110 300Tdi, problém - nemá někdo CZ uživatelskou příručku?
110 300Tdi, problém - nemá někdo CZ uživatelskou příručku?
Prosím - zřejmě se mně nějak zablokoval imobilizér, alarm nebo něco takového, když chci nastartovat rozsvítí se akorát červený přeškrtnutý motor a nedělá to vůbec nic. Na dálkové ovládání alarmu to vůbec nereaguje. Měnil jsem paraboly a asi jak jsem zkoušel světla (jdou jen při zapnutém zapalování) tak jsem několikrát otočil klíčkem a otevřel dveře a možná se to tím nějak zablokovalo... Návod na ovládání alarmu, mám v uživtelské příručce, která je bohužel v němčině... a to prostě nedám. Je tam přesně popsáno co dělat v takovém případě (si myslím že to je ono), ale nerozumím tomu.
Nemá někdo uživatelskou příručku v češtině? - Jde o standardní alarm z fabriky a LR dálkovým ovládáním. V německé je to na straně 13-17.
Nemá někdo uživatelskou příručku v češtině? - Jde o standardní alarm z fabriky a LR dálkovým ovládáním. V německé je to na straně 13-17.
Country boy...
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5718
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: 110 300Tdi, problém - nemá někdo CZ uživatelskou příručku?
http://landroverforum.klape.cz/forum/vi ... ?f=14&t=34" onclick="window.open(this.href);return false;
treba pomuze.. netusim
treba pomuze.. netusim
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
Re: 110 300Tdi, problém - nemá někdo CZ uživatelskou příručku?
Díky moc, asi pomůže, jenom nemám ten kód...
Country boy...
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5718
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: 110 300Tdi, problém - nemá někdo CZ uživatelskou příručku?
tak napis adminovi vin a on ti to zjisti:-)
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
Re: 110 300Tdi, problém - nemá někdo CZ uživatelskou příručku?
Admin tam už dávno nemá přístup... Zjišťuji to přes pana Stehlíka...
Country boy...
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5718
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: 110 300Tdi, problém - nemá někdo CZ uživatelskou příručku?
aha, to jsem nevedel:-) tak hodne stestiRover píše:Admin tam už dávno nemá přístup... Zjišťuji to přes pana Stehlíka...
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
- beny
- Příspěvky: 37
- Registrován: 06 čer 2009 19:29
- tel.: 605905452
- auto: Defender 110
- Bydliště: Plzeň/ Brno
Re: 110 300Tdi, problém - nemá někdo CZ uživatelskou příručku?
Měl jsem podobný problém a byl to špatný kontakt v dálkovém ovládání (spoj držáku baterie k plošnému spoji). Poprvé jsem to přepájel a vydrželo to asi 8 měsíců, pak to samo upadlo zas. Nakonec se ukázalo, že je dálkové ovládání tak opotřebované, že bylo nutné koupit nové. Objednal jsem hned dvě a celé to stálo (materiál, programování, práce, dph) cca 8.000,- (Dajbych Plzeň).
Defender 110, 300 Tdi, auto pro svižné, pohodlné a dlouhé jízdy. http://www.kopane-studny.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: 110 300Tdi, problém - nemá někdo CZ uživatelskou příručku?
Příručku mám,ale bohužel moje 110 300tdi žádný alarm ani imobilizer nemá(spíš bohudík).Ani v příručce nic není.
Re: 110 300Tdi, problém - nemá někdo CZ uživatelskou příručku?
ivane, kdyz tak naskenuj tu nemcinu ja to preperu bez problemu.
.... ALEA IACTA EST
Re: 110 300Tdi, problém - nemá někdo CZ uživatelskou příručku?
Tak mám návod jak to odkodovat, mám to číslo - kód, ale nejde mně to, už z toho začínám být na prášky, vůbec jsem netušil, že ty poslední třístovky v sobě měly takové sráče... vůbec nevím co má dělat...
Country boy...
- ssang
- Příspěvky: 921
- Registrován: 06 zář 2009 00:42
- tel.: 733149044
- auto: jen vzpomínky na LR
- Bydliště: nad Prahou i v Praze
Re: 110 300Tdi, problém - nemá někdo CZ uživatelskou příručku?
Co zkusit úplně odpojit baterku a za pár minut jí opět připojit a potom to opět zkusit s tím klíčem nakódovat.
