnou od 1. 1. 2007 se výčet správních deliktů (tj. i přestupků) sjednocuje pouze do zákona o pozemních komunikacích (7). Významným způsobem se zvyšuje pokuta, kterou lze za uvedené přestupky uložit fyzické osobě, a to až do výše 500 tis. Kč (neoprávněné uzavření veřejně přístupné účelové komunikace) či až do výše 300 tis. Kč (neoprávněně umístěné pevné překážky na veřejně přístupné účelové komunikaci). U právnických osob mohou být pokuty za správní delikty stejné skutkové podstaty uloženy taktéž až do stejné výše. Nárůst maximální zákonné hranice pokut je skutečně značný, na druhou stranu, pokuty by měly být pádným důvodem a motivací k tomu, aby k neoprávněnému uzavírání veřejně přístupných účelových komunikací či k umísťování pevných překážek na ně nedocházelo.

Přirozeně, že uložení pokuty za neoprávněně uzavřenou veřejně přístupnou účelovou komunikaci či za neoprávněné umístění pevných překážek na ni je sice svým způsobem efektivní a účinné řešení (především jím bude od 1. 1. 2007), ve výsledku ovšem nemusí nutně znamenat, že na základě uložené pokuty dotčená osoba dobrovolně pevné překážky či uzavírku odstraní. V těchto případech silniční správní úřad postupuje dle § 29 odst. 3 zákona o pozemních komunikacích, kdy správním rozhodnutím nařídí v určené lhůtě odstranit pevné překážky z veřejně přístupné účelové komunikace. Po marném uplynutí lhůty je možno po předchozí exekuční výzvě nařídit exekuci formou provedením náhradního výkonu dle § 119 správního řádu
Tomáš

Uživatelský avatar
paparuru
Příspěvky: 58
Registrován: 16 úno 2011 15:35
tel.: 774882888
auto: Defender Lara

Re: *** Pojezdeni, pokecani - jen tak - Stredni cechy,Praha

#1103 Příspěvek od paparuru » 11 bře 2011 07:10

Bebop super práce. :yes

Uživatelský avatar
Bigi
Příspěvky: 209
Registrován: 01 říj 2010 15:42
tel.: 724646635
auto: Defík, D 1
Bydliště: Nehvizdy a okolí

Re: *** Pojezdeni, pokecani - jen tak - Stredni cechy,Praha

#1104 Příspěvek od Bigi » 11 bře 2011 10:12

je to sice dál, zato horší cesta :-)

Uživatelský avatar
Bigi
Příspěvky: 209
Registrován: 01 říj 2010 15:42
tel.: 724646635
auto: Defík, D 1
Bydliště: Nehvizdy a okolí

Re: *** Pojezdeni, pokecani - jen tak - Stredni cechy,Praha

#1105 Příspěvek od Bigi » 11 bře 2011 10:16

paparuru píše:Bebop super práce. :yes

ano ano :yes
je to sice dál, zato horší cesta :-)

Fafa
Příspěvky: 172
Registrován: 03 čer 2007 21:12
tel.: 776818116
auto: D2
Bydliště: Praha

Re: *** Pojezdeni, pokecani - jen tak - Stredni cechy,Praha

#1106 Příspěvek od Fafa » 11 bře 2011 15:54

Rád bych se přidal jestli mužu.

"paparuru"]Jezdeni je domluvene, cas prijezdu okolo desate.[/quote]

Uživatelský avatar
paparuru
Příspěvky: 58
Registrován: 16 úno 2011 15:35
tel.: 774882888
auto: Defender Lara

Re: *** Pojezdeni, pokecani - jen tak - Stredni cechy,Praha

#1107 Příspěvek od paparuru » 11 bře 2011 16:01

To je snad jasný, že můžeš, čím víc tím líp :mrk

Uživatelský avatar
Štorky
Příspěvky: 367
Registrován: 18 říj 2009 21:56
tel.: +420602303705
auto: Def 110Td4
Bydliště: Jevany
Kontaktovat uživatele:

Re: *** Pojezdeni, pokecani - jen tak - Stredni cechy,Praha

#1108 Příspěvek od Štorky » 11 bře 2011 16:24

No pokud se v sobotu někde nevyválím na mašině, tak se taky rád přidám.

