Seznam závad a neduhů po půl roce RR P38 2,5 DSe

Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
Odpovědět
Zpráva
Autor
SilverWolf
Příspěvky: 9
Registrován: 14 kvě 2010 16:02
tel.: 724672394
auto: RR P38 2.5DSE
Kontaktovat uživatele:

Seznam závad a neduhů po půl roce RR P38 2,5 DSe

#1 Příspěvek od SilverWolf » 17 pro 2010 13:55

Letos v dubnu jsem si přivezl domů pěknej kousek RR P38. Najeto měl 160 000. Je to miláček, ale párkrát mě pořádně naštval a ani náhodou se nedá říct, že teď už všechno funguje. Rozhodl jsem se sepsat seznam závad a neduhů, které mě od jara potkaly, mám pocit že většinu uživatelů potkaly problémy jak přes kopírák.

Když jsem auto přivezl, tak:

- šíbr nefungoval, koupil jsem z vrakáče od Mr. Slámy a vyměnil
- stahovačka okna řidiče. stejné řešení
- displej klimatizace nefunkční, číslice nejsou čitelné. (zůstává nevyřešeno)
- chladič klimatizace má únik. (taktéž ještě neopraveno)
- el. stavění zrcátka na pravé straně. Jeden kontakt pod čtyřsměrným ovladačem nespíná. (taktéž zůstává neopraveno)
- zámky. Věčné téma. V obou předních dveřích nefunguje motor v zámku, ale podařilo se mi zprovoznit alespoň jejich čidla, takže alarm funguje. Jen je potřeba manuálně cvakat oběma zámky.

Později

- prasklé těsnění pod hlavou, odtah, rozebrání motoru a výměna, včetně GO hlavy. moc příjemná a laciná záležitost. Preventivně vyměněna i vrtule chladiče s visco spojkou.
- úniky oleje. Z měniče kape trochu Dextron. Nevím, jak moc častá je tahle závada. Problém je asi v hřídeli měniče, kterou se vrací olej zpátky do vany. Podle manuálu tam je gufero a to je asi třeba vyměnit. Nevim, jak náročná je tahle oprava. Ale asi bude třeba vyndat obě převodovky.
- Dextron taky trochu kape z chladiče převodového oleje. Ještě jsem nepřišel na to, odkud přesně.
- motorový olej jakoby lítal z turbodmychadla zpátky do sání a prosakoval jednou z gumových hadic. Taky nemůžu přijít na to, kde přesně to je.
- kdosi instaloval novou wifinu a někdy na podzim se mi začala vybíjet baterie, ale jen když jsem parkoval auto doma. Starý známý problém s probouzením BeCM radiovou interferencí. Vyřešil jsem to radikálně, vyřadil jsem přijímač a pokaždé musím teď zadávat kód klíčem. Zdá se mi to lepší, než odpojovat baterii, ale prý to má řešení v instalaci nové antény. Máte někdo zkušenost?
- EAS. na pohled vypadají měchy dobře a vzduch z nich neuchází. Když nechám auto ve výšce "terén", zůstane tak třeba i týden. Ale jen někdy, občas se stane, že měchy se vyfouknou hned a pak celkem dlouho trvá, něž se systém zas natlakuje a auto se zvedne na požadovanou výšku. Nicméně EAS fault se nikdy neobjevilo.

a pak pár neduhů, takových ne-závad, spíš postřehů a povzdechů:

- spotřeba po dálnici tak 10,5 L. po městě v zimě ve sněhu někdy i 14. chtělo by to asi nahrát novou mapu do počítače, ale komu to svěřit, aby to nedojebal?
- Kontrolka žhavení před startováním. nikdy nesvítí, i když v manuálu je nakreslená. myslim, že u dieselu by svítit měla.
- jazyk v palubním počítači. němčina mě pěkně irituje. dá se to nějak změnit?
- počítač hlásí, že je prasklá nějaká žárovka, ale všechny světla svítí normálně.
- stěrače na světla. oba jsou celkem jetý a potřebovaly by vyměnit. prodává to někdo? jeden ostřikovač světel neostřikuje, hadička je pryč. co s tím?

takže, jako správný zelenáč jsem se zde vypsal ze svejch problémů, který tu na fóru už určitě někdo rozebíral. Preventivně se za to omlouvám.

