Seznam závad a neduhů po půl roce RR P38 2,5 DSe
-
- Příspěvky: 9
- Registrován: 14 kvě 2010 16:02
- tel.: 724672394
- auto: RR P38 2.5DSE
- Kontaktovat uživatele:
Seznam závad a neduhů po půl roce RR P38 2,5 DSe
Letos v dubnu jsem si přivezl domů pěknej kousek RR P38. Najeto měl 160 000. Je to miláček, ale párkrát mě pořádně naštval a ani náhodou se nedá říct, že teď už všechno funguje. Rozhodl jsem se sepsat seznam závad a neduhů, které mě od jara potkaly, mám pocit že většinu uživatelů potkaly problémy jak přes kopírák.
Když jsem auto přivezl, tak:
- šíbr nefungoval, koupil jsem z vrakáče od Mr. Slámy a vyměnil
- stahovačka okna řidiče. stejné řešení
- displej klimatizace nefunkční, číslice nejsou čitelné. (zůstává nevyřešeno)
- chladič klimatizace má únik. (taktéž ještě neopraveno)
- el. stavění zrcátka na pravé straně. Jeden kontakt pod čtyřsměrným ovladačem nespíná. (taktéž zůstává neopraveno)
- zámky. Věčné téma. V obou předních dveřích nefunguje motor v zámku, ale podařilo se mi zprovoznit alespoň jejich čidla, takže alarm funguje. Jen je potřeba manuálně cvakat oběma zámky.
Později
- prasklé těsnění pod hlavou, odtah, rozebrání motoru a výměna, včetně GO hlavy. moc příjemná a laciná záležitost. Preventivně vyměněna i vrtule chladiče s visco spojkou.
- úniky oleje. Z měniče kape trochu Dextron. Nevím, jak moc častá je tahle závada. Problém je asi v hřídeli měniče, kterou se vrací olej zpátky do vany. Podle manuálu tam je gufero a to je asi třeba vyměnit. Nevim, jak náročná je tahle oprava. Ale asi bude třeba vyndat obě převodovky.
- Dextron taky trochu kape z chladiče převodového oleje. Ještě jsem nepřišel na to, odkud přesně.
- motorový olej jakoby lítal z turbodmychadla zpátky do sání a prosakoval jednou z gumových hadic. Taky nemůžu přijít na to, kde přesně to je.
- kdosi instaloval novou wifinu a někdy na podzim se mi začala vybíjet baterie, ale jen když jsem parkoval auto doma. Starý známý problém s probouzením BeCM radiovou interferencí. Vyřešil jsem to radikálně, vyřadil jsem přijímač a pokaždé musím teď zadávat kód klíčem. Zdá se mi to lepší, než odpojovat baterii, ale prý to má řešení v instalaci nové antény. Máte někdo zkušenost?
- EAS. na pohled vypadají měchy dobře a vzduch z nich neuchází. Když nechám auto ve výšce "terén", zůstane tak třeba i týden. Ale jen někdy, občas se stane, že měchy se vyfouknou hned a pak celkem dlouho trvá, něž se systém zas natlakuje a auto se zvedne na požadovanou výšku. Nicméně EAS fault se nikdy neobjevilo.
a pak pár neduhů, takových ne-závad, spíš postřehů a povzdechů:
- spotřeba po dálnici tak 10,5 L. po městě v zimě ve sněhu někdy i 14. chtělo by to asi nahrát novou mapu do počítače, ale komu to svěřit, aby to nedojebal?
- Kontrolka žhavení před startováním. nikdy nesvítí, i když v manuálu je nakreslená. myslim, že u dieselu by svítit měla.
- jazyk v palubním počítači. němčina mě pěkně irituje. dá se to nějak změnit?
- počítač hlásí, že je prasklá nějaká žárovka, ale všechny světla svítí normálně.
- stěrače na světla. oba jsou celkem jetý a potřebovaly by vyměnit. prodává to někdo? jeden ostřikovač světel neostřikuje, hadička je pryč. co s tím?
takže, jako správný zelenáč jsem se zde vypsal ze svejch problémů, který tu na fóru už určitě někdo rozebíral. Preventivně se za to omlouvám.
