F1 Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu
Moderátor: Safraporte
- tagr
- Příspěvky: 2254
- Registrován: 18 lis 2009 06:49
- auto: Freelander 2004
- Bydliště: PRAHA
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu
Učím se a snažím se dostat ,,DRÁČKA" dál tak FREE A VŠEM ostatním LAND ROVERŮM šťasné ježdění. 6x6 je sen ,ale i ty se někdy splní.
- Tim
- Příspěvky: 1793
- Registrován: 16 kvě 2010 14:01
- tel.: 736287666
- auto: Free, Civic, Outback
- Bydliště: Marjánky
Dotaz
Někdo tady psal že dá na free gumy 205/80 r16. Vážně to jde bez jakýchkoli úprav? Na podbězích je místa haba kuk ale mam strach o ty tlumiče. Nad stávajícíma pneu 215/65 mam mezi gumou a tou patkou místo tak na dva prsty,možná ani ne,a to je ta guma hodně sjetá, dam tam tuhle gumu s hrubym vzorkem? Vzadu je toho místa víc,tam tomu věřim,ale nad předníma kolama to je horší... Nerad bych dal 15000 za gumy a pak je vyhodil...
No, i'm not on fucking FACEBOOK!!!
Motivační motto pro dnešní den: Vykašli se na motivační motta. Nalej si dobrou whiskey a pust si pořádnej metal!!!
Motivační motto pro dnešní den: Vykašli se na motivační motta. Nalej si dobrou whiskey a pust si pořádnej metal!!!
- macejky1
- Příspěvky: 2222
- Registrován: 18 lis 2008 13:06
- tel.: 736245909
- auto: EX Freelander, RRC
- Bydliště: Trebíc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dotaz
Ahoj, taky jsem chtel 205/80 R16 ale nakonec budu dávat 215/80/R15 - velikostne skoro stejný.Tim píše:Někdo tady psal že dá na free gumy 205/80 r16. Vážně to jde bez jakýchkoli úprav? Na podbězích je místa haba kuk ale mam strach o ty tlumiče. Nad stávajícíma pneu 215/65 mam mezi gumou a tou patkou místo tak na dva prsty,možná ani ne,a to je ta guma hodně sjetá, dam tam tuhle gumu s hrubym vzorkem? Vzadu je toho místa víc,tam tomu věřim,ale nad předníma kolama to je horší... Nerad bych dal 15000 za gumy a pak je vyhodil...
guma by se tam mela vejít, i bez zvednutí auta, ale musís ji dát na disky s mensí ET nez je standardních +46. Nebo pouzít rozsirovací podlozky.
EX-FREELANDER 2.0Di - lift 2", zátěž. pruž., 29" AT/MT, polybush, CB, webasto, zahrada, HELLA, šnorchl
RRC 3.5V8 EFI MY1986 - Barnabáš ve fázi vývoje
Harley Davidson Street 750 MY2018 - custom
RRC 3.5V8 EFI MY1986 - Barnabáš ve fázi vývoje
Harley Davidson Street 750 MY2018 - custom
- Tim
- Příspěvky: 1793
- Registrován: 16 kvě 2010 14:01
- tel.: 736287666
- auto: Free, Civic, Outback
- Bydliště: Marjánky
Dotaz
To si ale dělaj srandu ne? Oni za ty podložky chtěj skoro osm tisíc... To by musely bejt zlatý...
No, i'm not on fucking FACEBOOK!!!
Motivační motto pro dnešní den: Vykašli se na motivační motta. Nalej si dobrou whiskey a pust si pořádnej metal!!!
Motivační motto pro dnešní den: Vykašli se na motivační motta. Nalej si dobrou whiskey a pust si pořádnej metal!!!
- tagr
- Příspěvky: 2254
- Registrován: 18 lis 2009 06:49
- auto: Freelander 2004
- Bydliště: PRAHA
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu
Ahoj , no nevím zkoukněte si to v rozměrovém porovnání. Jak Maci ví mám tam 225/70 R16 ET 13 a v plném rejdu to mám jen tak tak 1 cm od podběhu na předku. U tlumičů je místa dost o tom žádná, ale než řezat prahy a podběhy tak myslím je tento rozměr dostačující. Menší ET by jsem asi nedával aby netrpěly čepy a ostatní , tohle je asi tak na vydrž maximum ? 
Učím se a snažím se dostat ,,DRÁČKA" dál tak FREE A VŠEM ostatním LAND ROVERŮM šťasné ježdění. 6x6 je sen ,ale i ty se někdy splní.
- Tim
- Příspěvky: 1793
- Registrován: 16 kvě 2010 14:01
- tel.: 736287666
- auto: Free, Civic, Outback
- Bydliště: Marjánky
Dotaz
Ale ty podložky,to by asi šlo i nějak "očůrat" ne? Mne pořád nejde do hlavy ta cena... To se mi do toho vrážet moc nechce za 4 kousky plechu,a koupě novejch disků by byla ještě dražší... O kolik je teda třeba to rozšířit? 2 cm? Nebo víc?
