Vymena chl.kap Def Td5
Vymena chl.kap Def Td5
Vypustil jsem starou vypustakem na spodi hadici u chladice s pobolenym vyckem expanzky.Nalil movou ale cca jen 8 litru.Pak jsrm projel se zavrenou expanzkou a povolil odvzdusnovak na horni hadici. Hladina na rysce ale jen se 7 litry? Spodni leva hadice na chladici studena.Co jsem udelal spatne?
- Hanys_a_Kaca
- Příspěvky: 6487
- Registrován: 18 kvě 2010 09:13
- tel.: 775 173 983
- auto: DEF110+D2+RRC
- Bydliště: Prachatice / Budějice
Re: Vymena chl.kap Def Td5
Třeba jsi nic špatně neudělal? Já teda ten tvuj popis nepochopil uplně přesně jednou píšeš 7 litru jednou 8...?
Re: Vymena chl.kap Def Td5
S 8 litry. . . .Nema se tam ale vejit 13? Ze je i po jizde spodni hadice studena?
- Hanys_a_Kaca
- Příspěvky: 6487
- Registrován: 18 kvě 2010 09:13
- tel.: 775 173 983
- auto: DEF110+D2+RRC
- Bydliště: Prachatice / Budějice
Re: Vymena chl.kap Def Td5
tak hadice k chladiči asi bude studená dokud ji neposti teplou termostat. Já když chci vypustit vodu z chladiče, což jsem letos dělal poprve, protože tam byla čistá voda a mrzne fest, tak odpojim tu tenkou hadičku zepředu chladiče dole, co je k ní přístup přes mřížku pprostě přímo zepředu auta.
Re: Vymena chl.kap Def Td5
A je normalni ze termostat neotevre ani po 15 km jizdy? Rucicka je kousek za modrym? Je mozny ze se ten motor v mrazu neohreje?
- Hanys_a_Kaca
- Příspěvky: 6487
- Registrován: 18 kvě 2010 09:13
- tel.: 775 173 983
- auto: DEF110+D2+RRC
- Bydliště: Prachatice / Budějice
Re: Vymena chl.kap Def Td5
To bych zrovna řekl, že možný je, kromě obecný teorie, že muže být i termostat v háji, teď počkej pár dní, bude venku o deset možná patnáct stupňů víc a hnedka to bude snazší s tím ohříváním. Ta ručička je taková neprůkazná, ona se ve skutečnosti pohybuje jen asi mezi trema polohama se mi tak zda, já když potřebuju, tak se orientuju podle řidici jednotky, kde mi naopak diagnostika řekne teplotu s ozlišením (ne přesností) desetiny stupně.
Jinak opravdu td5 se na volnobeh nebo lehkou jizdu ohřejvá dost zlehka, stačí nějakej kopec třeba kilometr nejlíp s vlekem a ohřeje se za pár minut, ale když brouzdáš na lochtáka tak to dokáže dělat že nic, celkem dlouho.
Jinak opravdu td5 se na volnobeh nebo lehkou jizdu ohřejvá dost zlehka, stačí nějakej kopec třeba kilometr nejlíp s vlekem a ohřeje se za pár minut, ale když brouzdáš na lochtáka tak to dokáže dělat že nic, celkem dlouho.
Re: Vymena chl.kap Def Td5
Hrozi uvareni hlavy? Ukaze mi rucicka, ze je teplota nebezpecne daleko?
Re: Vymena chl.kap Def Td5
Mam pridane teplotni cidlo na "zpatecce" do motoru, takze vim presne kdy otevre termostat, a nekdy kdyz je pod nulou tak to trva i 20km......
Naposledy upravil(a) Dusan dne 04 bře 2018 21:28, celkem upraveno 1 x.
.... ALEA IACTA EST
Re: Vymena chl.kap Def Td5
kousek za modrým... to ti termostat neotevře ani náhodu. Jsi tak na 50-60stC. Pokud by termostat byl KO - propouštěl tak by jsi hadice vlažné měl všechny.
Ale.. jen si měnil vodu, předtím pokud byl OK, tak to máš stále zavzdušněné. Tedy pokud máš ve vyrovnávací nádržce dost vody, tak je to stále zavzdušněné.
Hlídej si vodu a snaž se dostat s teploměrem co nejvýše.
Jak píše Hanys.. dělat to v -10stC chce víc trpělivosti.
Ale.. jen si měnil vodu, předtím pokud byl OK, tak to máš stále zavzdušněné. Tedy pokud máš ve vyrovnávací nádržce dost vody, tak je to stále zavzdušněné.
Hlídej si vodu a snaž se dostat s teploměrem co nejvýše.
Jak píše Hanys.. dělat to v -10stC chce víc trpělivosti.
Re: Vymena chl.kap Def Td5
O.k.Zkusim:-)
- Adam P.
- Příspěvky: 955
- Registrován: 20 čer 2014 13:33
- tel.: 777241654
- auto: defík 130 TD5 2001
- Bydliště: teď drnholec, ale původem su kyjovják!
Re: Vymena chl.kap Def Td5
neukáže. bude to furt kousek před půlkou, pak to skokově vyletí do červeného, auto škubne a si v nouzáku. tohle je asi jakože ochrana právě proti přehřátí. alespoň takto mně to dělalo ve vedrech s plným autem, když jsem měl zasraný chladič blatem a motor se tudíž chtěl přehřívat. možná mě někdo opravte, je to jen moje doměnka na základě zkušenosti, ale takto se to chovalo u mě. stačilo pak pořádně odbahnit žebrování chladiče a od té doby cajk. auto jede a no problem
defender 130 TD5 2001 a SAAB 9-5 aero 2007 //// EX: defender 110 TD5 2003 a SAAB 9-3 LPT 2000 :)