SilverWolf
Když jsem auto přivezl, tak:
- šíbr nefungoval, koupil jsem z vrakáče od Mr. Slámy a vyměnil
- stahovačka okna řidiče. stejné řešení
- displej klimatizace nefunkční, číslice nejsou čitelné. (zůstává nevyřešeno)
- chladič klimatizace má únik. (taktéž ještě neopraveno)
- el. stavění zrcátka na pravé straně. Jeden kontakt pod čtyřsměrným ovladačem nespíná. (taktéž zůstává neopraveno)
- zámky. Věčné téma. V obou předních dveřích nefunguje motor v zámku, ale podařilo se mi zprovoznit alespoň jejich čidla, takže alarm funguje. Jen je potřeba manuálně cvakat oběma zámky.
Později
- prasklé těsnění pod hlavou, odtah, rozebrání motoru a výměna, včetně GO hlavy. moc příjemná a laciná záležitost. Preventivně vyměněna i vrtule chladiče s visco spojkou.
- úniky oleje. Z měniče kape trochu Dextron. Nevím, jak moc častá je tahle závada. Problém je asi v hřídeli měniče, kterou se vrací olej zpátky do vany. Podle manuálu tam je gufero a to je asi třeba vyměnit. Nevim, jak náročná je tahle oprava. Ale asi bude třeba vyndat obě převodovky.
- Dextron taky trochu kape z chladiče převodového oleje. Ještě jsem nepřišel na to, odkud přesně.
- motorový olej jakoby lítal z turbodmychadla zpátky do sání a prosakoval jednou z gumových hadic. Taky nemůžu přijít na to, kde přesně to je.
- kdosi instaloval novou wifinu a někdy na podzim se mi začala vybíjet baterie, ale jen když jsem parkoval auto doma. Starý známý problém s probouzením BeCM radiovou interferencí. Vyřešil jsem to radikálně, vyřadil jsem přijímač a pokaždé musím teď zadávat kód klíčem. Zdá se mi to lepší, než odpojovat baterii, ale prý to má řešení v instalaci nové antény. Máte někdo zkušenost?
- EAS. na pohled vypadají měchy dobře a vzduch z nich neuchází. Když nechám auto ve výšce "terén", zůstane tak třeba i týden. Ale jen někdy, občas se stane, že měchy se vyfouknou hned a pak celkem dlouho trvá, něž se systém zas natlakuje a auto se zvedne na požadovanou výšku. Nicméně EAS fault se nikdy neobjevilo.
a pak pár neduhů, takových ne-závad, spíš postřehů a povzdechů:
- spotřeba po dálnici tak 10,5 L. po městě v zimě ve sněhu někdy i 14. chtělo by to asi nahrát novou mapu do počítače, ale komu to svěřit, aby to nedojebal?
- Kontrolka žhavení před startováním. nikdy nesvítí, i když v manuálu je nakreslená. myslim, že u dieselu by svítit měla.
- jazyk v palubním počítači. němčina mě pěkně irituje. dá se to nějak změnit?
- počítač hlásí, že je prasklá nějaká žárovka, ale všechny světla svítí normálně.
- stěrače na světla. oba jsou celkem jetý a potřebovaly by vyměnit. prodává to někdo? jeden ostřikovač světel neostřikuje, hadička je pryč. co s tím?
takže, jako správný zelenáč jsem se zde vypsal ze svejch problémů, který tu na fóru už určitě někdo rozebíral. Preventivně se za to omlouvám.
SilverWolf
Re: Seznam závad a neduhů po půl roce RR P38 2,5 DSe
Ja som p38 kupil relativne nedavno...tiez je to 2.5TDS. Zatial som velmi spokojny (dufam, ze mu to vydrzi) napriek:
-tomu ze takmer hned po kupe sa mi pokazilo jedine dialkove co som k tomu mal. Bohuzial sa to stalo ked bolo auto zaimobilizerovane. Neboli sme schopni ho vobec presvedcit aby sa jednotka odblokovala. Ani original Rovacom-om. Takze som musel jednotku vybrat a poslat do anglicka na hacknutie. Pri tej prilezitosti som si dal zmenit jazyk na anglictinu a zopar drobnych uprav co mi chlapik(hacker) odporucal. Funguje na vybornu.
