Ak tu uz taka tema je tak prepacte nenasiel som...
Ako zostavujete kardany na LR? Co som nasiel na nete tak predny by mal byt pootoceny 45°proti faze a zadny vo faze... https://www.landyzone.co.uk/attachments ... jpg.49006/
Kardan a jeho sestavení, vývody z diferenciálů atd je trošku složitější téma...
Jak je to popsáno v příručce platí na 100% jen u seriového auta.
Pří liftu pružinami se mění i úhly výstupů hlavně na předním unašeči diferenciálu.
Při zvednutí auta o víc než tři palce už většinou používám tříkřížový přední kardan. Jinak to vetšinou vibruje.
Někdy se problém kardanu u zvednutého auta komplikuje i korekčníma ramenama, které sice vrací záklon rejdového čepu přední nápravy do sériového stavu, ale zvětšují zalomení předního kardanu u diferenciálu a může s tím být problém.
4x4 SERVIS http://www.4x4servis.eu , PRODEJ DÍLŮ LAND ROVER, DIAGNOSTIKA, OPRAVY A ÚPRAVY LAND ROVER, RENOVACE VETERÁNŮ
Tel: 731913431
Ahoj, taky měním kříže na předním kardanu, ale oba mám v ose, Def 110 Td5 rv2001standartní podvozek, může mít vliv takto sestavený kardan na životnost kříže? Případně když pootočím o 45° musím vyvažovat kardan, dík moc
Ne všechny přední kardany na defíkovi jsou z výroby pootočené o 45°
U většiny kardanů je ve výrobě uděláno výsuvné drážkování tak, aby nešlo sestavit jinak, než výrobce zamýšlel.
Většinou bývá jedna drážka na tisíci-hranu trošku jinak opracovaná, aby se zamezilo pootočení kardanu na drážkování při rozebírání.
4x4 SERVIS http://www.4x4servis.eu , PRODEJ DÍLŮ LAND ROVER, DIAGNOSTIKA, OPRAVY A ÚPRAVY LAND ROVER, RENOVACE VETERÁNŮ
Tel: 731913431
Tak jsem koupil v Anglii novej kardan, vyšel skoro stejně jako dva lepší kříže u nás. Při montáži nového kardanu na auto, je někde z výroby označena vzájemná poloha unašeče a kříže nebo je to jedno. Díky
Opět aktuální, mám tady kardan 3křiž z td5 a dostal se ke mě rozdělany, a dražkováni je rovnoměrné, tedy jdou vuči sobě nasadit v libovolném uhlu, a ted Landroveristo poraď