MILUNAK píše:Zajímave video......http://www.youtube.com/watch?v=tQ1SCNGO34c" onclick="window.open(this.href);return false;


K

MILUNAK píše:Zajímave video......http://www.youtube.com/watch?v=tQ1SCNGO34c" onclick="window.open(this.href);return false;
A jsme zpět u starého úsloví: Objem ničím nenahradíšMILUNAK píše:Zajímave video......http://www.youtube.com/watch?v=tQ1SCNGO34c" onclick="window.open(this.href);return false;
Karle zase tě někde natočili...Sláma Karel píše:MILUNAK píše:Zajímave video......http://www.youtube.com/watch?v=tQ1SCNGO34c" onclick="window.open(this.href);return false;![]()
![]()
K
No jo, pardóón, němčinu znám jen z doslechuMirko píše:S dovolením: "Hubraum statt Spoiler"
KRANG píše:klasik voják
to by bylo dobry zrovna pred 14 dny jsem skocil sipku do vody a kamarad mel totalne zlity nohy bylo to jako kdyz mu vylejes kybl vody primo z topeni na nohy z topeni jsem mel vodopad a po trech dnech zacal vrzat ventilator asi ho taky udelamLand Jirka píše:druhej šnorchl se většinou dělá na přívod vzduchu do ventilátoru topení
Ten difuzor je asi myšlenej jak píšeš, připadá mi, že tam má i klapku na brodění.Neklan píše:Každopádně i druhý šnorchl pro větší množství vzduchu dává smysl. Předpokládám, že ten difusor na kapotě je spíš pro odvod tepla z motorového prostoru, protože pokud by sloužil pro přívod vzduchu do sání, pak by dva šnorchly byly jenom Potěmkinova vesnice.
Databáze CSKNeklan píše:V roce 1990 udělali ke 20-ti letému výročí RR 200ks speciální serii CSK (Iniciály Charlese Spencera Kinga), které byly všechny dvoudveřáky, všechny černé a všechny s 3,9 l V8 se zvýšeným výkonem na 200k. Ty jsou považovány za jedny z posledních normálních osobních dvoudveřáků, protože v tu dobu se už normálně skoro nevyráběly. Pokud se nepletu, tak úplně poslední dvoudveřáky byly snad v roce 1992 a byly to užitkové dvousedadlové verze - zkusím si to ještě ověřit v chytrých knížkách, ale myslím, že to bylo zhruba tak.