No, i'm not on fucking FACEBOOK!!!
Motivační motto pro dnešní den: Vykašli se na motivační motta. Nalej si dobrou whiskey a pust si pořádnej metal!!!
Motivační motto pro dnešní den: Vykašli se na motivační motta. Nalej si dobrou whiskey a pust si pořádnej metal!!!
- cesta
- Příspěvky: 546
- Registrován: 01 črc 2009 10:08
- auto: Freelander I TD4
- Bydliště: Koňakov-Český Těšín
Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu
Na 15 stránce na tomto vlákně jsem objednával a kupoval rozšiřovací podložky , je tam odkaz aj kde si máš zavolat.
Freelander TD4 2002+Discovery 2 TD5 2001
- macejky1
- Příspěvky: 2222
- Registrován: 18 lis 2008 13:06
- tel.: 736245909
- auto: EX Freelander, RRC
- Bydliště: Trebíc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu
prumery kol
225/70 R16 - 721,4mm
215/80 R15 - 725 mm
205/80 R16 - 734,4mm
podle mne vsechny jsou jeste v podode, zvlást kdyz uvázím ze Lukas tam má po zvednutí 30" gumy a prej v pohode.
Ale na standardní disk je proste nedás. Musís tam dát necó s ET mezi 0 a +25(+30). Nebo dát podlozky. Tak to proste je. Nekterý ceny jsou tragický to más pravdu.
225/70 R16 - 721,4mm
215/80 R15 - 725 mm
205/80 R16 - 734,4mm
podle mne vsechny jsou jeste v podode, zvlást kdyz uvázím ze Lukas tam má po zvednutí 30" gumy a prej v pohode.
Ale na standardní disk je proste nedás. Musís tam dát necó s ET mezi 0 a +25(+30). Nebo dát podlozky. Tak to proste je. Nekterý ceny jsou tragický to más pravdu.
EX-FREELANDER 2.0Di - lift 2", zátěž. pruž., 29" AT/MT, polybush, CB, webasto, zahrada, HELLA, šnorchl
RRC 3.5V8 EFI MY1986 - Barnabáš ve fázi vývoje
Harley Davidson Street 750 MY2018 - custom
RRC 3.5V8 EFI MY1986 - Barnabáš ve fázi vývoje
Harley Davidson Street 750 MY2018 - custom
- tagr
- Příspěvky: 2254
- Registrován: 18 lis 2009 06:49
- auto: Freelander 2004
- Bydliště: PRAHA
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu
Maci to je pravda, ale pak musí říznot podběh a přibrousit prahy jinak se to tam nenarve podložky nepodložky - nejde o tlumič a pero, ale o podběhy v rejdu 
Učím se a snažím se dostat ,,DRÁČKA" dál tak FREE A VŠEM ostatním LAND ROVERŮM šťasné ježdění. 6x6 je sen ,ale i ty se někdy splní.
- macejky1
- Příspěvky: 2222
- Registrován: 18 lis 2008 13:06
- tel.: 736245909
- auto: EX Freelander, RRC
- Bydliště: Trebíc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu
tagr píše:Maci to je pravda, ale pak musí říznot podběh a přibrousit prahy jinak se to tam nenarve podložky nepodložky - nejde o tlumič a pero, ale o podběhy v rejdu
Más moc siroký kola a moc malý ET
EX-FREELANDER 2.0Di - lift 2", zátěž. pruž., 29" AT/MT, polybush, CB, webasto, zahrada, HELLA, šnorchl
RRC 3.5V8 EFI MY1986 - Barnabáš ve fázi vývoje
Harley Davidson Street 750 MY2018 - custom
RRC 3.5V8 EFI MY1986 - Barnabáš ve fázi vývoje
Harley Davidson Street 750 MY2018 - custom
- tagr
- Příspěvky: 2254
- Registrován: 18 lis 2009 06:49
- auto: Freelander 2004
- Bydliště: PRAHA
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu
Učím se a snažím se dostat ,,DRÁČKA" dál tak FREE A VŠEM ostatním LAND ROVERŮM šťasné ježdění. 6x6 je sen ,ale i ty se někdy splní.
Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu
Ako hovori Macejky, bud disky, alebo podlozky, lebo miska ulozenia pruziny je najviac limitujuci faktor. Podbehy a prahy toho znesu hafo . A s tym namahanim by som to nevidel tak tragicky, myslis Tagre, ze viac trpi naprava, ked mas obute 17" al. 18" disky a nizkoprofil, alebo ked to "rozpustis" o par cm a mas medzi cestou a autom poriadny kus gumy
???