SilverWolf

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2669
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

Re: Seznam závad a neduhů po půl roce RR P38 2,5 DSe

#2 Příspěvek od teslo » 17 pro 2010 17:58

Ja som p38 kupil relativne nedavno...tiez je to 2.5TDS. Zatial som velmi spokojny (dufam, ze mu to vydrzi) napriek:
-tomu ze takmer hned po kupe sa mi pokazilo jedine dialkove co som k tomu mal. Bohuzial sa to stalo ked bolo auto zaimobilizerovane. Neboli sme schopni ho vobec presvedcit aby sa jednotka odblokovala. Ani original Rovacom-om. Takze som musel jednotku vybrat a poslat do anglicka na hacknutie. Pri tej prilezitosti som si dal zmenit jazyk na anglictinu a zopar drobnych uprav co mi chlapik(hacker) odporucal. Funguje na vybornu.
-odisiel mi EAS kompresor. Vyriesene vymenou kruzku. Funguje na vybornu.
-dokolecka mi vypisoval, ze mam otvorenu kapotu. Zamok bol uz vydraty. Vyriesenie odpojeni cidla. Funguje na vybronu.
-nefungoval obstrek zadneho okna. Upchata tryska. Vycistenie. Funguje na vybronu.
-obcas zatriaslo volantom pri prejazde nerovnostou. Vymeneny tlmic riadenia. Funguje na vyrbonu
-Obcas zasvieti ikona SRS. A obcas zhasne :)
-a to je asi tak vsetko...
Okrem toho som spravil standardny servis. Oleje a pod.
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11533
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Seznam závad a neduhů po půl roce RR P38 2,5 DSe

#3 Příspěvek od eliott » 17 pro 2010 19:04

Jazyk lze přepsat diagnostikou a lze i vyřadit EKA kod. Pokud to hlásí špatnou žárovku, chyba je možná jen ve výkonu žárovky (menší než má být).

Ostřikovač světla je častý problém, vždy se ulomí trubička, na kterou má být hadička nasazená, jedině sehnat jiné ramínko, nejlépe nové, starý plast je zkřehlý a náchylný na prasknutí. Objednat není problém.
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

Uživatelský avatar
Navi
Příspěvky: 395
Registrován: 19 kvě 2010 17:45
auto: Range Rover
Bydliště: Praha

Re: Seznam závad a neduhů po půl roce RR P38 2,5 DSe

#4 Příspěvek od Navi » 17 pro 2010 19:15

Nemůže být tou chybou žárovky myšlena žárovka žhavení, která jak píše nesvítí?
Nevím jestli to kontroluje i tyto kontrolky.
Range Rover P38 2,5DSE r.v.98

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4467
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: Seznam závad a neduhů po půl roce RR P38 2,5 DSe

#5 Příspěvek od Kokesek » 21 pro 2010 19:46

Ahoj,
kontroluje i kontrolky v palubovce ale jenom nektere ..systemove rekl bych.
Mapu ti tam muzu prdnou mam odzkousenou na asi deseti autech mimo jine i na svem taham platak.
s tou BECM staci pouze odpojit antenu z prijmace dosah dalky bude cca metr,ale bude usinat BECM.
Existuje jeste oprava vymenou prijmace, ktery ma uzky frekvencni rozsah tzn pouze pro tvou dalku ne pro cely svet.
Vruznych zemich se pouzivaji ruzne frekvence aby to nemusel LAND ROVER resit udela sirokopasmovy, ale nedoresil to.
Pozdeji delali prijmace s presne danou frekvenci jsou oznacene barevnou teckou, ale nevim jaka barva jak frekvence.
tlacitko na ovladani zrcatek ti muzu poslat.

Pekne svatky..
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Uživatelský avatar
keflek
Příspěvky: 37
Registrován: 19 kvě 2010 22:39
tel.: 739104827
auto: Range rover 2.5DSE
Kontaktovat uživatele:

Re: Seznam závad a neduhů po půl roce RR P38 2,5 DSe

#6 Příspěvek od keflek » 29 pro 2010 20:34

ahoj, tak muj seznam závad na mém RR:

při koupi:
nešla klima
redukce nefunkční ( špatný motor přeřazení LOW)
při vyších otáčkách cca 3100ot/min vyplo čerpadlo, při vyřazení rychlosti vše v normalu. dodnes nevím čím to vzniklo, ale nastala zima a teď vše v poho.
visko spojka jela imrvere, teď uz spi!


po čase:

levý zámek dveří nejde otevřít ničím (nejspíše vyhořel motůrek druhého jištění, nevim jak nejlépe oteřít dveře, abych mohl sundat tapecírunk)
na levých dveřích řidiče mi prasklo rameno na vytahování okna (zavařil jsem to a vše ok)
prorezlá brzdová hadička levého zadního kola
ráno když odjíždím musím našlapat spojku (zřejmně špatná pumpa nevim přesně)

jinak na RR si nemohu stěžovat, pocit bezpečí, pohodlí, trochu toho luxusu a to i v terénu mě dostatečně uspokojuje takže proto jsem volil tuto značku. Je to prostě nádherný auto!

kdyby jste někdo věděl jak na ty mé problémy nějakou fintu tak budu moc rád když napíšete :mrk pic keflek

Uživatelský avatar
mirek 1804
Příspěvky: 83
Registrován: 11 pro 2010 18:35
auto: RR P38, Jeep Willys