M.
H-D Electra Glide Ultra Classic, BMW R 1200 GS LC Adventure, "Defík" 110 Td4, Austin Gipsy (r.v.1964), RR Classic, MB Vito 4x4, VW T5 4motion, MB G 350 BT, Porsche Cayenne; http://www.storkan.cz

Uživatelský avatar
Tonny
Příspěvky: 1449
Registrován: 03 pro 2009 16:28
auto: Def 110
Bydliště: Praha

Re: *** Pojezdeni, pokecani - jen tak - Stredni cechy,Praha

#1109 Příspěvek od Tonny » 11 bře 2011 16:26

Štorky píše:No pokud se v sobotu někde nevyválím na mašině, tak se taky rád přidám.

M.
když se nevyválíš v sobotu na mašině, to by v tom byl čert aby ses nevyválel v neděli s defíkem :rofl :chuckle
Def 110 ???, RR 3,6 TDV8, EX D2 TD5, EX Def 90 300TDi, EX Disco 300TDi
https://nove.landroverforum.cz/forum/vi ... hp?t=29054

Uživatelský avatar
Štorky
Příspěvky: 367
Registrován: 18 říj 2009 21:56
tel.: +420602303705
auto: Def 110Td4
Bydliště: Jevany
Kontaktovat uživatele:

Re: *** Pojezdeni, pokecani - jen tak - Stredni cechy,Praha

#1110 Příspěvek od Štorky » 11 bře 2011 16:29

Tonny píše:
Štorky píše:No pokud se v sobotu někde nevyválím na mašině, tak se taky rád přidám.

M.
když se nevyválíš v sobotu na mašině, to by v tom byl čert aby ses nevyválel v neděli s defíkem :rofl :chuckle
Takže vlastně na to v sobotu nebudu muset tak spěchat..........
H-D Electra Glide Ultra Classic, BMW R 1200 GS LC Adventure, "Defík" 110 Td4, Austin Gipsy (r.v.1964), RR Classic, MB Vito 4x4, VW T5 4motion, MB G 350 BT, Porsche Cayenne; http://www.storkan.cz

Uživatelský avatar
paparuru
Příspěvky: 58
Registrován: 16 úno 2011 15:35
tel.: 774882888
auto: Defender Lara

Re: *** Pojezdeni, pokecani - jen tak - Stredni cechy,Praha

#1111 Příspěvek od paparuru » 12 bře 2011 17:32

Navrhuji sraz pro ty komu to vyhovuje 9,30 benzinka Omv na Barrandove, ta druha.

Bebop
Příspěvky: 708
Registrován: 29 lis 2010 13:54
tel.: 737 400 234
Bydliště: Praha

Re: *** Pojezdeni, pokecani - jen tak - Stredni cechy,Praha

#1112 Příspěvek od Bebop » 12 bře 2011 17:49

Tak ja prijedu rovnou do Bratronic, bydlim na Strahove a mam to bliz.. a udelame pokus, beru nejen zenu, ale i malyho synka.. tak snad to bude fungovat :)
Tomáš

Uživatelský avatar
Carlos
Příspěvky: 154
Registrován: 17 črc 2010 10:15
auto: Defender Td5 110
Bydliště: Domažlice

Re: *** Pojezdeni, pokecani - jen tak - Stredni cechy,Praha

#1113 Příspěvek od Carlos » 12 bře 2011 18:08

Já přijedu taky až na místo, od Kladna. Už se teším, až ráno konečně zmizím z práce :whew

bebop: to je dobře, že ses nenechal odradit, aspoň nebudeš mít doma černý puntík :D