-odisiel mi EAS kompresor. Vyriesene vymenou kruzku. Funguje na vybornu.
-dokolecka mi vypisoval, ze mam otvorenu kapotu. Zamok bol uz vydraty. Vyriesenie odpojeni cidla. Funguje na vybronu.
-nefungoval obstrek zadneho okna. Upchata tryska. Vycistenie. Funguje na vybronu.
-obcas zatriaslo volantom pri prejazde nerovnostou. Vymeneny tlmic riadenia. Funguje na vyrbonu
-Obcas zasvieti ikona SRS. A obcas zhasne
-a to je asi tak vsetko...
Okrem toho som spravil standardny servis. Oleje a pod.
-tomu ze takmer hned po kupe sa mi pokazilo jedine dialkove co som k tomu mal. Bohuzial sa to stalo ked bolo auto zaimobilizerovane. Neboli sme schopni ho vobec presvedcit aby sa jednotka odblokovala. Ani original Rovacom-om. Takze som musel jednotku vybrat a poslat do anglicka na hacknutie. Pri tej prilezitosti som si dal zmenit jazyk na anglictinu a zopar drobnych uprav co mi chlapik(hacker) odporucal. Funguje na vybornu.
-odisiel mi EAS kompresor. Vyriesene vymenou kruzku. Funguje na vybornu.
-dokolecka mi vypisoval, ze mam otvorenu kapotu. Zamok bol uz vydraty. Vyriesenie odpojeni cidla. Funguje na vybronu.
-nefungoval obstrek zadneho okna. Upchata tryska. Vycistenie. Funguje na vybronu.
-obcas zatriaslo volantom pri prejazde nerovnostou. Vymeneny tlmic riadenia. Funguje na vyrbonu
-Obcas zasvieti ikona SRS. A obcas zhasne

-a to je asi tak vsetko...
Okrem toho som spravil standardny servis. Oleje a pod.
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
Range Rover P38 2.5TDS
- eliott
- Příspěvky: 11533
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Seznam závad a neduhů po půl roce RR P38 2,5 DSe
Jazyk lze přepsat diagnostikou a lze i vyřadit EKA kod. Pokud to hlásí špatnou žárovku, chyba je možná jen ve výkonu žárovky (menší než má být).
Ostřikovač světla je častý problém, vždy se ulomí trubička, na kterou má být hadička nasazená, jedině sehnat jiné ramínko, nejlépe nové, starý plast je zkřehlý a náchylný na prasknutí. Objednat není problém.
Ostřikovač světla je častý problém, vždy se ulomí trubička, na kterou má být hadička nasazená, jedině sehnat jiné ramínko, nejlépe nové, starý plast je zkřehlý a náchylný na prasknutí. Objednat není problém.
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
Re: Seznam závad a neduhů po půl roce RR P38 2,5 DSe
Nemůže být tou chybou žárovky myšlena žárovka žhavení, která jak píše nesvítí?
Nevím jestli to kontroluje i tyto kontrolky.
Nevím jestli to kontroluje i tyto kontrolky.
Range Rover P38 2,5DSE r.v.98
- Kokesek
- Příspěvky: 4467
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: Seznam závad a neduhů po půl roce RR P38 2,5 DSe
Ahoj,
kontroluje i kontrolky v palubovce ale jenom nektere ..systemove rekl bych.
Mapu ti tam muzu prdnou mam odzkousenou na asi deseti autech mimo jine i na svem taham platak.
s tou BECM staci pouze odpojit antenu z prijmace dosah dalky bude cca metr,ale bude usinat BECM.
Existuje jeste oprava vymenou prijmace, ktery ma uzky frekvencni rozsah tzn pouze pro tvou dalku ne pro cely svet.
Vruznych zemich se pouzivaji ruzne frekvence aby to nemusel LAND ROVER resit udela sirokopasmovy, ale nedoresil to.