Skutečně známou osobností se stáváme, když Word přestane naše příjmení podtrhávat červeně.
http://www.remax-czech.cz/reality/re-ma ... av-bursik/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.remax-czech.cz/reality/re-ma ... av-bursik/" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: 110 300Tdi, problém - nemá někdo CZ uživatelskou příručku?
vyzkoušeno taky nic...
Country boy...
- RudaK
- Příspěvky: 8487
- Registrován: 24 lis 2006 18:09
- tel.: SONY Xperia Z3
- auto: D III + D 1
- Bydliště: Raygern - Sud mahren
Re: 110 300Tdi, problém - nemá někdo CZ uživatelskou příručku?
Já vám to říkám furt - pozor na tu elektroniku v 300 TDI , já koupil D III a nemám s tím žádný takový problém sednu,nastartuju a jeduRover píše: poslední třístovky v sobě měly takové sráče... vůbec nevím co má dělat...
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
Re: 110 300Tdi, problém - nemá někdo CZ uživatelskou příručku?
Ano, tuto informaci čtu už asi po dvěstěpadesáté, děkuji za radu...RudaK píše:já koupil D III a nemám s tím žádný takový problém sednu,nastartuju a jedu
Country boy...
- beny
- Příspěvky: 37
- Registrován: 06 čer 2009 19:29
- tel.: 605905452
- auto: Defender 110
- Bydliště: Plzeň/ Brno
Re: 110 300Tdi, problém - nemá někdo CZ uživatelskou příručku?
To jsem taky všechno zkoušel a nic. Pak jsem se dostal až k tomu kontaktu v ovládání. V posledním případu se imobilizér sám od sebe po dvou dnech umoudřil, tak jsem hned jel do servisu, aby ho demontovali. Po dni laborování oznámili, že to nejde a navrhli v předchozím příspěvku popsaný postup. Zatím po 4 měsících všechno funguje. Jirka Land říkal, že to vymontovat asi jde. Vzhledem k investovaným penězům tomu dávám zatím šanci.ssang píše:Co zkusit úplně odpojit baterku a za pár minut jí opět připojit a potom to opět zkusit s tím klíčem nakódovat.
Defender 110, 300 Tdi, auto pro svižné, pohodlné a dlouhé jízdy. http://www.kopane-studny.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: 110 300Tdi, problém - nemá někdo CZ uživatelskou příručku?
Jel jsi podle tohohle navodu? Jestli jo, tak tam chybi jeste jedna vec. V RAVE manualu se pise, ze mas u bodu 1. (1. Se zavřenými dveřmi u řidiče, vložte klíč do spínací skříňky. Otočte klíčem do do II polohy a setrvejte po dobu 5sec. poté otočte zpět do výchozí polohy 0.) po tehle procedure jeste OTEVRIT A ZAVRIT DVERE...Miky_CZ píše:http://landroverforum.klape.cz/forum/vi ... ?f=14&t=34
treba pomuze.. netusim
Pak uz je to stejny.
Re: 110 300Tdi, problém - nemá někdo CZ uživatelskou příručku?
Ted jsem ale koukal taky do nemeckyho manualu a tam o otevreni a zavreni dveri nic neni..
Re: 110 300Tdi, problém - nemá někdo CZ uživatelskou příručku?
Už na tom pracujeme,všechny elektronické nesmysly posíláme do křemíkového nebe
k.
k.
Re: 110 300Tdi, problém - nemá někdo CZ uživatelskou příručku?
Chtěl jsem poděkovat všem, kteří poradili přes forum, přes sz i přes telefon, díky i Rosmákovi za kontakt na odborníka na léčení imobilizérů.
Jak píše Kryten, nakonec jsme zvolili metodu kastrace elektroniky, takže křemíkové nebe se může těšit na další dávku tištěných spojů... Z dlouhodobého hlediska to tam prostě nechci, nerad bych ještě někdy viděl výsměšně blikající červené světýlko s přeškrtnutým motorem a měl nefunkční auto... a nevěděl co dělat...
Jak píše Kryten, nakonec jsme zvolili metodu kastrace elektroniky, takže křemíkové nebe se může těšit na další dávku tištěných spojů... Z dlouhodobého hlediska to tam prostě nechci, nerad bych ještě někdy viděl výsměšně blikající červené světýlko s přeškrtnutým motorem a měl nefunkční auto... a nevěděl co dělat...
Country boy...