Bebop
Příspěvky: 708
Registrován: 29 lis 2010 13:54
tel.: 737 400 234
Bydliště: Praha

Re: *** Pojezdeni, pokecani - jen tak - Stredni cechy,Praha

#1114 Příspěvek od Bebop » 12 bře 2011 20:09

Presne tak.. a burty berem taky :)
Tomáš

Uživatelský avatar
LucaBrasi
Příspěvky: 187
Registrován: 06 pro 2010 20:23
auto: Discovery 300 Tdi
Bydliště: Praha

Re: *** Pojezdeni, pokecani - jen tak - Stredni cechy,Praha

#1115 Příspěvek od LucaBrasi » 13 bře 2011 09:05

Tak já bohužel nedorazím......
Jirka

Uživatelský avatar
romski
Příspěvky: 147
Registrován: 19 kvě 2008 21:12
auto: def 110/td5
Bydliště: praha

Re: *** Pojezdeni, pokecani - jen tak - Stredni cechy,Praha

#1116 Příspěvek od romski » 13 bře 2011 18:44

Dnešní bilance Bratronic....
Přílohy
IMG_3688.JPG
IMG_3688.JPG (189.8 KiB) Zobrazeno 3825 x
IMG_3737.jpg
IMG_3737.jpg (149.37 KiB) Zobrazeno 3840 x

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5770
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: *** Pojezdeni, pokecani - jen tak - Stredni cechy,Praha

#1117 Příspěvek od Miky_CZ » 13 bře 2011 18:51

to je ten range co se tu prodaval tak za levno ze? jak se ho povedlo tak vyvalet?
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
paparuru
Příspěvky: 58
Registrován: 16 úno 2011 15:35
tel.: 774882888
auto: Defender Lara

Re: *** Pojezdeni, pokecani - jen tak - Stredni cechy,Praha

#1118 Příspěvek od paparuru » 13 bře 2011 18:55

Lara zije. Jen skoda, ze jsem musel odjet.

Uživatelský avatar
Tonny
Příspěvky: 1449
Registrován: 03 pro 2009 16:28
auto: Def 110
Bydliště: Praha

Re: *** Pojezdeni, pokecani - jen tak - Stredni cechy,Praha

#1119 Příspěvek od Tonny » 13 bře 2011 19:36

supr akce.. jídlo taky dobrý.. modří už vědí.. :rofl
Přílohy
Image00214.jpg
Image00214.jpg (161.19 KiB) Zobrazeno 3819 x
Image00183.jpg
Image00183.jpg (185.36 KiB) Zobrazeno 3819 x
Image00178.jpg
Image00178.jpg (177.1 KiB) Zobrazeno 3819 x
Image00171.jpg
Image00171.jpg (188.25 KiB) Zobrazeno 3819 x
Image00105.jpg
Image00105.jpg (177.02 KiB) Zobrazeno 3819 x
Def 110 ???, RR 3,6 TDV8, EX D2 TD5, EX Def 90 300TDi, EX Disco 300TDi
https://nove.landroverforum.cz/forum/vi ... hp?t=29054

Uživatelský avatar
Tonny
Příspěvky: 1449
Registrován: 03 pro 2009 16:28
auto: Def 110
Bydliště: Praha

Re: *** Pojezdeni, pokecani - jen tak - Stredni cechy,Praha

#1120 Příspěvek od Tonny » 13 bře 2011 19:38

RRC trošku hopla... a Kanec udělal z Diskošky ledoborec :rofl
Přílohy
Image00355.jpg
Image00355.jpg (205.91 KiB) Zobrazeno 3827 x
Image00294.jpg
Image00294.jpg (188.46 KiB) Zobrazeno 3827 x
Image00286.jpg
Image00286.jpg (205.11 KiB) Zobrazeno 3827 x
Def 110 ???, RR 3,6 TDV8, EX D2 TD5, EX Def 90 300TDi, EX Disco 300TDi
https://nove.landroverforum.cz/forum/vi ... hp?t=29054

Odpovědět