Pozdeji delali prijmace s presne danou frekvenci jsou oznacene barevnou teckou, ale nevim jaka barva jak frekvence.
tlacitko na ovladani zrcatek ti muzu poslat.
Pekne svatky..
kontroluje i kontrolky v palubovce ale jenom nektere ..systemove rekl bych.
Mapu ti tam muzu prdnou mam odzkousenou na asi deseti autech mimo jine i na svem taham platak.
s tou BECM staci pouze odpojit antenu z prijmace dosah dalky bude cca metr,ale bude usinat BECM.
Existuje jeste oprava vymenou prijmace, ktery ma uzky frekvencni rozsah tzn pouze pro tvou dalku ne pro cely svet.
Vruznych zemich se pouzivaji ruzne frekvence aby to nemusel LAND ROVER resit udela sirokopasmovy, ale nedoresil to.
Pozdeji delali prijmace s presne danou frekvenci jsou oznacene barevnou teckou, ale nevim jaka barva jak frekvence.
tlacitko na ovladani zrcatek ti muzu poslat.
Pekne svatky..
- keflek
- Příspěvky: 37
- Registrován: 19 kvě 2010 22:39
- tel.: 739104827
- auto: Range rover 2.5DSE
- Kontaktovat uživatele:
Re: Seznam závad a neduhů po půl roce RR P38 2,5 DSe
ahoj, tak muj seznam závad na mém RR:
při koupi:
nešla klima
redukce nefunkční ( špatný motor přeřazení LOW)
při vyších otáčkách cca 3100ot/min vyplo čerpadlo, při vyřazení rychlosti vše v normalu. dodnes nevím čím to vzniklo, ale nastala zima a teď vše v poho.
visko spojka jela imrvere, teď uz spi!
po čase:
levý zámek dveří nejde otevřít ničím (nejspíše vyhořel motůrek druhého jištění, nevim jak nejlépe oteřít dveře, abych mohl sundat tapecírunk)
na levých dveřích řidiče mi prasklo rameno na vytahování okna (zavařil jsem to a vše ok)
prorezlá brzdová hadička levého zadního kola
ráno když odjíždím musím našlapat spojku (zřejmně špatná pumpa nevim přesně)
jinak na RR si nemohu stěžovat, pocit bezpečí, pohodlí, trochu toho luxusu a to i v terénu mě dostatečně uspokojuje takže proto jsem volil tuto značku. Je to prostě nádherný auto!
kdyby jste někdo věděl jak na ty mé problémy nějakou fintu tak budu moc rád když napíšete
pic keflek
při koupi:
nešla klima
redukce nefunkční ( špatný motor přeřazení LOW)
při vyších otáčkách cca 3100ot/min vyplo čerpadlo, při vyřazení rychlosti vše v normalu. dodnes nevím čím to vzniklo, ale nastala zima a teď vše v poho.
visko spojka jela imrvere, teď uz spi!
po čase:
levý zámek dveří nejde otevřít ničím (nejspíše vyhořel motůrek druhého jištění, nevim jak nejlépe oteřít dveře, abych mohl sundat tapecírunk)
na levých dveřích řidiče mi prasklo rameno na vytahování okna (zavařil jsem to a vše ok)
prorezlá brzdová hadička levého zadního kola
ráno když odjíždím musím našlapat spojku (zřejmně špatná pumpa nevim přesně)
jinak na RR si nemohu stěžovat, pocit bezpečí, pohodlí, trochu toho luxusu a to i v terénu mě dostatečně uspokojuje takže proto jsem volil tuto značku. Je to prostě nádherný auto!
kdyby jste někdo věděl jak na ty mé problémy nějakou fintu tak budu moc rád když napíšete

- mirek 1804
- Příspěvky: 83
- Registrován: 11 pro 2010 18:35
- auto: RR P38, Jeep Willys
Re: Seznam závad a neduhů po půl roce RR P38 2,5 DSe
Ahoj, taky řešim ty mizerný zámky, levý přední mi jde otevíret a zavírat pouze klíčem a pravý přední je beznadějně zamčený, taky řešim jak na něj a napáchat co nejmíň škody.....dnes jsem vyndal ten levý abych se podíval jak jej co nejefektivněji rozbít aby šly pravé dveře otevřít. Zatím jsem z toho trochu vedle.....jo a to mám zamčený kufr protože ho prý ovládá pravý zámek který je v .....jinak RR mám taky chvíli koupil jsem ho s vadou motoru takže jsem se ještě nesvezl...ale jinak se na něj těšim Ahoj Mirek
P38/RR P38 rozdíl? žádný obojí jde použit jako zbraň.......