Freelander 2.0 Di, 2" lift a 30" Yokohama Geolandar A/T-S
- tagr
- Příspěvky: 2254
- Registrován: 18 lis 2009 06:49
- auto: Freelander 2004
- Bydliště: PRAHA
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu
Co tvoří nápravu??? a máš odpověď co ničíš při větších kolech a namáhání v terénu- poloosy, převodovky o visco nemluvě, jedu na spolehlivost a výdrž a ne na cm, myslím že to mám tak akorát na to co free spolehlivě vydrží
Ale je to na tobě
každý si musí najít co mu víc vyhovuje o tom žádná 
Učím se a snažím se dostat ,,DRÁČKA" dál tak FREE A VŠEM ostatním LAND ROVERŮM šťasné ježdění. 6x6 je sen ,ale i ty se někdy splní.
Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu
Ja si zase myslim, ze mam tak akurat na to co free spolahlivo vydrzi JA. Neviem ako sa u teba meria pri free spolahlivost a vydrz. Vies ono to je vsetko o skusani, nemame Defiky ani Diskosky
, kde je milion veci overenych a vyskusanych tisicky kilometrov, takze povedat v tvojom pripade o tvojom free, ze to mas tak akurat je cisto subjektivne. To ze vacsie kolesa aj viac namahaju je jasne, ale neviem ci tych par cm na priemere medzi tvojimi a mojimi gumami je taky priepastny rozdiel ...
Freelander 2.0 Di, 2" lift a 30" Yokohama Geolandar A/T-S
- tagr
- Příspěvky: 2254
- Registrován: 18 lis 2009 06:49
- auto: Freelander 2004
- Bydliště: PRAHA
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu
Učím se a snažím se dostat ,,DRÁČKA" dál tak FREE A VŠEM ostatním LAND ROVERŮM šťasné ježdění. 6x6 je sen ,ale i ty se někdy splní.
Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu
Zdravím, tak už jsme pokřtili ochranej plech. Při jizdě ve vyjetých kolejích s vojezkem nás to do nich stáhlo a krajem plechu narazilo. rana jako sviňa. plech pokroucenej, nejty odlítly, nějakej ten šroub se vyrval. Takže plech byl funkční a ještě je. Jen musíme znovu trochu přidělat. Holt je nám už Freelander malej do terénu. Chtělo by to nějakýho většího bráchu....
DII 2,5TD5 "Aurora" r.v.2004 - Pevnostní nárazník, +2" podvozek
exFreelander 2,0Di "Rover" r.v. 2000 - 42mm lift, kryt motoru
Freelander 2
exFreelander 2,0Di "Rover" r.v. 2000 - 42mm lift, kryt motoru
Freelander 2
- tagr
- Příspěvky: 2254
- Registrován: 18 lis 2009 06:49
- auto: Freelander 2004
- Bydliště: PRAHA
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu
Ahoj a máš to zvedlé s pořádným obutím
a co přední nájezďák ten to vydržel ? 
Učím se a snažím se dostat ,,DRÁČKA" dál tak FREE A VŠEM ostatním LAND ROVERŮM šťasné ježdění. 6x6 je sen ,ale i ty se někdy splní.
Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu
Zdarec, jo zvedlý to mámetagr píše:Ahoj a máš to zvedlé s pořádným obutíma co přední nájezďák ten to vydržel ?
DII 2,5TD5 "Aurora" r.v.2004 - Pevnostní nárazník, +2" podvozek
exFreelander 2,0Di "Rover" r.v. 2000 - 42mm lift, kryt motoru
Freelander 2
exFreelander 2,0Di "Rover" r.v. 2000 - 42mm lift, kryt motoru
Freelander 2
- tagr
- Příspěvky: 2254
- Registrován: 18 lis 2009 06:49
- auto: Freelander 2004
- Bydliště: PRAHA
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu
JO jo, to je dobře, až to budu mít tak vyfotím a uvidíš ,jestli to je na tebe akorát nebo moc 
Učím se a snažím se dostat ,,DRÁČKA" dál tak FREE A VŠEM ostatním LAND ROVERŮM šťasné ježdění. 6x6 je sen ,ale i ty se někdy splní.
Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu
V úterý s Free jedem stěhovat věci z koleje na Strahov, nechceš se tam večer stavit a ukázat se;) Aspon by tatík uviděl, jak to má vypadattagr píše:JO jo, to je dobře, až to budu mít tak vyfotím a uvidíš ,jestli to je na tebe akorát nebo moc
DII 2,5TD5 "Aurora" r.v.2004 - Pevnostní nárazník, +2" podvozek
exFreelander 2,0Di "Rover" r.v. 2000 - 42mm lift, kryt motoru
Freelander 2
exFreelander 2,0Di "Rover" r.v. 2000 - 42mm lift, kryt motoru
Freelander 2