Re: Seznam závad a neduhů po půl roce RR P38 2,5 DSe

#7 Příspěvek od mirek 1804 » 30 pro 2010 23:37

Ahoj, taky řešim ty mizerný zámky, levý přední mi jde otevíret a zavírat pouze klíčem a pravý přední je beznadějně zamčený, taky řešim jak na něj a napáchat co nejmíň škody.....dnes jsem vyndal ten levý abych se podíval jak jej co nejefektivněji rozbít aby šly pravé dveře otevřít. Zatím jsem z toho trochu vedle.....jo a to mám zamčený kufr protože ho prý ovládá pravý zámek který je v .....jinak RR mám taky chvíli koupil jsem ho s vadou motoru takže jsem se ještě nesvezl...ale jinak se na něj těšim Ahoj Mirek
P38/RR P38 rozdíl? žádný obojí jde použit jako zbraň.......

Uživatelský avatar
ssang
Příspěvky: 921
Registrován: 06 zář 2009 00:42
tel.: 733149044
auto: jen vzpomínky na LR
Bydliště: nad Prahou i v Praze

Re: Seznam závad a neduhů po půl roce RR P38 2,5 DSe

#8 Příspěvek od ssang » 31 pro 2010 00:14

V zámcích jsou mikrospínače a ty mohou být zoxidované a tudíž při sepnutí v zámku díky korozi nedojde k průchodu proudu. Tenhle problém jsem také u svého RR řešil, když jsem ho koupil a než jsem sehnal díly, tak jsem si mikrospínače nahradil páčkovými minipřepínači a vytáhl je před tapecírung a taky to fungovalo. Akorát jsem to měl trochu ztížené, protože se před tím v zámku někdo už hrabal a ustřihnul jeden z kabelů ve svazku na spodní části dveří, který původně vedl do zámku a to nebylo při běžném pohledu vidět. Než jsem na to přišel, tak jsem stále nemohl pochopit jak to předtím vůbec mohlo fungovat a pořád mi tam něco scházelo. Pokud by jsi měl nefunkční motorky v zámcích, tak ty lze nahradit motorkem ze zámku z Citroena XM, který se z něj dá vypreparovat po použití trochy hrubého násilí. Jinak tato možnost již byla v některém tématu zmíněna. Starší zámek na XM se dá sehnat za pár kaček.
Skutečně známou osobností se stáváme, když Word přestane naše příjmení podtrhávat červeně.
http://www.remax-czech.cz/reality/re-ma ... av-bursik/" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
mirek 1804
Příspěvky: 83
Registrován: 11 pro 2010 18:35
auto: RR P38, Jeep Willys

Re: Seznam závad a neduhů po půl roce RR P38 2,5 DSe

#9 Příspěvek od mirek 1804 » 02 led 2011 12:33

Dík za radu jdu prohledat témata na ty motorky. Snad budu mít štěstí. Mirek
P38/RR P38 rozdíl? žádný obojí jde použit jako zbraň.......

Uživatelský avatar
powl
Příspěvky: 431
Registrován: 15 zář 2009 13:37
Bydliště: Jablonec nN

Re: Seznam závad a neduhů po půl roce RR P38 2,5 DSe

#10 Příspěvek od powl » 02 led 2011 14:37

SilverWolf: No tak koukam ze moje diskoska je jeste svata, tohle uz by mne asi nebavilo a to se mne p38 hodne libi :hmm:
Nežli čekat na šediny, lepší je dělat kraviny

Uživatelský avatar
ssang
Příspěvky: 921
Registrován: 06 zář 2009 00:42
tel.: 733149044
auto: jen vzpomínky na LR
Bydliště: nad Prahou i v Praze

Re: Seznam závad a neduhů po půl roce RR P38 2,5 DSe

#11 Příspěvek od ssang » 02 led 2011 15:05

powl píše:SilverWolf: No tak koukam ze moje diskoska je jeste svata, tohle uz by mne asi nebavilo a to se mne p38 hodne libi :hmm:
Ale bavilo :rofl :rofl :rofl !!!
Skutečně známou osobností se stáváme, když Word přestane naše příjmení podtrhávat červeně.
http://www.remax-czech.cz/reality/re-ma ... av-bursik/" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
tomashan
Příspěvky: 578
Registrován: 29 led 2011 08:25
tel.: 0948777096
auto: RR p38, D2
Bydliště: Rajec, Žilinský kraj

Re: Seznam závad a neduhů po půl roce RR P38 2,5 DSe

#12 Příspěvek od tomashan » 13 bře 2011 04:02

no je pravda ze tie auta maju svoje muchy ale ja ho mam mesiac a jedine co mi blbne je EAS sem tam napise chybu pocas jazdy ale auto nezmeni polohu stale je nafuknute a vsetky mechy drzia tak neviem preco to moze byt, ale inak maximalna spokojnost kym sa nerozhodne strajkovat:D

Odpovědět