- ssang
- Příspěvky: 921
- Registrován: 06 zář 2009 00:42
- tel.: 733149044
- auto: jen vzpomínky na LR
- Bydliště: nad Prahou i v Praze
Re: Seznam závad a neduhů po půl roce RR P38 2,5 DSe
V zámcích jsou mikrospínače a ty mohou být zoxidované a tudíž při sepnutí v zámku díky korozi nedojde k průchodu proudu. Tenhle problém jsem také u svého RR řešil, když jsem ho koupil a než jsem sehnal díly, tak jsem si mikrospínače nahradil páčkovými minipřepínači a vytáhl je před tapecírung a taky to fungovalo. Akorát jsem to měl trochu ztížené, protože se před tím v zámku někdo už hrabal a ustřihnul jeden z kabelů ve svazku na spodní části dveří, který původně vedl do zámku a to nebylo při běžném pohledu vidět. Než jsem na to přišel, tak jsem stále nemohl pochopit jak to předtím vůbec mohlo fungovat a pořád mi tam něco scházelo. Pokud by jsi měl nefunkční motorky v zámcích, tak ty lze nahradit motorkem ze zámku z Citroena XM, který se z něj dá vypreparovat po použití trochy hrubého násilí. Jinak tato možnost již byla v některém tématu zmíněna. Starší zámek na XM se dá sehnat za pár kaček.
Skutečně známou osobností se stáváme, když Word přestane naše příjmení podtrhávat červeně.
http://www.remax-czech.cz/reality/re-ma ... av-bursik/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.remax-czech.cz/reality/re-ma ... av-bursik/" onclick="window.open(this.href);return false;
- mirek 1804
- Příspěvky: 83
- Registrován: 11 pro 2010 18:35
- auto: RR P38, Jeep Willys
Re: Seznam závad a neduhů po půl roce RR P38 2,5 DSe
Dík za radu jdu prohledat témata na ty motorky. Snad budu mít štěstí. Mirek
P38/RR P38 rozdíl? žádný obojí jde použit jako zbraň.......
Re: Seznam závad a neduhů po půl roce RR P38 2,5 DSe
SilverWolf: No tak koukam ze moje diskoska je jeste svata, tohle uz by mne asi nebavilo a to se mne p38 hodne libi 

Nežli čekat na šediny, lepší je dělat kraviny
- ssang
- Příspěvky: 921
- Registrován: 06 zář 2009 00:42
- tel.: 733149044
- auto: jen vzpomínky na LR
- Bydliště: nad Prahou i v Praze
Re: Seznam závad a neduhů po půl roce RR P38 2,5 DSe
Ale bavilopowl píše:SilverWolf: No tak koukam ze moje diskoska je jeste svata, tohle uz by mne asi nebavilo a to se mne p38 hodne libi



Skutečně známou osobností se stáváme, když Word přestane naše příjmení podtrhávat červeně.
http://www.remax-czech.cz/reality/re-ma ... av-bursik/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.remax-czech.cz/reality/re-ma ... av-bursik/" onclick="window.open(this.href);return false;
- tomashan
- Příspěvky: 578
- Registrován: 29 led 2011 08:25
- tel.: 0948777096
- auto: RR p38, D2
- Bydliště: Rajec, Žilinský kraj
Re: Seznam závad a neduhů po půl roce RR P38 2,5 DSe
no je pravda ze tie auta maju svoje muchy ale ja ho mam mesiac a jedine co mi blbne je EAS sem tam napise chybu pocas jazdy ale auto nezmeni polohu stale je nafuknute a vsetky mechy drzia tak neviem preco to moze byt, ale inak maximalna spokojnost kym sa nerozhodne strajkovat:D