Stránka 2 z 2

Re: Td5 + zima = spatny beh motoru

Napsal: 27 lis 2018 17:31
od Marty_LR
Ale motor startuje nadherne na drc..tam problem neni vubec zadny.


Problem je ze chyti a bezi na 4 (podle meho sluchu ) 😀

Re: Td5 + zima = spatny beh motoru

Napsal: 27 lis 2018 18:42
od dabartos
To ze td5 v zimě chytne na 4 válce je normální jelikož to m jen 4 žhavicky...ale po pár vteřinách by měl jít na 5...

Re: Td5 + zima = spatny beh motoru

Napsal: 27 lis 2018 18:58
od Mira 101
Nebude to v té naftě? voda,bordel,stará,zalepeny filtry...

Re: Td5 + zima = spatny beh motoru

Napsal: 27 lis 2018 22:17
od ladapes
Ahoj, já řeším zrovna obdobný problém. Asi před měsícem jsem chtěl D2 nastartovat (po delší době, protože jsem koupil břichoplaza na popojížďky do města) a najednou nechytlo, což se mi ještě nestalo, mimo doby kdy bylo špatné podávací čerpadlo které jsem tedy měnil před cca 2 lety zpět. Mně to občas nechce vůbec chytnout, musím tomu pomoci sprejem na brzdy do sání, pak to bafne a jde na 3-4 válce, po chvíli se ohřeje a jde na 5. Na tento popud jsem asi před 14ti dny měnil čidlo tlaku nafty (zespoda to kapalo) a palivový filtr. Diagnostika nic moc neřekla. Vstřiky špatné nebudou, když to vrní tak to jde dobře a ty by se projevovalo jinak myslím. Když to zrovna nechtělo chytit, zkusil jsem odpojit naftu od motoru, jestli to tlačí zezadu od nádrže a ta se zdála že teče docela dost. Sundaval jsem víko a lištu, čistil (jen preventivně) konektory, s tím už jsem měl zkušenost z dřívějška, kdy jsem měl celý konektor od oleje až k řídící jednotce a dělalo to pěkněj bordel musím říct. Po několika čištěních a foukání kompresorem to dalo pokoj a od té doby je to suché. Nicméně k problému - celkem nevím co to je, ale někdy to jede a chytá jak ďas a pak zase ráno přijdu, točím a nic. Stejně jako zrovna dnes, kdy jsem ráno vyjel naprosto vpohodě a po práci odpoledne přijdu a nic. Zase sprej, pak šel asi na 3 až 4 a protože jsem potřeboval jet, rozjel se a po chvíli bum na všech 5. Takže problém je, že náhodně nechytá a druhý že když ho rozběhnu tak někdy jede na 4 válce.
Mohlo by se to stávat, kdyby bylo čerpadlo v nádrži špatné? - někdy to ale jede i chytá jak má, i výkon je ok a jak jsem psal nafty teklo do petky po otočení klíčkem celkem dost a rychle
Může to být vstřikami?
Nebo tedy lišta? i když jsem ji měnil (oem) cca 2 roky zpět?
Nebo co jiného?

Vláďa

Re: Td5 + zima = spatny beh motoru

Napsal: 28 lis 2018 16:46
od Marty_LR
Já to opetovne upresnim...


Motor chyta krasne! Uplne nadherne na drc ALE bezi jen na 4

A dabartosi: nic noveho si me nerekl, kdyz vidim 4 zhavicky ..to je znama vec ze td5 ma jen 4 zhavicky, sle ja resim ze ten PATEJ SE NECHYTI - az za ohrati..ok? 😉😊

Uvidim viko sundam ze zvedavosti..

Pak napisu update co ukazali livedata.


Ale opet - MOTOR STARTUJE IHNED AT JE JAKKOLIV ZIMA :))

Jen malej pocet valcu..asi me chce pripomenout dobu kdy sem mel 300tdi a ty 4 valce me stacili 😀

Re: Td5 + zima = spatny beh motoru

Napsal: 15 led 2019 19:53
od ladapes
Tak problém u mne vyřešen. Špatné podávací čerpadlo v nádrži. Už tlačilo málo, 1bar. Tak jsem vyměnil a valí to dál.

Re: Td5 + zima = spatny beh motoru

Napsal: 15 led 2019 20:14
od Marty_LR
Tak u mě také jen sem to tu zapoměl povědět 🙈

U mě kabeláž ke vstrikům...

Re: Td5 + zima = spatny beh motoru

Napsal: 28 led 2019 10:05
od VláďaLbc
prosím o radu, také nestartuji . mám D2 před faceliftem, problem bude zřejmě troche jiný, vidím to na starter. Začalo to tím, že se někdy po otočení klíčku ozval divný zvuk a strtér netočil, říkal jsem si asi volnoběžka. při dalším startování otočil a auto chytlo. teď se ovšem stalo to, že starter na otočení kláčku nereagoval vůbec, žádná reakce starter.
pomohlo autem troche pohnout s rychlostí, po nějaké době auto normálně chytlo.

dá se poradit, kde hledat chybu?

dík

Vláďa

Re: Td5 + zima = spatny beh motoru

Napsal: 28 led 2019 10:32
od MadTom
Typická závada u těchto startérů jsou kontakty na cívce - startér ven, rozebrat, vyčistit a kontakty vyměnit. Prodává se na to opravná sada. Nejdřív zkontrolovat, že nemáš někde uvolněné dráty od baterky, nebo že nemá špatnej kontakt ovládací drát, co vede na cívku startéru.