#24
Příspěvek
od jeanes » 25 bře 2010 15:27
Zdravim, mam problem. Kdyz jsem nedavno kupoval Free TD4, tak mi pan rikal, ze tam asi v 60-ti tis km menili jeden vstrik. Duvod vymeny pry byl ten, ze do toho cepoval moc kvalitni naftu (kvalitni = preaditivovanou)... Ze mu pry rekli, at tam leje normalni (tim nemysleli nejakou sracku od ONO)... Takze naprikla netankovat V-Power Diesel ale Diesel extra apod... Vcera jsem ale cetl clanek od MF, kde delali test naft od nekolika prodejcu a vyslo najevo napriklad to, ze u Shellu je Diesel Extra a V-Power Diesel uplne stejna nafta a kvalitove nic moc a je pry uplne stejna jako prodava napr. PapOil. Mnohem lip vysla nafta od Benziny - TopQ - a jeste lip Verva Diesel... Koukal jsem ale na to, ze obsah aditiv u Benziny je docela velky a mam strach to tam nalit, aby se zase nepodelalo cerpadlo nebo vstrik(y)... Na druhou stranu tady hodne lidi pridava do nafty aditiva zvlast, tak ted prave nevim, co bych tam mel lit... Ja osobne bych nejradsi presel na TopQ od Benziny... Co tam lejete vy? S cim jste meli pripadne problemy (co souviselo s naftou)? Prosim o vase zkusenosti. Diky Honza
Jak se do lesa volá,...
Land Rover FREELANDER TD4, 2005, černá metalíza, světlá kůže, audio Harman/Kardon, 18"ALU, xenony, přední + boční rámy...